نگاهی نزدیک به اکثریت جمهوری خواه مجلس نمایندگان

غوغایی که ماه گذشته در هنگام انتخاب کوین مک کارتی به عنوان رئیس مجلس به راه افتاد، پتانسیل ناکارآمدی عمیق را در اکثریت جمهوری خواه مجلس نمایندگان جدید نشان داد. و منظره ای که قانونگذاران جمهوری خواه در سخنرانی ایالت اتحادیه ایجاد کردند، رفتار غیرقابل انضباطی برخی از اعضای حزب جمهوری خواه را نشان داد که در حال تبدیل شدن به یک امر عادی جدید است.

به گفته پیلدز، اینترنت سیل پول‌های اهداکنندگان کوچک را فعال کرده است که به سیاستمداران این امکان را می‌دهد که مبالغ هنگفتی را بدون اتکا به کمک‌کنندگان بزرگ یا بودجه احزاب وارد کنند. در واقع، تحقیقات تایمز در سال گذشته نشان داد که اعتراض به نتایج کالج انتخاباتی 2020 از نظر سیاسی سودآور است.

نماینده هریت هاگمن از وایومینگ، که نتایج انتخابات 2020 را نیز رد کرده است، نماینده لیز چنی را در انتخابات مقدماتی شکست داد. هیگمن توسط مک کارتی به عنوان کمیته فرعی منتخب مجلس در مورد سلاح‌سازی دولت فدرال منصوب شد که بر یافتن شواهدی مبنی بر اینکه دولت محافظه‌کاران را ساکت کرده و مجازات کرده است، تمرکز خواهد کرد.

18 جمهوری‌خواه که نماینده مناطقی هستند که جو بایدن در سال 2020 برنده شد، عمدتاً به سمت انتهای دیگر متمایل می‌شوند.

به دلیل خروج محافظه کارانی که حزب را مغلوب کردند، گروه از راه های دیگر نیز به سمت راست تغییر جهت داده است. تقریباً سه چهارم اعضای جمهوری خواه مجلس نمایندگان که برای انتخابات مجدد نامزد نشدند یا در انتخابات مقدماتی خود در سال 2022 شکست خوردند، به استیضاح ترامپ یا تشکیل کمیسیون 6 ژانویه رأی دادند. تقریباً همه آن گروه نیز برخلاف ترامپ و اکثریت قاطع جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان به تأیید نتایج کالج انتخاباتی 2020 رأی دادند.

از 222 جمهوری خواه مجلس نمایندگان، بیش از 50 قانونگذار به صراحت نتایج انتخابات 2020 را تکذیب کردند و در میان دوره ای یا هر دو مورد حمایت صندوق آزادی مجلس بودند. این صندوق بازوی مبارزاتی مجلس آزادی مجلس نمایندگان است، یک جناح تندرو که در سال 2015 تأسیس شد و اغلب (اما نه همیشه) با رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ همسو بوده است، تلاش کرده است قانون مراقبت مقرون به صرفه را لغو کند و با قوانینی برای حمایت از آن مخالفت کرده است. -حقوق ازدواج جنسی

یکی از پنج تازه‌وارد که با پیشنهاد مک‌کارتی مخالفت کردند، آنا پائولینا لونا، نماینده فلوریدا، کرسی را تصاحب کرد که قبلاً در اختیار یک دموکرات، چارلی کریست بود، که در برابر رون دیسانتیس برای فرمانداری فلوریدا رقابت کرد (و شکست خورد). لونا به صراحت گفته است که انتخابات 2020 به سرقت رفته است و به گروه آزادی مجلس نمایندگان پیوسته است.

در اینجا نگاهی دقیق‌تر به گروه جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا داریم:

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

اندی اوگلز، نماینده تنسی، عضوی که فریاد زد: “تقصیر توست!” زمانی که بایدن در سخنرانی وضعیت اتحادیه خواستار پایان دادن به بحران فنتانیل شد، جایگزین نماینده دموکرات جیم کوپر شد که پس از تقسیم مجدد قدرت دموکرات ها در ناحیه نشویل بازنشسته شد. اوگلز همچنین با پیشنهاد مک کارتی برای سخنرانی مخالفت کرد و به صراحت گفت که انتخابات 2020 به سرقت رفته است.

برخی از قانونگذاران راست افراطی و کسانی که تئوری های توطئه را پذیرفته اند، در کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس، ارگان اصلی تحقیق در مجلس، کرسی های خود را به دست آورده اند. آنها در موقعیتی خواهند بود که تحقیقات در مورد دولت بایدن و سایر موضوعات را شکل دهند.

خروج و تازه واردان

در میان آنها 20 جمهوری خواه هستند که بارها علیه مک کارتی به عنوان رئیس مجلس رای دادند و او را محافظه کار ناکافی و بیش از حد با تشکیلات واشنگتن می دانستند.

بیش از 50 نماینده تا کنون از مقالات استیضاح آلخاندرو ان. مایورکاس، وزیر امنیت داخلی، در این جلسه حمایت کرده اند. جمهوری خواهان تندرو که قصد حمله به دولت بایدن را دارند، مایورکاس را چهره ناکامی در مرز می دانند.

به دلیل تقسیم بندی مجدد، نمی توان برای هر کرسی یک به یک مسابقه داد، اما برخی از تازه واردان که با راست افراطی نزدیک تر هستند، به کرسی هایی انتخاب شدند که قبلاً در اختیار دموکرات ها یا جمهوری خواهان بود که به استیضاح ترامپ یا ایجاد رای دادند. کمیسیون 6 ژانویه

در مجموع، بیش از یک سوم از 41 تازه وارد جمهوری خواه به صراحت نتایج انتخابات 2020 را انکار کردند، از سوی صندوق آزادی مجلس نمایندگان یا هر دو مورد حمایت قرار گرفتند.

فراتر از توجه، به نظر می رسد که متخاصم بودن انگیزه های مالی نیز دارد.

© 2023 شرکت نیویورک تایمز



منبع

پیلدز گفت: «ما به نقش افراط گرایی بیشتر و خشم بیشتر، برانگیختن توجه بیشتر، برانگیختن پوشش بیشتر رسانه ای، برانگیختن کمک های مالی کوچک بیشتر پی برده ایم. و من فکر می‌کنم این بخشی از داستان اینجاست.»

در سراسر طیف ایدئولوژیک، 119 نماینده از 139 نماینده که به تأیید نتایج کالج انتخاباتی 2020 اعتراض داشتند، شامل همه اعضای تیم رهبری مجلس نمایندگان به جز یک نفر هستند.

ریچارد اچ پیلدز، استاد دانشکده حقوق دانشگاه نیویورک، گفت: «تقابل توجه را به خود جلب می کند، و می دانید، اقتصاد توجه همیشه برای سیاستمداران مهم بوده است. «اما به طور سنتی باید از طریق یک سری دروازه بان یا مؤسسات میانجی برای جلب چنین توجهی می گذشت. اعضای معمولی مجلس نمی توانستند آن نوع توجهی را برای خود جلب کنند که البته اکنون خیلی راحت می توانند.»

و همچنین 20 قانونگذار وجود دارند که در سال 2021 ترامپ و بقیه اعضای حزب را با رای به استیضاح او یا تشکیل یک کمیسیون مستقل برای تحقیق در مورد حمله 6 ژانویه در ساختمان کنگره آمریکا، شکست دادند.

حدود نیم دوجین کارشناس سیاسی که با نیویورک تایمز صحبت کردند، گفتند که بسیاری از اعضای گروه جمهوریخواه آموخته اند که دشمنی و امتناع از سازش ارزش دارد – که پیشگویی از هرج و مرج بیشتر در آینده است.

بسیاری از قانون‌گذارانی که گروهی از هیاهوها و هیاهوها را رهبری می‌کردند، چهره‌های آشنای راست افراطی بودند، از جمله برخی از آنها که در کنگره 118 آماده به دست گرفتن قدرت واقعی هستند. پویایی تعیین کننده برای جمهوریخواهان مجلس نمایندگان که اکثریت چهار رای دارند، ممکن است فشار و کشش بین راست افراطی و بقیه کنفرانس جمهوریخواه باشد.