جو لومباردو جمهوری‌خواه پیش‌بینی می‌کرد که در رقابت فرمانداران نوادا – تحقیقات ادیسون برنده شود

(رویترز) – ادیسون ریسرچ روز جمعه پیش بینی کرد که جو لومباردو جمهوری خواه، استیو سیسولاک فرماندار دموکرات را در نوادا برکنار کرده است، یکی از معدود انتخابات فرمانداری در این کشور که به عنوان یک نزاع بین نامزدهای دو حزب اصلی تلقی می شود.

با ادامه شمارش آرا در طول هفته، هر دو کمپین تا حد زیادی ساکت ماندند.

قانون نوادا مقامات را ملزم می کند تا آرای پستی دریافتی تا جمعه را بشمارند، تا زمانی که تا روز انتخابات روز سه شنبه مهر پست شده باشد. رای دهندگانی که برگه های رای آنها رد شده است تا روز دوشنبه فرصت دارند تا خطا را برطرف کنند.

کمپین انتخاب مجدد سیسولاک بر حفاظت از دسترسی به سقط جنین، آموزش، مراقبت از کودکان گسترده و مسکن مقرون به صرفه تاکید کرد.

(گزارش توسط جولیا هارت؛ گزارش اضافی توسط دن ویتکامب؛ ویرایش توسط آلیستر بل و ویلیام مالارد)



منبع

برخلاف بسیاری از نامزدهای ناموفق جمهوری خواه برای فرمانداری در ایالت های میدان نبرد ریاست جمهوری امسال، لومباردو ادعاهای دروغین دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق جمهوری خواه مبنی بر تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را رد کرده است.

با این حال، لومباردو با دریافت تاییدیه ترامپ در ماه مه، آن را یک “افتخار” خواند و کمپین او در ماه اکتبر بیانیه ای منتشر کرد و ترامپ را “رئیس جمهور بزرگ” خواند و از سیاست های مهاجرتی، مالی و انرژی ترامپ تمجید کرد.

لومباردو، کلانتر شهرستان کلارک و یک سرباز سابق، برای حمایت از اجرای قانون و کاهش هزینه‌های دولتی نامزد شد. سیسولک بر حمایت از سقط جنین تاکید کرد.