رای دهندگان بیشتر از دموکرات ها به GOP برای رسیدگی به مهاجرت اعتماد دارند

بیش از هشت نفر از هر 10 رای دهنده در این نظرسنجی – 82 درصد – معتقدند که سیستم مهاجرت خراب است و آنها می خواهند هم امنیت مرزی تقویت شده و هم سیاست هایی را ببینند که مسیری را برای شهروندی فراهم می کند، مانند مجوزهای کار برای Dreamers، مهاجران بدون مدرک. به ایالات متحده در دوران کودکی و وضعیت محافظت شده موقت برای سایر مهاجران.

این نظرسنجی آنلاین از 1201 رای دهنده انتخابات عمومی احتمالی 2024 در آریزونا، جورجیا، میشیگان، کارولینای شمالی، نوادا، پنسیلوانیا و ویسکانسین بین 4 تا 11 آوریل نظرسنجی کرد. حاشیه خطا 2.8 امتیاز مثبت یا منفی بود.



منبع

مشکل مهاجرت پرزیدنت جو بایدن فقط به سیاست مربوط نمی شود. رای دهندگان در یک نظرسنجی جدید از یک شرکت نظرسنجی حزب دموکرات می گویند که او به اندازه کافی در مورد این موضوع صحبت نمی کند.

پیشنهادات منندز در حالی مطرح می شود که دولت بایدن برای افزایش گذرگاه های مرزی در ماه مه آماده می شود، که در حال حاضر شلوغ ترین زمان سال برای مهاجرت است. دولت علاوه بر تکیه بر پیشنهادهای سختگیرانه تر مهاجرت برای محدود کردن ورود مهاجران پناهجو، بازگرداندن بازداشت خانواده های مهاجر را مورد بحث قرار داده است که با واکنش شدید مدافعان مهاجرت، وکلا و دموکرات ها مواجه شده است.

نیک گوروویچ، شریک و مدیر عامل گروه استراتژی جهانی، گفت: «رای دهندگان از کاری که هر دو طرف در زمینه مهاجرت انجام می دهند، ناراضی هستند، زیرا آنها سیستم را عمیقاً شکسته می بینند و نیاز مبرم به اصلاح دارد. نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که رای‌دهندگان به وضوح می‌خواهند واشنگتن با راه‌حل‌هایی متوازن عمل کند – که هم امنیت مرزی و هم راه‌هایی برای شهروندی و وضعیت قانونی برای دریمرزها و سایر مهاجران را در بر می‌گیرد.

دولت بایدن هفته گذشته برنامه‌هایی را برای گسترش پوشش مراقبت‌های بهداشتی به دریافت‌کنندگان برنامه اقدام معوق برای ورود به دوران کودکی اعلام کرد، اما نگرانی‌های زیادی درباره سرنوشت برنامه محبوب دوران اوباما وجود دارد که به صدها هزار مهاجر غیرقانونی اجازه ورود به این کشور را داده است. ایالات متحده در کودکی برای دریافت مجوز کار و امداد اخراج. پس از انبوهی از چالش‌های دادگاه، مدافعان و کارشناسان حقوقی هشدار می‌دهند که این برنامه به دیوان عالی کشور می‌رود، جایی که به نظر می‌رسد دادگاه محافظه‌کار آن را غیرقانونی تشخیص دهد.

بر اساس این نظرسنجی، جمهوری‌خواهان بیشتر از دموکرات‌ها درباره مهاجرت صحبت می‌کنند و برای رسیدگی به این موضوع بیشتر مورد اعتماد هستند. هر دو حزب نمرات پایینی برای نحوه رسیدگی به مهاجرت می‌گیرند، اما دموکرات‌ها با انتقادهای بیشتری مواجه می‌شوند، زیرا رای‌دهندگان نمی‌دانند که حزب در این موضوع کجا قرار می‌گیرد. 39 درصد از رای دهندگان به بایدن و دموکرات های کنگره در موضوع مهاجرت بیشتر اعتماد دارند، در حالی که 47 درصد گفتند که بیشتر به قانونگذاران جمهوری خواه اعتماد دارند.

نظرسنجی جدید – که از طرف گروه حمایت از مهاجران Immigration Hub و Voto Latino، یک سازمان سیاسی متمرکز بر مشارکت رای دهندگان لاتین تبار انجام شده است – سه هفته قبل از اینکه دولت قصد دارد به عنوان 42 پایان دهد، سیاست دوران ترامپ که به ماموران مرزی اجازه می دهد فورا طی سه سال گذشته میلیون ها مهاجر را به دلایل بهداشت عمومی اخراج کرده اند. مقامات دولت بایدن از افزایش مرزها پس از انقضای این سیاست در ماه آینده می ترسند و به اقدامات محدودتر برای مهار تعداد بی سابقه مهاجرانی که از آشفتگی سیاسی و اقتصادی فرار می کنند روی آورده اند.

“این comms 101 است. جلوتر از روایت. در مورد کاری که انجام می دهید صحبت کنید. لوپز گفت: در مورد کاری که قصد انجام آن را دارید صحبت کنید. اما در مورد هر دو صحبت می شود – نه فقط مرز بلکه همچنین برنامه ریزی آنها برای محافظت از Dreamers و دیگرانی که ذره ای بخشی از جامعه آمریکایی هستند. این رویکرد متعادل چیزی است که با رأی دهندگان کار می کند.»

انتظار می رود تغییر در سیاست مرزی یک آزمون سیاسی بزرگ برای کاخ سفید بایدن باشد که مجموعه ای از راه حل ها را برای مبارزه با بحران انسانی فزاینده در مرز جنوبی ارائه کرده است. دولت بایدن همچنین با کنگره‌ای درگیر برخورد می‌کند، اگرچه قانون‌گذاران مدت‌هاست که قادر به سازش در مورد چگونگی اصلاح یک سیستم مهاجرت قدیمی نیستند.

بر اساس نظرسنجی جدید گروه استراتژی جهانی که اولین بار با پولیتیکو به اشتراک گذاشته شد، 58 درصد از رای دهندگان در هفت ایالت کلیدی کالج الکترال با نحوه برخورد رئیس جمهور با مهاجرت موافق نیستند، در مقایسه با 32 درصد که موافق هستند. و اکثر رای دهندگان مورد بررسی، با 52 درصد، معتقدند که بایدن مشکلات در مرز را نادیده می گیرد، در حالی که 50 درصد گفتند که رئیس جمهور وضعیت مهاجران غیرقانونی را نادیده می گیرد.

سناتور باب منندز (DN.J.) نیز روز سه شنبه از طرحی رونمایی کرد که متکی بر اقدامات اجرایی کاخ سفید برای مقابله با مهاجرت است. او طرح خود را با کاخ سفید و سایر آژانس های فدرال در میان گذاشت و ایده هایی برای ایجاد مسیرهای جدید برای شهروندی، افزایش کمک های بشردوستانه برای برخی کشورها، افزایش بودجه امنیت مرزی و گسترش تلاش ها برای هدف قرار دادن قاچاقچیان انسان داشت.

شصت و پنج درصد از پاسخ دهندگان دیدگاه مثبتی نسبت به “مدرن سازی و بهبود زیرساخت های فیزیکی در مبادی ورودی با حجم بالا برای افزایش غربالگری و پردازش” دارند، در حالی که 76 درصد می خواهند دریمرها و سایر مهاجران غیرقانونی مقیم ایالات متحده به وضعیت قانونی دست یابند. الزامات خاصی از جمله بررسی پیشینه برآورده شده است. شصت و چهار درصد از رای دهندگان از دولت بایدن با استفاده از اختیارات TPS حمایت می کنند.

بئاتریز لوپز، مدیر ارشد سیاسی و ارتباطات مرکز مهاجرت، گفت کاخ سفید باید از این فرصت استفاده کند تا از صحبت های فزاینده جمهوری خواهان منتهی به تاریخ پایان 11 مه جلوتر بگیرد.

جمهوری خواهان مجلس نمایندگان این هفته قانون مهاجرت را با برنامه هایی برای محدود کردن بیشتر پناهندگی، گسترش بازداشت خانوادگی و سرکوب اشتغال کارگران غیرقانونی معرفی کردند. کمیته قضایی مجلس نمایندگان قرار است روز چهارشنبه این لایحه را تصویب کند، اگرچه این اقدام شانس کمی برای عبور از سنای تحت کنترل دموکرات ها دارد.