اطلاعات اوکراین می گوید روس ها شروع به تخلیه از کریمه اشغالی کرده اند

GUR اعلام کرد که اشغال

مقاله اصلی را در صدای جدید اوکراین بخوانید



منبع

همچنین بخوانید: آکسیونوف، عروسک خیمه شب بازی کرملین، شرکت مزدور خود را در کریمه اشغالی ایجاد می کند که ادعا می شود با پریگوژین ارتباط دارد.

ما صدای اوکراین را به جهان می آوریم. با کمک مالی یکباره از ما حمایت کنید یا حامی شوید!

وی با بیان اینکه روز قبل ساکنان محلی هشدارهایی را در ایستگاه های اف ام شنیدند که باید آماده خروج باشند، افزود: این هشدار مربوط به کسانی است که با دشمن همکاری کرده اند.

پیش از این، وادیم اسکای‌بیتسکی، معاون رئیس اطلاعات دفاعی اوکراین گفته بود که مهاجمان روسی برای دفاع از کریمه اشغالی آماده می‌شوند.

او گفت که یک گروه دفاعی در حال ساخت استحکامات در شبه جزیره بوده است.

نماینده اطلاعات گفت که فرماندهان روسی و اداره اشغالگران در فروش املاک و خارج کردن خانواده هایشان از کریمه بسیار فعال هستند.

وب سایت رسمی اطلاعات اوکراین به نقل از یوسف گفت: برای برقراری صلح و نظم در آنجا، شبه جزیره باید از اشغال خارج شود تا مقامات قانونی اوکراین بتوانند به آنجا بازگردند.

همچنین بخوانید: آنچه در مورد حمله هواپیمای بدون سرنشین در Dzhankoi کریمه شناخته شده است

اما آنها به بقیه گفتند، مانند سربازان عادی، نگران نباشند، که همه چیز آرام است، و همه چیز تحت کنترل آنهاست… اما، واقعاً تبدیل به یک میم شده است که به اصطلاح “عملیات ویژه” (اصطلاحات تبلیغاتی کرملین برای جنگ آن با اوکراین) طبق برنامه پیش می رود… خانواده های مرتبط با روس ها به سرعت و به سرعت خارج می شوند. و این نشانه ای برای همه کسانی است که سرنوشت خود را با رژیم جنایتکار کرملین گره زدند.”

GUR اعلام کرد که اشغال

یوسف گفت که بهتر است روس‌ها تا زمانی که هنوز فرصت دارند کریمه را ترک کنند.

در واقع، کریمه (باید) به بندر اصلی خود در اوکراین بازگردانده شود، که در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد. بنابراین، همه کسانی که برای روسیه کار می کنند باید در آینده نزدیک خاک کریمه اوکراین را ترک کنند.