رنج روور Kaylee Goncalves از محوطه شهر بازیابی شد

انحصاری: مردی ناشناس بعدازظهر پنجشنبه رنج روور قربانی قتل کیلی گونکالوز آیداهو را از انباری در شهر مسکو بازیابی کرد.

کریستی گونکالوز، مادر کیلی ماه گذشته به لارنس جونز از فاکس نیوز گفت: «او به تازگی یک وسیله نقلیه کاملاً جدید برای خودش خرید، اولین وسیله نقلیه اش. “او جمعه به خانه رفت تا به معنای واقعی کلمه خودروی جدید خود را به نمایش بگذارد. او می گفت، “مدی باید سواری جدید من را ببیند. او باید این را ببیند.” و او تمام مدت با مدی صحبت می کرد که بین ماشینی که می خرید رفت و برگشت.»

از هر کسی که اطلاعاتی در مورد این جنایت دارد درخواست می شود با پلیس مسکو به شماره 7054-883-208 تماس بگیرد یا به ایمیل [email protected] ایمیل بزند.

امت جونز در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

این خودروی لوکس نماد آینده امیدوارکننده‌ای بود که در انتظار کیلی بود که قرار بود در ماه دسامبر فارغ‌التحصیل شود، در ژانویه یک سفر کوله‌پشتی در سراسر اروپا را آغاز کرد و در فوریه در آستین، تگزاس، یک شغل بازاریابی با درآمد خوب را آغاز کرد.

قتل کیلی گونکالوس ماشین مسکو آیداهو

رنج روور یکی از پنج خودرویی بود که حدود سه هفته پیش از این ملک یدک می کشید.

قربانیان دانشگاه آیداهو، مادلین موگن، اتان چاپین، زنا کرنودل و کیلی گونکالوز

ماشین کیلی گونکالوز بازیابی شد.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

کیلی گونکالوز، بهترین دوستش مدیسون “مدی” موگن، زنا کرنودل و اتان چاپین بین ساعت 3 تا 4 صبح روز 13 نوامبر در خانه پادشاه جاده با ضربات چاقو کشته شدند.

قربانیان قتل چهارگانه در 13 نوامبر دانشگاه آیداهو.

بازرسان از مردم می خواهند تا راهنمایی هایی برای ردیابی یک سفیدپوست ارائه دهند هیوندای 2011 تا 2013 که در ساعات اولیه صبح روز 13 نوامبر در نزدیکی صحنه جنایت مشاهده شد.

این مرد با ظاهری سرخورده به یک جفت افسر پلیس مسکو کمک کرد تا هنگام روشن کردن موتور رنج روور ایووک 2016 که گونکالو چند روز قبل از قتلش با هیجان آن را خریداری کرده بود، زیر کاپوت را بچرخانند.

پلیس هیچ مظنونی را شناسایی نکرده و یا چاقوی بزرگی با تیغه ثابت را پیدا نکرده است که آنها معتقدند در حمله هولناکی استفاده شده است که شهر کوچک کالج را از غم و اندوه به لرزه درآورده است.

حدود ساعت 3 بعدازظهر، تقریباً شش هفته پس از کشته شدن گونکالوز در یک خانه اجاره ای در نزدیکی پردیس دانشگاه آیداهو، با خودروی SUV نقره ای حرکت کرد.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

ماشین کیلی گونکالوز روز پنجشنبه از مسکو، آیداهو، شهر تحویل گرفت. دو افسر پلیس مسکو با لباس شخصی در حال کمک به مردی برای روشن کردن خودرو مشاهده شدند.

جدول زمانی قتل های دانشگاه آیداهو: آنچه در مورد کشتار چهار دانشجو می دانیم

در حالی که مأموران یخ را از شیشه جلو می‌تراشند و برف را می‌زدند، مرد عبوس که فاکس نیوز دیجیتال بلافاصله قادر به شناسایی او نبود، در هوای سرد قدم زد.

پزشکی قانونی گفت که قربانیان احتمالا در هنگام خواب کمین شده اند و هر کدام چندین ضربه چاقو خورده اند.

ماشین در حال جابجایی

طبق آگهی ترحیم او، “او یک کارگر سخت کوش بود و همیشه یک شغل تمام وقت در کنار تحصیلاتش حتی در دبیرستان داشت.” “کایلی چیزهای زیباتر زندگی را دوست داشت و از خرید آن چیزها برای خودش افتخار زیادی می کرد.”

قتل های آیداهو: مامور ویژه سابق FBI توضیح می دهد که چرا آژانس فدرال تحقیقات را بر عهده نگرفته است

هوندای آبی کرنودل روز چهارشنبه از محوطه شهر تحویل گرفت.

پلیس مسکو 10 هفته قبل از قتل در یک مهمانی به خانه فراخواند: “شما خانه ای پر از افراد تصادفی دارید”