دوشس ساسکس می گوید: من سخت نیستم، من خاص هستم

دوشس ساسکس – استخر/سمیر حسین/WireImage

او در طی یک قسمت پادکستی که در آن «کهن الگوی» «زن سیاهپوست عصبانی» را بررسی می‌کند، ادعا می‌کند که از ترس سوءتفاهم، خود را «خمیده و نوک پا» به اتاق‌ها می‌چرخاند.

“شما مجاز به تعیین یک مرز هستید. شما اجازه دارید شفاف باشید، این باعث نمی شود که شما مطالبه گر باشید. این شما را سخت نمی کند، شما را روشن می کند.»

در آخرین اپیزود پادکست اسپاتیفای خود، او در مصاحبه با بازیگر عیسی رائه و کمدین Ziwe تصمیم می‌گیرد «در مورد قضاوت‌هایی که در مورد زنان و به‌ویژه زنان رنگین‌پوست انجام می‌دهیم، سؤالات صادقانه بپرسد».

دوشس ساسکس

اتهامات مربوط به رفتار دوشس در کاخ کنزینگتون برای اولین بار در اکتبر 2018 به صورت مکتوب مطرح شد، زمانی که منشی مطبوعاتی آن زمان این زوج به منشی خصوصی آنها نامه نوشت و نگرانی خود را بیان کرد: «دوشس توانسته بود در گذشته دو PA را از خانه بیرون کند. سال».

دوشس همچنین فاش کرد که اخیراً دوباره شروع به نوشیدن قهوه کرده است، در حالی که در بریتانیا زندگی می کند.

سخنگوی کاخ باکینگهام در آن زمان گفت که آنها «به وضوح بسیار نگران» این اتهامات هستند، اما تحقیقات بعدی توسط یک شرکت حقوقی مستقل نتایج آن را علنی نکرده است.

وکیل او جنی افیا، با حضور در یک مستند تلویزیونی در ژانویه 2022، ادعا کرد که از اتهامات قلدری “بسیار آزادانه” برای آسیب رساندن به “زنان شغلی” استفاده می شود.

یافته‌های گزارش مربوط به این رفتار هرگز علنی نشد، دوشس از طریق وکلایش اصرار داشت که او یک قلدر نیست.

دوشس گفت که باید به خود یادآوری کند که «تعیین مرزها» و گفتن آنچه که نیاز دارد، او را «مطلوب» یا «دشوار» نمی کند، بلکه «روشن» می کند.

جیسون کناف که رفتار یکی از کارکنان را «کاملاً غیرقابل قبول» خواند، گفت که «رفتار غیرقابل قبولی» نسبت به یک نفر دیگر از جمله «قلدری» و «به‌دنبال تضعیف اعتماد به نفس او» صورت گرفته است.

“اما من همچنین می دانم که خودم را در اتاقی خم می کنم و نوک پاهایم را می گیرم که در آن… وقتی جمله ای را با لحن بیان می کنید، چیزی که برای من خجالت آورتر است، مثل یک سوال بالا می رود؟

مگان در پاسخ به این سوال که چرا اخیراً از سر گرفته شده است، گفت: “حدس می زنم به این دلیل است که زندگی شروع به بازگشت کرد؟ و به این ترتیب مردم شروع به آمدن کردند… وقتی مهمان ها می آیند یا [I have] جلسات و آنها مانند “اوه، آیا قهوه می خواهید؟”

در حالی که دوشس به عنوان یکی از اعضای شاغل خانواده سلطنتی در بریتانیا بود، با شکایت رسمی در مورد رفتار او با کارکنان، با اتهامات قلدری به دلیل سبک مدیریتی خود مواجه شد.

«و تو مثل خدای من، بس کن! مثل زمزمه کردن و نوک پا زدن دور آن دست بردارید. فقط بگویید چه چیزی نیاز دارید.

قسمت های جدید Archetypes در روز سه شنبه در Spotify منتشر می شود.



منبع

دوشس ساسکس گفته است که “خاص” بودن او را دشوار نمی کند، زیرا او توضیح می دهد که چگونه سبک مدیریت او از طریق کلیشه “زن سیاهپوست عصبانی” دیده می شود.

در آن، دوشس فاش کرد که اخیراً به بررسی شجره نامه خود پرداخته است، و متوجه شده است که “43 درصد نیجریه ای” است و قول داده است که پس از شنیدن واکنش های مثبت زنان نیجریه ای، “شروع به کندوکاو عمیق تر در همه این موارد خواهد کرد”. گفت.

دوشس ساسکس - استخر/سمیر حسین/WireImage

دوشس در طول تحقیقات پادکست خود در مورد کلیشه‌سازی زنان سیاه‌پوست گفت: «من فکر می‌کنم می‌توانیم از الهام‌بخشی بیشتر و فرصتی برای امتحان کردن احساسی که به ما اجازه داده می‌شود فقط با حقایق خود زندگی کنیم، استفاده کنیم.

دوشس در بحث در مورد اینکه چگونه زنان سیاه‌پوست در محل کار می‌توانند «اشتباه» شوند، درباره سبک خود گفت: «من خاص هستم. من فکر می کنم افزایش جزر و مد همه کشتی ها را بالا می برد. همه ما موفق خواهیم شد، پس بیایید مطمئن شویم که واقعا عالی است – این یک موفقیت مشترک است.

او سپس گفت: «این روایت که هیچ‌کس نمی‌توانست برای دوشس ساسکس کار کند، اینکه او خیلی سخت بود یا خواستار یک رئیس بود، و اینکه همه باید ترک می‌کردند، درست نیست.

او افزود: «و بعد من واقعاً آن را در بریتانیا ننوشیدم.

دوشس ساسکس

دوشس همیشه این اتهامات را رد کرده است و یک سخنگوی آن را یک “کمپین بدنام کردن” خواند و گفت که او “از این حمله اخیر به شخصیت خود، به ویژه به عنوان فردی که هدف قلدری خود بوده، ناراحت است”.

زمانی که او بازیگر سر صحنه فیلم Suits بود، او می‌گفت: «همه روز و هر روز نسپرسو می‌نوشید».

مستقیم باشیم بدون اینکه عصبانی بشوی، به شرایط خودمان وجود داشته باشیم تا فقط انسان باشیم.