تجهیزات انتقال روسیه به Melitopol طی 4 روز منفجر می شود

چندین انفجار در شامگاه 6 آوریل در شمال ملیتوپل تحت اشغال روسیه در استان زاپوریژژیا شنیده شد.

روزنامه نگاران در خط مقدم خود می جنگند. حمایت کردن Ukrainska Pravda یا تبدیل شدن حامی ما!



منبع

دشمن در حین انجام این کار اقدام به مسدود کردن سرویس تلفن همراه و اینترنت در روستا کرد تا از گزارش دهی اهالی روستا جلوگیری کند. [about the Russian activity] به نیروهای مسلح اوکراین و سرویس های امنیتی. اما آنها نتوانستند آن را پنهان کنند.”

نقل قول از فدوروف: حوالی ساعت 21:30 عصر دیروز صدای انفجار در ملیتوپل و روستای وسله در منطقه ملیتوپل شنیده شد و اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که نیروهای دشمن طی چهار روز در حال انتقال افراد و تجهیزات خود به منطقه بوده اند.

ایوان فدوروف، شهردار ملیتوپل، گزارش داده است که انفجارهایی که در 6 آوریل ملیتوپل را لرزاند، در منطقه ای رخ داد که پرسنل نظامی و تجهیزات روسیه در طی چهار روز منتهی به این حادثه جمع شده بودند.

فدوروف گفت: “همه آن محموله در آن شب منفجر شد. اکنون چیزی نیست. این وضعیت در دو هفته گذشته بوده است. و این باعث ایجاد وحشت در میان اشغالگران شده است.”

زمینه:

  • جزئیات: شهردار با یادآوری اینکه اوایل این هفته انفجارهایی در منطقه مجاور فرودگاه ملیتوپل به وقوع پیوست، گفت که هلیکوپترهای روسی یک روز قبل از وقوع انفجار محموله های نظامی مهمی را به فرودگاه منتقل کرده بودند.

    منبع: ایوان فدوروف در برنامه خبری ملی 24/7