این جنبش نژادپرستانه جوانان مبتنی بر باکرگی است

کلی ویل یکی از مجریان برنامه Fever Dreams می گوید که این جنبش به قدری «نژادپرستانه و مضحک در انظار عمومی» است که زندگی مردم را ویران می کند. بعد از آن نمی توانید بروید و یک کار معمولی پیدا کنید. بنابراین آنها بیشتر و بیشتر به این جنبش روی می آورند، که واقعاً تقریباً مانند یک فرقه عمل می کند.

در نهایت، یک نامزد حاشیه‌ای در انتخابات مقدماتی فرمانداری حزب جمهوری‌خواه گرجستان، تلاش می‌کند با یک تعهد کمپین غیرعادی از این گروه متمایز شود: تخریب یک بنای گرانیتی که او ادعا می‌کند مجسمه‌ای از نظم نوین جهانی است. کاندیس تیلور، نامزد مقام سوم برای نامزدی حزب جمهوریخواه، می گوید که مجسمه راهنمای جورجیا، مجسمه ای شبیه استون هنج را از کمپین حذف خواهد کرد.

درباره The Daily Beast بیشتر بدانید.

سامر گفت: «از شهردار البرتون پرسیدم که راهنماها کجا هستند. او گفت، “شاید او باید به جای تماشای این همه ویدیوی یوتیوب، روی شگفتی های گرانیت البرتون تمرکز کند.”

یک کاندیدای جمهوری خواه کنگره که به تازگی در اوهایو نامزد شده است، می گوید که او یک مرد QAnon نیست. فقط یک مشکل وجود دارد: از شرکت کننده، JR Majewski، فیلمی گرفته شده است که مکرراً در مورد Q در پخش های اینترنتی صحبت می کند، آرم QAnon را روی چمن خود با اسپری می کشد و محصولاتی را می پوشد. QAnon.

تصویر توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

در همین حال، در دیگر گوشه های راست افراطی، ترکیبی کنجکاو از مرتجعین دره سیلیکون و انواع ناراضی مرکز شهر منهتن در حال ادغام در یک جنبش جدید هستند. جیمز پوگ، ویراستار مشارکت کننده در هارپربه ما می پیوندد تا در مورد اخیر او صحبت کنیم سالن روشویی مقاله در مورد جنبش راست جدید

آیا توصیه ای داری؟ از اینجا برای The Daily Beast ارسال کنید

سامر گزارش می‌دهد که حتی گرجستان‌های روستایی نیز به دلیل وفاداری محلی به Guidestones، که هم یک جاذبه محبوب کنار جاده‌ای هستند و هم گواهی بر صنعت گرانیت منطقه است، در کشتی نیستند.

در Fever Dreams گوش دهید و مشترک شوید پادکست اپل، Spotifyو گلدوزی.

تصویر توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

پوگ گفت: «راست جدید در هسته خود یک تلاش شورشی برای تغییر شکل حزب جمهوری خواه در جهتی ملی گرایانه تر و عمیقاً محافظه کارانه است، دقیقاً مانند آنچه در مورد مارین لوپن در فرانسه می بینید».

در حالی که جنبش «اول آمریکا» با مسائل مربوط به دختران دست و پنجه نرم می کند، طرفداران ترامپ در مرز جنوبی با اتهامات عجیب و غریب جدیدی روبرو می شوند. اخیرا نیویورک تایمز در این گزارش یک جنبش دیده بان مرزی با سوخت QAnon توضیح داده شده است که انواع MAGA به کودکان مهاجر با همبرگر رشوه می دهد و از آنها اطلاعاتی در مورد خانواده هایشان می خواهد. این اولین گروه از پروانه ها نیست که به مرز جنوبی چشم دوخته اند. سامر و ویل تاریخچه گروه‌های هوشیار الهام گرفته از کیو مانند “کهنه سربازان در گشت” را که زمانی تئوری‌های وحشیانه را مطرح می‌کردند، بازبینی می‌کنند، مانند ادعای دروغین که کودکان مهاجر به آن سوی مرز قاچاق شده‌اند تا خون آنها با سیمان مخلوط شود.

در میان این ترکیب، نامزدهای سیاسی مورد حمایت پیتر تیل و وبلاگ نویسانی هستند که آشکارا آرزوی سلطنت را دارند. پوگ خاطرنشان می کند که این جنبش ادغام غیرمعمولی از انواع ضد لیبرال است، “جنبشی بسیار عجیب، تب آور و پراکنده، اما به نوعی انتقادی از جهت گیری جامعه لیبرال در 400 سال گذشته است.”

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. همین الان ثبت نام کنید

ویل سامر، مجری برنامه Fever Dreams، که ویدیوهایی از Majewski در پوشیدن کمد لباس گسترده با موضوع Q پیدا کرد، می‌گوید: «این مرد بیش از هر شخص QAnon که من با او صحبت کرده‌ام، محصولات QAnon دارد.

آیا این مرد از اوهایو می تواند نماینده بعدی کنگره QAnon باشد؟

این هفته در تب خواب می بیندما عمیقاً به مشکلات تبلیغات زنده راست افراطی، از نظرات QAnon Majewski گرفته تا یک مبارزه شدید در جنبش ملی گرای سفیدپوست “America First” فرو می رویم. این جنبش که نمایندگان کنگره، پل گوسار و مارجوری تیلور گرین را در میان طرفداران خود به حساب می آورد، پس از اینکه خزانه دار آن دوست دختری پیدا کرد و زندگی در زیرزمین رهبر نیک فوئنتس را متوقف کرد، دچار آشفتگی شده است. این یک مشکل برای فوئنتس بود، که خود را incel (به معنی “تجرد غیرارادی”) توصیف می کند و از طرفداران مرد جوان خود می خواهد که رابطه جنسی نداشته باشند. امروز، خزانه دار سابق جنبش، جنبش را به عنوان یک فرقه واجد شرایط می داند.

مطلع باشید و به گزارش های بی نظیر The Daily Beast دسترسی نامحدود داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



Source link