حامیان دروغ بزرگ ترامپ به عنوان مقامات انتخاباتی در سراسر گرجستان فعالیت می کنند

او همچنین از لغو به اصطلاح رای گیری غایب «بدون بهانه» حمایت کرده است، که در آن تنها افراد مسن یا ناتوان می توانند برگه رای غایب را پر کنند. با ادعای ادعاهای جعلی مبنی بر برداشت رای، با استفاده از صندوق های رای مخالفت کرد. در کارگروهی خدمت کرد که تغییرات گسترده در حق رای را توصیه کرد تا جمهوری خواهان بتوانند «حداقل شانسی» برای پیروزی در انتخابات داشته باشند. و بدون ارائه شواهد مستقیم ادعا کرد که شهرستان گوینت شاهد افزایش تلاش برای رای دادن توسط مهاجران غیرقانونی بوده است.

در میان آنها دوتی کرول، یک جمهوری خواه 79 ساله در هیئت انتخاباتی شهرستان لومپکین، که کمی بیش از یک ساعت در شمال آتلانتا قرار دارد، است. اندکی پس از انتخابات 2020، کرول در صفحه شخصی خود در فیس بوک شروع به انتشار پستی در مورد این دروغ بزرگ کرد.

آنها عبارتند از:

مطلقاً هیچ جایی در هیئت های انتخاباتی ما یا در هیچ یک از دفاتر منتخب ما، برای رهبرانی که از پذیرش نتایج انتخابات عادلانه و تایید شده امتناع می ورزند، وجود ندارد.»

بنابراین، گرجستان با داشتن 159 شهرستان، صدها نفر از مقامات هیئت انتخابات شهرستان را دارد که سیاست های انتخاباتی را به صورت هفتگی ایجاد و تغییر می دهند و با اندکی جز فعالان محلی و فشار برای ردیابی آنها، سیاست های انتخاباتی را تغییر می دهند.

تحقیقات گاردین نشان داده است که تلاش برای نصب مقامات انتخابات محلی که دروغ دونالد ترامپ را مبنی بر دزدیده شدن انتخابات 2020 تبلیغ می کنند، موفقیت خاصی در ایالت نوسانی حیاتی جورجیا داشته است، جایی که حداقل هشت مقام انتخابات شهرستان مروج این دروغ هستند.

همگی در پست های تعیین شده خود به عنوان مقامات هیئت انتخابات شهرستان در شهرستان های فلوید، فورسیث، گوینت، هال، جکسون، لومپکین و اسپالدینگ به خدمت ادامه می دهند. هیچ‌کدام به درخواست‌های گاردین برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

منتقدان او می‌گویند که اولنیک از محدودیت‌های دسترسی به نظرسنجی و حق رای حمایت می‌کند. در سال 2016، اولنیک با استفاده از برگه های رای به زبان اسپانیایی مخالفت کرد. (این شهرستان در نهایت مجبور شد توسط اداره سرشماری ایالات متحده تحت قانون حقوق رای دادن آنها را شامل شود.)

در شهرستان فورسایت، جوئل نات، عضو هیئت مدیره انتخابات، در یک کنفرانس تلفنی با برد رافنسپرگر، وزیر امور خارجه و دیگر مقامات انتخاباتی حضور داشت و او “بی‌نظمی‌های” انتخابات نامشخص را دلیلی دانست که چرا گرجی‌های هر دو حزب کم‌کم اعتماد می‌کنند. دفتر Raffensperger.

• یکی از مقامات انتخاباتی که در حمایت از یک توطئه‌طلب بی‌اعتبار انتخاباتی که معتقد است وجود بامبو در برگه‌های رای کاغذی دلیلی بر این است که آنها از آسیا آمده‌اند و در نتیجه نشان می‌دهند که چین مداخله می‌کند، پست گذاشته است.

هیأت های انتخاباتی به فهرست رأی دهندگان دسترسی دارند و قوانین مربوط به محل های رأی گیری، برگه های رأی گیری و ثبت نام رأی دهندگان را وضع می کنند. آنها همچنین در برگه های رأی گیری که قصد رأی دهندگان در آنها نامشخص است، تصمیم گیری می کنند.

مقامات این ایالت را شامل می شوند، از شهرستان های حومه خارج از آتلانتا تا شهرستان های روستایی در نزدیکی مرزهای تنسی و آلاباما. همه آنها قدرت قابل توجهی بر اداره انتخابات محلی، ایالتی و ملی در شهرستان های خود دارند، اغلب با نظارت اندکی فراتر از جلسات عمومی و روزنامه های کوچک در شهرهای کوچک.

در شهرستان اسپالدینگ، بن جانسون، رئیس هیئت انتخاباتی، همچنان درباره طیف گسترده‌ای از تئوری‌های توطئه راست افراطی، از جمله تئوری‌های مربوط به جمع‌آوری برگه‌های رأی و ماشین‌های رأی‌دهی Dominion، پست‌های فراوانی را منتشر می‌کند. در اواخر آوریل، جانسون عکسی از یک خبرگزاری کانادایی به اشتراک گذاشت که برای اعلام اینکه نظریه‌پردازان توطئه «به درستی کار کردن ادامه می‌دهند» تغییر داده شده بود.

در شهرستان فلوید، پم پیترز توسط یک نظریه پرداز توطئه انتخاباتی که با واشنگتن پست صحبت می کرد به عنوان “شریک تحقیقاتی” توصیف شد. چند روز قبل از روز انتخابات، پیترز برای ترامپ در رم، جورجیا داوطلب شد.

• دو مقامی که بر اساس ادعاهای تقلب ساختگی تلاش کردند تا نتایج دور دوم ژانویه 2021 را که منجر به انتخاب اولین سناتور سیاهپوست ایالت شد، تایید کنند.

هیئت‌ها بین چهار تا پنج عضو تشکیل می‌شوند که معمولاً به طور مساوی بین دو حزب اصلی تقسیم می‌شوند و عضوی «غیرحزبی» که غالباً توسط کمیسیون شهرستان یا یک قاضی محلی انتخاب می‌شود، جدا می‌شود.

گروه حقوق رای «پروژه جورجیا جدید» در بیانیه‌ای گفت: «این حقایق نگران‌کننده آنچه را برای مدتی می‌دانستیم آشکار می‌کند: حمایت از دروغ بزرگ در حال افزایش است – نتیجه عوامل سیاسی قدرتمندی که آتشی خطرناک را برافروختند».

پیت فولر، رئیس حزب دموکرات شهرستان جکسون، گفت: “من نمی توانم به اندازه کافی تاکید کنم که دروغ های تقلب در انتخابات چقدر گسترده در منطقه رخ داده است.” “این بسیار نگران کننده است که اطلاعات غلط چقدر موثر بوده است.”



Source link

در کانتی هال، تام اسمایلی، عضو هیئت مدیره انتخابات گفت که با ادعاهایی مبنی بر عدم تقلب در انتخابات 2020 مخالفت کرد و گفت که آن را به “بدون تقلب کشف نشده” اصلاح خواهد کرد.

کرول به نقل از یکی از دوستانش گفت: «حدس می‌زنم همه ما می‌دانیم که چرا بایدن در زیرزمین خود ماند و مبارزات انتخاباتی نکرد. “او می دانست که نیازی به این کار ندارد.”

• یکی از مقامات اصرار داشت که اگر جمهوری خواهان می خواهند در انتخابات آینده «تصاویر» داشته باشند، قوانین انتخابات گرجستان باید تغییر کند.

این زوج همچنین از تایید انتخابات دور دوم رافائل وارنوک، اولین سناتور سیاهپوست ایالت، خودداری کردند تا اینکه نام 211 نفر برای تحقیقات بیشتر به وزیر امور خارجه منتقل شد. نتایج در نهایت با مخالفت آنها تایید شد.

این تحقیق هفت شهرستان از 159 استان را مورد بررسی قرار داد، به این معنی که تعداد مقامات انتخاباتی که از تئوری های توطئه انتخاباتی حمایت می کنند می تواند بسیار بیشتر باشد.

در شهرستان جکسون، لری یوینگ و جف هیوز، مقامات هیئت انتخاباتی جمهوری خواه، به دنبال کمپین گروه محافظه کار ملی True the Vote، تحقیقاتی را در مورد 211 نفری که اخیراً پس از تغییر آدرس خود رای داده بودند، با این باور غیر قابل اثبات که تا 2000 جکسون رای داده بودند، وادار کردند. ساکنان شهرستانی که اخیراً آدرس خود را تغییر داده بودند، می توانستند به طور غیرقانونی رأی دهند.

شاید هیچ یک از مقامات هیئت انتخاباتی به اندازه آلیس اولنیک، رئیس هیئت ثبت نام شهرستان گوینت، موضوع بحث و جدل قرار نگرفته باشد.