“بدن یک زن برای تحمل زندگی طراحی شده است”

در یکی از این جلسات در روز سه شنبه، لورا استریتمن، رئیس حق زندگی سینسیناتی، خطاب پرونده مجروح شدن یک قربانی تجاوز جنسی 10 ساله در ایالت که در ژوئیه گذشته مجبور شد برای سقط جنین به ایندیانا سفر کند، زیرا ممنوعیت اوهایو استثنایی را شامل نمی شود. در حالی که بارداری ممکن است برای یک بدن 10 ساله دشوار باشد، بدن یک زن برای تحمل حیات طراحی شده است. این یک واقعیت بیولوژیکی است.

برای مطالعه کامل مقاله اینجا کلیک کنید.





منبع

ادامه مطلب

برای خبرنامه Jezabel ثبت نام کنید. برای آخرین اخبار، فیس بوک، توییتر و اینستاگرام

بیشتر از ایزابل

جمهوری خواهان اوهایو این هفته جلسات استماع برای چندین لایحه با هدف ممانعت از رأی گیری حقوق سقط جنین در سراسر ایالت در نوامبر امسال برگزار کردند – احتمالاً به این دلیل که می دانند مردم اوهایو می خواهند آن را تصویب کنند. همه اینها پاسخی نسبتاً شفاف به نتایج انتخابات نوامبر گذشته است، که شاهد پیروزی حقوق سقط جنین در هر پنج ایالتی بود که این موضوع را به رأی مردم گذاشتند.

استریتمن اظهارات شنیع خود را با اطلاعات نادرست بیشتری دنبال کرد: بدن یک کودک «به گونه ای طراحی نشده است که ابزار مرگ منزجر کننده او را از شکمش خارج کند»، او گفت که این «یک واقعیت آماری است». در واقع، سقط جنین از نظر پزشکی یک روش بسیار ایمن است، در حالی که اجبار یک کودک یا نوجوان به زایمان خطر نسبتاً بالایی برای مرگ و عوارض شدید و دردناک سلامتی مانند فیستول زایمان دارد.

لورا استریتمن، رهبر حق زندگی سینسیناتی، این هفته در مجلس ایالت اوهایو شهادت داد.

استریتمن همچنین به دروغ گفت که دکتر کیتلین برنارد، پزشک ایندیانا که به کودک پیشنهاد سقط جنین داده است، «تجاوز را گزارش نکرده است» (سوابق عمومی ثابت می کند که برنارد گزارش داده است) و گفت که «متأسف است که مادر اجازه سقط جنین را داده است». عدم صداقت رهبر «حق زندگی» یک خط ثابت در شهادت او است که منطقی است: رهبران ضد سقط جنین باید به تاکتیک‌های فریبکارانه تکیه کنند تا این واقعیت را جبران کنند که سیاست‌های ظالمانه‌ای که آنها پیش می‌برند عمیقاً مورد پسند رأی‌دهندگان نیست.

لورا استریتمن، رهبر حق زندگی سینسیناتی، این هفته در مجلس ایالت اوهایو شهادت داد.