فرماندار ابوت به گارد ملی تگزاس، وزارت امنیت عمومی می گوید که مهاجران را در مرز دستگیر کند

کریس مگنوس، کمیسر کریس مگنوس گفت: «محدودیت‌های کنونی در مرز ایالات متحده تغییر نکرده است: بزرگسالان مجرد و خانواده‌هایی که در مرز جنوب غربی با آنها مواجه می‌شوند، در صورت لزوم تحت عنوان 42 اخراج خواهند شد.» پیام ما برای کسانی که تلاش می‌کنند وارد ایالات متحده غیرقانونی شوند همان است – سفر خطرناک را فقط برای بازگرداندن انجام ندهید.

ابوت از عملیات 4 میلیارد دلاری Lone Star که حدود 10000 سرباز گارد ملی را با استقرار گسترده به مرز اعزام کرده و حضور نیروهای DPS را تقویت کرده است، تبلیغ کرد. تگزاس همچنین در حال احداث حصار بر روی قطعات زمینی است که مالکان آن به عنوان اقدام متقابلی برای تصمیم بایدن برای پایان دادن به ساخت دیوار مرزی که توسط رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا انجام شده بود، مجوز ایجاد کند.

گروه بزرگی از خانواده‌های مهاجر در روز سه‌شنبه، 26 فوریه 2019، پس از تسلیم شدن خود به ماموران گشت مرزی در پنیتاس، تگزاس، در کنار جاده منتظر می‌مانند تا منتقل شوند.

هم ابوت و هم مقامات فدرال خاطرنشان کردند که تعداد مهاجران بیش از حد معمول وارد ایالات متحده می شوند. فرماندار طرح دولت برای پایان دادن به سیاست دوران ترامپ به نام عنوان 42 را مقصر دانست که پناهجویان را به این دلیل که به جلوگیری از گسترش کووید-19 کمک می کند دور می کرد.

روز چهارشنبه، تگزاس تریبون و پروپوبلیکا گزارش دادند که وزارت دادگستری ایالات متحده در حال بررسی نقض احتمالی حقوق مدنی تحت عملیات ستاره تنها است. در این گزارش نامه هایی از DPS و وزارت دادگستری جنایی تگزاس (TDCJ) استناد شده است که تحقیقات فدرال را تأیید می کند.

ابوت در بیانیه ای گفت که قصد دولت برای لغو این سیاست به افزایش گذرگاه ها کمک کرد.

تحت عملیات ستاره تنها، سربازان و آژانس های مجری قانون محلی با کمک گارد ملی، مهاجران را به اتهاماتی مانند تجاوز به عنوان وسیله ای برای بازداشت آنها تحت قوانین ایالتی بدون غصب اختیارات مقامات مهاجرت فدرال بازداشت کرده اند.

اسکوبار گفت: «این یک چیز است که بگوییم «من می‌خواهم از قدرت و اختیاری که مردم به من داده‌اند برای بهبود وضعیت استفاده کنم». اما این کاملاً چیز دیگری است که از مهاجران به عنوان پشتوانه استفاده کنید، از گارد ملی به عنوان یک بازیچه سیاسی استفاده کنید و از منابع گرانبها برای انتخاب مجدد خود و موقعیت خود برای نامزدی ریاست جمهوری در سال 2024 استفاده کنید. زیرا این چیزی است که واقعاً در اینجا اتفاق می افتد. “

ورونیکا اسکوبار، نماینده ایالات متحده از دی ال پاسو، آخرین اقدام ابوت را یک شیرین کاری در سال انتخابات خواند.

این مقاله در ابتدا در Corpus Christi Caller Times منتشر شد: به گارد ملی تگزاس اختیار داده شد تا مهاجران را در مرز دستگیر کند.



منبع

فرماندار دو دوره جمهوری خواه گفت که به دلیل آنچه که او ناتوانی دولت بایدن در کنترل مهاجرت غیرقانونی فزاینده از مکزیک خواند، دست به این اقدام زده است. با این حال، گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده اعلام کرد که در ماه مه، مقامات فدرال نزدیک به 200000 مهاجر را برای اخراج در جنوب غربی ایالات متحده پردازش کردند.

در نامه TDCJ آمده است که وزارت دادگستری این سوال را مطرح کرده است که آیا “شرایط متفاوت و غیرقانونی حبس بر اساس نژاد یا منشاء ملی درک شده یا واقعی آنها” برای مهاجرانی که متهم به نقض قوانین ایالتی هستند و در زندان های تگزاس نگهداری می شوند، وجود دارد یا خیر.

ابوت در فرمان اجرایی خود گفت که تحت اختیارات اضطراری خود این اختیار را دارد که به گارد و DPS دستور دهد تا مهاجران غیرمجاز را حتی اگر قوانین ایالتی را نقض نکرده باشند دستگیر کنند.

مشارکت کنندگان: مارتا پسکوفسکی، ال پاسو تایمز

آستین، تگزاس – فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، روز پنجشنبه در یک فرمان اجرایی، به سربازان گارد ملی تگزاس و نیروهای وزارت امنیت عمومی تگزاس (DPS) دستور داد تا مهاجرانی را که بدون مجوز قانونی وارد تگزاس می شوند، دستگیر کرده و آنها را به مرز جنوبی بازگردانند.

این آژانس گفت که در ماه مه 100699 نفر بر اساس سیاست عنوان 42 از مرز اخراج شدند. CBP گفت که 90,650 اضافی برای عبور بر اساس سایر مقررات قانون فدرال بازگردانده شدند.

در آخرین خبر گمرک و حفاظت مرزی با استناد به آمار گذرگاه‌های مرزی، رئیس آژانس هرگونه پیشنهاد مبنی بر اتخاذ رویکرد “مرزهای باز” توسط دولت را رد کرد.

ابوت گفت: «کارتل ها با سیاست های مرزی باز پرزیدنت بایدن، قاچاق انسان، اسلحه و مواد مخدر مرگبار مانند فنتانیل، جسور و غنی شده اند. ابوت در فرمان اجرایی خود گفت که کارتل‌ها سیاست‌های مهاجرتی بایدن را به‌عنوان «دعوت‌نامه» یا «دعوت» برای عبور از مرز بدون مجوز می‌بینند.

گروه بزرگی از خانواده‌های مهاجر در روز سه‌شنبه، 26 فوریه 2019، پس از تسلیم شدن خود به ماموران گشت مرزی در پنیتاس، تگزاس، در کنار جاده منتظر می‌مانند تا منتقل شوند.