طوفان درختان را در مسترز فرو می برد، بازی در دور دوم متوقف شد

درست قبل از به صدا درآمدن بوق دوم، دو درخت کاج عظیم در کنار هم در نزدیکی 17th افتادند و کسانی را که در منطقه بودند پراکنده کردند. در نزدیکی 16 سبز، سرخیو گارسیا ایستاد و به آنچه به نظر می رسید در حرکت آهسته اتفاق می افتد خیره شد، و شرکای بازی او کازوکی هیگا و کیت میچل با نگرانی تماشا کردند که آیا کسی آسیب دیده است یا خیر.

سه درخت کاج سر به فلک کشیده در نزدیکی مشتریان سقوط کردند، زیرا طوفان در روز جمعه در سراسر آگوستا نشنال غلبه کرد، هر چند به کسی آسیبی نرسید، و دور دوم Masters به ​​دلیل باد شدید و باران در منطقه متوقف شد.

گلف AP: https://apnews.com/hub/golf و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

کارگران به سرعت با اره برقی وارد شدند تا شروع به پاکسازی درختان کنند.

Sahith Theegala، که در اولین Masters خود بازی می‌کند، گفت: “ما در 15 تاج را می‌کشیدیم. فکر می‌کردیم که این یک تابلوی امتیاز یا یک جایگاه است.” “ما امیدوار بودیم که این چیزی نباشد که به کسی ضربه بزند.”

___

همه از آسیب فرار کردند، اما تماس نزدیک توسط چندین صندلی له شده در زیر کاج های افتاده نشان داده شد.

وقتی بازی متوقف شد، بروکس کوپکا در سن 12 سالگی رهبر بود، و از زمان‌های اتفاقی که او را خیلی قبل از رسیدن طوفان در باشگاه رها کرد، استفاده کرد. جان رام با سه شوت در جایگاه دوم قرار گرفت، اما هنوز 9 سوراخ باقی مانده بود، در حالی که سام بنت، قهرمان آماتور ایالات متحده، دور دوم خود را به پایان رسانده بود و برای قهرمانی 8 کمتر بود.

ویتز گفت: «سپس آلارم‌ها به صدا درآمد و دوباره به دلیل آب و هوا تخلیه شدند. “من به پدرم زنگ زدم. او یک قاضی است. و او گفت که این بار دیگر آن را باز نمی کنند. حالا از آنجا برو بیرون.”

کیتی ویتز، یکی از حامیان چارلستون، کارولینای جنوبی، گفت: «من با دوستانی که در کنارم بودند صحبت می‌کردم و ناگهان صدایی شنیدیم. “و سه درخت در سراسر حوض وجود داشت، و ناگهان دیدیم که آنها در حال سقوط بودند و همه – درست مثل مورچه ها بودند. آنها مثل مورچه ها از زیر پراکنده بودند. هر سه در یک زمان سقوط کردند. و بعد من همین الان دست دوستانم را گرفتم و گفتیم: “آیا همه خوب هستند؟” و ساکت بود.»

طوفان در طول روز انتظار می رفت، و مسئولان مسابقات تمام زمان های شروع را 30 دقیقه افزایش دادند به این امید که دور دوم طبق برنامه برگزار شود. صبح گرم و مرطوب بود، با آفتاب فراوان، اما کمی بعد از ساعت ناهار، جای خود را به ابرهای شومی داد که از سمت شرق می‌پیچیدند.

ویتز گفت که یک زن را دید که بین دو درخت افتاده ایستاده بود و شنیده بود که مردی از زیر برخی از اندام ها بیرون آمده است. او افزود که این “کاملاً یک معجزه” بود که به کسی آسیب نرسید.

این مسیر یک بار به مدت 21 دقیقه توسط گروهی از طوفان های قبلی پاکسازی شد. بوق های هوا دوباره در ساعت 4:22 بعدازظهر به صدا درآمد که یک مجموعه دیگر از راه رسید و مجبور شد مشتریان را تخلیه کند و بازیکنان و مقامات را به جستجوی پوشش فرستاد.

___

استیو رید و داگ فرگوسن، نویسندگان AP Sports در این گزارش مشارکت داشتند.