راب بونتا، رئیس جمهور فعلی دموکرات، ناتان هوچمن جمهوری خواه را در رقابت برای دادستان کل کالیفرنیا شکست داد.

فرماندار گاوین نیوسام سال گذشته پس از استعفای خاویر بسرا به سمت وزیر بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده، بونتا را منصوب کرد. این اولین باری بود که بونتا برای پست ایالتی انتخاب شد.

وی ادامه داد: آنچه در آینده برای ملت ما پیش می آید ناشناخته باقی می ماند، اما آنچه که مشخص است این است که مهم نیست در واشنگتن دی سی چه اتفاقی می افتد، مهم نیست که جمهوری خواهان رادیکال چه تلاش می کنند راه ما را در خانه های ایالتی پرتاب کنند، دادستان کل شما به دادگاه می رود، شکایت می کند و مبارزه می کند. پس از برگزاری مسابقه، بونتا در بیانیه ای آماده شده گفت.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

در دوران تصدی خود، بونتا پایان دادن به “اپیدمی نفرت” علیه جوامع رنگین پوست و سایر گروه های آسیب پذیر را در اولویت قرار داد و از یک “نیروی اعتصاب مسکن” جدید در وزارت دادگستری کالیفرنیا برای تحت فشار قرار دادن دولت های محلی برای رعایت قوانین ایالتی استفاده کرد.

کالیفرنیا آتی. ژنرال راب بونتا طی یک کنفرانس مطبوعاتی در سانتا مونیکا در ماه ژوئیه. (جنارو مولینا/لس آنجلس تایمز)

آتی دموکراتیک فعلی. ژنرال راب بونتا با اختلاف زیادی بر وکیل مدافع جمهوریخواه ناتان هوچمن در رقابت کالیفرنیا برای پلیس ارشد پیروز شد – موقعیتی که پس از دو تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده در تابستان امسال که قوانین مربوط به کنترل اسلحه و دسترسی به سقط جنین را لغو کرد، از اهمیت و اهمیت بیشتری برخوردار شد.

بونتا، یک قانونگذار سابق ایالتی منطقه خلیج سانفرانسیسکو که به خاطر دیدگاه‌های مترقی‌اش در مورد عدالت کیفری شناخته می‌شود، بر اساس وعده دفاع از قوانین قوی سقط جنین کالیفرنیا و ادامه کار خود برای پایان دادن به خشونت با اسلحه و مالکیت غیرقانونی سلاح گرم کمپین تبلیغاتی کرد.

آسوشیتدپرس این مسابقه را فراخواند، اگرچه نتایج رسمی برای نهایی شدن بیشتر طول خواهد کشید. بونتا با بیش از 57 درصد شمارش آرا پیشتاز بود.