خانم آلاباما 2000، 10 فینالیست برتر دوشیزه آمریکا، جانا ساندرسون مک ایچرن در 43 سالگی درگذشت.

Theater of Gadsden در یک پست فیسبوکی خاطرنشان کرد که مک ایچرن در تئاتر “بزرگ” شد و استعداد و “مهربانی و روح لطیف” او را ستود.

در مراسم ترحیم او از خانه تشییع جنازه Crestwood Memorial او را به عنوان “صدای یک فرشته” با عشق خاصی به ستایش و ستایش موسیقی توصیف کرد. (او در پردیس اوپلیکا در کلیسای هایلندز شرکت کرد.)

مک ایچرن در سال 2000 پس از بازگشت به خانه از آتلانتیک سیتی، نیوجرسی، جایی که مسابقه دوشیزه آمریکا در اوج خود برگزار می شد، به تایمز گفت که تجربه او در آنجا “یک فرصت یک بار در زندگی” بود و شنیدن نام او برای 10 نفر برتر و پیدا کردن دوستان بسیار بهترین خاطره او بود.

او با بورسیه تحصیلی کامل به دانشگاه سمفورد رفت و در رشته ارتباطات فارغ التحصیل شد.

بر اساس پست دیگری در فیس بوک، مسابقه دوشیزه آلاباما مک ایچرن را “روحی بسیار با استعداد، باهوش، شیرین و مهربان” نامید که “به هر اتاق گرما وارد می کرد و همه را مجذوب خود می کرد.”

این مقاله ابتدا در روزنامه گادزدن تایمز منتشر شد: مک ایچرن فینالیست سابق خانم آلاباما، خانم آمریکا درگذشت



منبع

جانا ساندرسون مک ایچرن دوشیزه آلاباما 2000 بود و در مسابقه دوشیزه آمریکا در بین 10 نفر برتر قرار گرفت.

پست J&D Farms به عشق او به کراس فیت (او یک مربی معتبر بود)، سفر، آشپزی و غذاهای تند اشاره کرد.

جانا ساندرسون مک ایچرن دوشیزه آلاباما 2000 بود و در مسابقه دوشیزه آمریکا در بین 10 نفر برتر قرار گرفت.

مک ایچرن بر اساس یک پست فیس بوک توسط J&D Farms، یک مکان عروسی در Southside که او یکی از بنیانگذاران آن بود، بر اثر سرطان درگذشت.

مک ایچرن به دنبال عشق خود به هنر ادامه داد – طبق مصاحبه سال 1999، او در کلاس هفتم درس صدا را شروع کرد. پلت فرم او برای مسابقه دوشیزه آمریکا، قدم به کانون توجه، جوانان را تشویق کرد تا در هنرهای نمایشی شرکت کنند. و رشته اصلی کالج او اجرای آواز بود. او در سامفورد در رویدادها و مکان‌های مختلف آواز خواند و همچنین در تئاتر محلی فعال بود.

او به عنوان عکاس و متخصص بازاریابی با اتاق گادسدن و شهرستان اتووا، عکاسی جو مک‌آچرن و دانشکده هوانوردی دانشگاه آبرن، همراه با مزارع جی اند دی کار کرد.

از او مادرش، جودی سیتز اسمیت (رونی) به یادگار مانده است. پدربزرگ و مادربزرگ، تامی لی و الویز ساندرسون و راس و پائولین سیتز. خواهر و برادر، جیل ساندرسون (امبر)، جان لانگ‌شور، مارگی لانگ‌شور، مارکوس لانگ‌شور؛ دکتر اندرو اسمیت (دونا) و اشلی رابینسون (برایان)؛ شوهر سابق، دنی مک ایچرن؛ و وستی او، وینستون.

جانا ساندرسون مک ایچرن، دوشیزه آلاباما ۲۰۰۰ و ۱۰ فینالیست برتر مسابقه دوشیزه آمریکا، جمعه در گادزدن درگذشت. او 43 ساله بود.

مک ایچرن که فارغ التحصیل دبیرستان گلنکو بود، اولین بار در 17 سالگی وارد مسابقه شد. او گفت: “من قرار بود مدرسه را شروع کنم و مامان فکر کرد که این راه خوبی برای گرفتن مقداری کمک هزینه تحصیلی است.”