جمهوری خواهان سنای ایالات متحده یک رکورد اولیه را در ایالت های میدان نبرد آغاز کردند

NRSC تاکنون بیش از 3 میلیون دلار برای تبلیغات در نیوهمپشایر، آریزونا، نوادا و جورجیا هزینه کرده است.

نورا کیف، سخنگوی کمیته مبارزات انتخاباتی سناتورهای دموکرات (DSCC) که پیش بینی کرد جمهوری خواهان در ماه نوامبر به دلیل نامزدهای ناقص و مسائلی از جمله حقوق سقط جنین شکست خواهند خورد، گفت: «جمهوری خواهان سنا در وحشت هستند.

جمهوری خواهان امیدوارند که در آریزونا، جورجیا، نوادا و نیوهمپشایر، کرسی های تحت کنترل دموکرات ها را تغییر دهند. آنها از کرسی‌های باز جمهوری‌خواهان در پنسیلوانیا و کارولینای شمالی دفاع می‌کنند و به کمپین انتخاب مجدد سناتور رون جانسون در ویسکانسین کمک می‌کنند، که به عنوان یک دست‌انداز رده‌بندی شده است.

این گروه قصد دارد 15.4 میلیون دلار در بهار و تابستان هزینه کند و 32.7 میلیون دلار برای تبلیغات در پاییز رزرو کرده است. 2.6 میلیون دلار دیگر برای تبلیغات ترکیبی که شامل پیام های تلویزیونی و دیجیتالی می شود، کنار گذاشته شده است.

اولین تبلیغات جدید قرار است از روز جمعه در آریزونا و کارولینای شمالی آغاز شود. در سال های گذشته، این گروه تبلیغات بهار و تابستان را تا ژوئن متوقف کرده بود.

کمیته ملی سناتورهای جمهوری خواه، بازوی مبارزات انتخاباتی مجلس سنای این حزب، گفت که تبلیغات رقابتی در آریزونا، جورجیا، پنسیلوانیا، نوادا، نیوهمپشایر، کارولینای شمالی و ویسکانسین را هدف قرار خواهد داد.

به گفته جکی شوتز زکمن، مدیر اجرایی NRSC، این تبلیغات به دنبال مقصر دانستن جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن و متحدان دموکراتش در کنگره برای نرخ جنایت، تورم سرسام آور، افزایش قیمت بنزین و مهاجرت غیرقانونی است.

DSCC 33 میلیون دلار تبلیغات برای پاییز رزرو کرده است.

NRSC در چرخه انتخابات فعلی 147.8 میلیون دلار جمع آوری کرده است و مارس را با 44 میلیون دلار پول نقد به پایان رسانده است. بر اساس اسنادی که در کمیسیون انتخابات فدرال ثبت شده است، DSCC در 31 مارس 129.4 میلیون دلار جمع آوری کرده و 43.7 میلیون دلار پول نقد در اختیار داشته است.

سنا با 100 کرسی در حال حاضر 50 به 50 تقسیم شده است و دموکرات ها بر اساس رای قطعی کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، مجلس را کنترل می کنند.

واشنگتن (رویترز) – جمهوری خواهان سنای ایالات متحده در آستانه افزایش هزینه های تبلیغات تلویزیونی در هفت ایالت میدان جنگ هستند که بخشی از کمپین پیام رسانی بی سابقه 53 میلیون دلاری با هدف کسب اکثریت در مجلس در انتخابات میان دوره ای 8 نوامبر است.

(گزارش توسط دیوید مورگان؛ ویرایش توسط اسکات مالون و دانیل والیس)



Source link

زکمن در ادامه گفت: “NRSC… بیشترین زمان تبلیغات (از) هر چرخه انتخاباتی را رزرو کرده است… و زودتر از همیشه هزینه های قبلی را آغاز می کند تا مطمئن شود که این دموکرات های رادیکال را تعریف کرده و در ماه نوامبر به آنها بسته می فرستیم.” بیانیه.