بایدن از شهرها می خواهد که پول های امدادی کووید را صرف پلیس و پیشگیری از جرم کنند

کاخ سفید افزود، بدون این بودجه، بسیاری از شهرها مجبور به کاهش هزینه‌های ایمنی عمومی به دلیل کمبود بودجه پس از تأثیر اقتصادی همه‌گیری و هزینه‌های اضافی که بر دولت‌های محلی تحمیل می‌کرد، می‌شدند.

بایدن در اظهارات روز جمعه خود از ایالت‌ها و جوامع محلی می‌خواهد تا پول کمک به کووید را صرف «افسران پلیس بیشتری برای پلیس جامعه پاسخگو، گسترش برنامه‌های مداخله خشونت‌آمیز مبتنی بر شواهد در جامعه، و پیشگیری از جرم و جنایت با قوی‌تر کردن محله‌هایمان کنند» کاخ سفید گفت: با فرصت های آموزشی و اقتصادی بیشتر.



Source link

با ادامه افزایش جرم و جنایت در بخش‌هایی از کشور، جمهوری‌خواهان به دنبال آن هستند که آن را به موضوعی کلیدی در انتخابات میان‌دوره‌ای تبدیل کنند و دموکرات‌ها را به حمایت از «کم کردن بودجه» ادارات پلیس متهم کنند.

کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد: «طرح نجات آمریکا به این شهرداران و دیگر رهبران ایالتی و محلی این امکان را داده است تا بودجه خود را تقویت کرده و در امنیت عمومی سرمایه گذاری کنند». “متاسفانه، همه جمهوری خواهان در کنگره به طرح نجات آمریکایی بودجه ایمنی عمومی برای شهرها و شهرستان های روستایی در سراسر کشور رای منفی دادند.”

یک مقام ارشد دولت در تماسی با خبرنگاران گفت: «یکی از دلایلی که رئیس‌جمهور می‌خواهد اکنون صحبت کند، هم به این دلیل است که به تابستانی دیگر نزدیک می‌شویم و هم می‌خواهد بر اولویت استفاده از این دلارها برای امنیت عمومی و پیشگیری از خشونت تأکید کند».

واشنگتن – رئیس جمهور جو بایدن از ایالت ها و شهرها می خواهد تا از پول خرج نشده بسته کمکی 1.9 تریلیون دلاری سال گذشته کووید برای تأمین بودجه برنامه های پیشگیری از جرم و استخدام افسران پلیس استفاده کنند.

تعدادی از شهرهای بزرگ از زمان شروع همه‌گیری کروناویروس افزایش نرخ جرم و جنایت را گزارش کرده‌اند. کاخ سفید گفت که دولت‌های محلی را تحت فشار قرار می‌دهد تا این پول را قبل از ماه‌های تابستان خرج کنند، زمانی که در طول تاریخ جنایات خشونت‌آمیزتری نسبت به ماه‌های زمستان وجود داشته است.

علاوه بر این، 350 میلیارد دلار از طرح نجات برای کمک به فرمانداران، شهرداران و دیگر رهبران محلی برای حمایت از پاسخ‌ها و بهبودی پس از همه‌گیری هزینه شد.

به گفته کاخ سفید، حدود 6.5 میلیارد دلار در سال 2021 توسط 300 محل و بیش از نیمی از ایالت ها، از جمله 2 میلیارد دلار برای برنامه های پیشگیری از جرم برای کاهش بار پلیس و 1 میلیارد دلار برای پاداش برای کمک به استخدام و حفظ کارکنان ایمنی عمومی اختصاص یافته است.

دولت بایدن همچنین به دنبال این بوده است که لایحه کمک به کووید را به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای سیاست رئیس جمهور، همراه با بسته زیرساختی 550 میلیارد دلاری مطرح کند، زیرا این امر باعث می شود دموکرات ها در قدرت پیش از انتخابات پاییز امسال باقی بمانند.

انتظار می رود بایدن در رویدادی با شهرداران و مقامات مجری قانون روز جمعه در کاخ سفید بر نیاز به بودجه بیشتر برای برنامه های ایمنی عمومی تاکید کند.

بایدن که به طور فزاینده ای از این روایت عقب نشینی کرده است، معتقد است که طرفدار تأمین مالی پلیس است و جمهوری خواهان را به حمایت از کاهش بودجه پلیس متهم کرده است و دلیل آن مخالفت آنها با طرح نجات آمریکایی است.

حداقل 10 میلیارد دلار از طرح نجات آمریکا، که کنگره در مارس 2021 تصویب کرد، قبلاً به برنامه‌های ایمنی عمومی، از جمله تلاش‌های پیشگیری از خشونت خانگی، سوء مصرف مواد مخدر و خدمات بهداشت روانی، و پاداش برای استخدام و نگهداری افسران پلیس، سفیدپوستان، متعهد شده است. هاوس گفت.