گروهی متهم به ساختن داستانی درباره اخراج دامپزشکان بی خانمان برای ایجاد فضا برای مهاجران شدند

همچنین می‌گوید که به “کهنه سربازان بی خانمان و کم درآمد که نیاز به کمک زندگی دارند” کمک می کند.

او گفت: «ما باید بهتر تأیید می‌کردیم. هنگامی که برای جزئیات فشار داده شد، او ناگهان به تماس تلفنی پایان داد.

انتقال این گروه با واکنش سیاسی مقامات استانی جمهوری خواه مواجه شد که شهردار را متهم به تلاش برای تخلیه مشکلات خود در جوامع ناآماده کردند.

در گزارش بعدی روز جمعه، Mid-Hudson News گزارش داد که چندین مرد که در یک پناهگاه بی خانمان ها در Poughkeepsie، نیویورک اقامت داشتند، آمدند و گفتند که آنها را استخدام کرده اند تا وانمود کنند که جزو سربازانی هستند که از هتل بیرون رانده شده اند. این روزنامه به نقل از برخی از این افراد گفت که به آنها 200 دلار، غذا و الکل برای شرکت در این نیرنگ پیشنهاد شده است.

یکی از قانونگذاران جمهوری خواه در نیویورک که به انتشار این داستان کمک کرد، اکنون خواستار تحقیقات است و می گوید که او و دیگران فریب خورده اند.

تونی فینچ دادن هرگونه پولی به این مردان را تکذیب کرد.

بنیاد Yerik Israel Toney در وب سایت خود، تمرکز خود را به عنوان کمک به افزایش آگاهی در مورد زایمان های نارس و کمک به خانواده ها در حمل و نقل و اسکان در زمانی که نوزادان آنها در بخش مراقبت های ویژه نوزادان هستند، تبلیغ می کند.

ماهر با اشاره به نام کوتاه شده این بنیاد گفت: «بنیاد YIT مدعی حمایت و حمایت از جانبازان است، اما ادعاهای ناصادقانه و جعل حقایق توسط YIT با ایجاد بی‌اعتمادی به جانبازان بی‌خانمان ما آسیب زیادی وارد می‌کند.» «من تماس می‌گیرم. برای تحقیقات فوری توسط دفتر دادستان کل ایالت نیویورک و دادستان ناحیه اورنج کانتی در مورد بنیاد YIT بر اساس اطلاعات جدیدی که امروز منتشر شد.

آنها گفتند که با تونی-فینچ ملاقات کردند، سپس در جلسه ای در یک مرکز کهنه سربازان در اورنج کانتی با مقامات اتاق بازرگانی محلی شرکت کردند.

آدامز در پستی در توییتر گفت: «به جای افزایش قدرت، ما شاهد زبان نفرت انگیز و دروغ های آشکار هستیم.

ماهر در بیانیه‌ای کتبی گفت که روز پنجشنبه با تونی فینچ گفت‌وگو کرده و متوجه شد که داستان آوارگی کهنه‌سربازان بی‌خانمان دروغ بوده است.

نیویورک (AP) – بنیانگذار یک گروه غیرانتفاعی متهم به ساختن داستانی درباره سربازان نظامی بی خانمان شده است که از هتلی در نیویورک بیرون رانده شده اند تا جا برای مهاجران باز شود، داستانی که روزها خشم شبکه های خبری کابلی را برانگیخت.

این غوغا پس از آن آغاز شد که اریک آدامز، شهردار نیویورک، یک دموکرات، گروه کوچکی از پناهجویان را با اتوبوس به هتلی در حومه شهر منتقل کرد، زیرا سیستم سرپناه بی خانمان های شهر در تلاش برای پذیرش هجوم مهاجران از مرز ایالات متحده با مکزیک بود.

The Post در روز جمعه گزارشی را در مورد آخرین پیشرفت منتشر کرد.

این داستان که توسط شارون تونی فینچ، مدیر اجرایی بنیاد Yerik Israel Toney گفته شد، در 12 می توسط نیویورک پست انتخاب شد و به سرعت توسط فاکس نیوز، نیوزمکس و سایر رسانه های خبری محافظه کار دنبال شد.

تونی فینچ به پست گفت: «کهنه سربازان ما به دلیل اتفاقاتی که با مهاجران می گذرد، در هتل دیگری مستقر شده اند. “ما هیچ وقت را تلف نکردیم.”

سپس، بنیانگذار یک موسسه خیریه کوچک در این منطقه ادعای انفجاری را اضافه کرد: برای باز کردن راه برای مهاجران، هتلی در نیوبرگ، نیویورک، نزدیک به دوجین کهنه سرباز بی خانمان را بیرون کرد.

در مصاحبه کوتاهی با آسوشیتدپرس، او از گفتن مستقیم این که داستانش درست نیست خودداری کرد، اما گفت که سوء تفاهم ممکن است منجر به سردرگمی شود.

شکاف هایی در این داستان پس از تحقیق توسط یک روزنامه محلی به نام Mid Hudson News ظاهر شد.

مدیران هتل به روزنامه گفتند که این ماجرا درست نیست. به نظر می رسد رسیدی که نشان می دهد به هتل Crossroads 37800 دلار برای اسکان کهنه سربازان پرداخت شده است، به طور نامناسبی تحت مراقبت قرار گرفته است.

نیویورک می‌گوید بیش از 65000 مهاجر طی سال گذشته وارد شهر شده‌اند که اولین نفر از آنها توسط فرمانداران جمهوری‌خواه در ایالت‌های مرزی برای جلب توجه به نارضایتی آنها از سیاست‌های مرزی فدرال با اتوبوس منتقل شده است.



منبع

شهردار شهر نیویورک همچنین خواستار تحقیق درباره آنچه که او آن را «ادعای تقلبی» خواند، شد.

نماینده مجلس ایالتی برایان ماهر، یک جمهوری خواه، قانونی را ارائه کرد که جابجایی کهنه سربازان بی خانمان را ممنوع می کند. او در یک حضور در فاکس نیوز، اخراج های ادعایی را “شرم آور مطلق در همه جبهه ها” خواند.

او افزود: «در حالی که معتقد بودم شارون حقیقت را می‌گوید، می‌خواهم از کسانی که از زمان انتشار این خبر تأثیر منفی داشته‌اند عذرخواهی کنم».