چگونه تجهیزات روسیه به اشغالگران حمله می کند

فرمانده خودروی جنگی با نام مستعار شارپی می گوید: “پهپادهای شناسایی درگیر تنظیم آتش هستند. به لطف این، می توان به دقت تقریباً 100٪ دست یافت.”

شارپی گفت که تا سال 2014 به عنوان برقکار کار کرد، خدمت سربازی خود را به پایان رساند و سپس در ATO بود. [Anti-terrorist Operation]. اکنون او مسئول یک واحد تانک است.

تانک T-90 که در ماه آوریل از روس ها در استان سومی گرفته شد، در زمان اتحاد جماهیر شوروی ساخته شد. این یک نوسازی تانک T-72 Ural است که در زمان جنگ در سوریه، عراق، سودان و تعدادی از کشورهای دیگر مورد استفاده قرار گرفت.

روسلان می گوید: «البته برای Lend-Lease متشکرم.

او می گوید: “اینگونه می توان سربازان دیگر را به حرکت تحریک کرد. وقتی فردی می ترسد، شروع به گم شدن و اشتباه می کند.”

او می افزاید که اولین کاری که انجام دادند این بود که نشانه های روسی را از روی تانک حذف کردند. اکنون تجهیزات به مواضع صاحبان سابق، روس ها حمله می کند.

ارتش اوکراین تجهیزات نظامی زیادی را از اشغالگران به تصرف خود درآورده است که از آنها برای تخریب مواضع خود استفاده می کنند.

شارپی اضافه می کند که همیشه ترس در میدان جنگ وجود دارد. او می گوید که آنها [the military – ed.] باید بر آن غلبه کنند و نشان ندهند که می ترسند.

این سرباز می گوید که شدت درگیری در این قسمت از جبهه بسیار زیاد است و اشغالگران حتی به شرایط بد جوی هم اهمیت نمی دهند.

روزنامه نگاران در خط مقدم خود می جنگند. حمایت کردن Ukrainska Pravda یا تبدیل شدن حامی ما!



منبع

فرمانده گفت که بیشتر نگران مردمش است. همرزمانش 10-15 سال از او بزرگتر هستند، اما روسلان خاطرنشان می کند که کار با آنها دشوار نیست.

 

منبع: روسلان، با نام مستعار شارپی، در ویدئویی در چارچوب Ukrainskyi svidok [Ukrainian witness] پروژه در مورد بهره برداری از تانک تسخیر شده روسی T-90.