کیت وینسلت یک بار برای همیشه توضیح می دهد که آیا او و لئوناردو دی کاپریو می توانستند هر دو در پایان تایتانیک روی در بمانند.

وینسلت در ابتدا گفت: “من لعنتی نمی دانم. این پاسخ است، من لعنتی نمی دانم.” او از پارو زدن تا غواصی انجام می دهد.

اخیراً، هوروویتز شانس خود را با وینسلت در حالی که او در حال تبلیغ «آواتار: راه آب» بود امتحان کرد و پس از اینکه او پاسخ دیکاپریو را به او نشان داد، طلایی کرد.

وینسلت در پایان گفت: بنابراین، شما برای اولین بار آن را در اینجا شنیدید. “بله، او می‌توانست روی آن در قرار بگیرد، اما شناور نمی‌ماند.”

تایتانیک

او توضیح داد: “اگر دو بزرگسال را روی تخته پارویی ایستاده قرار دهید، بلافاصله به شدت ناپایدار می شود.” “بنابراین واقعیت این است که این یک در بود. باید صادقانه بگویم، من در واقع باور نمی‌کنم که اگر هر دو به آن در می‌رفتیم، زنده می‌ماندیم. فکر می‌کنم او مناسب بود، اما آن را واژگون می‌کرد. ایده پایداری نبود.”

کیت وینسلت، ستاره «تایتانیک» گفت که آیا شخصیت لئوناردو دی کاپریو در پایان می توانست زنده بماند یا خیر.

  • 25 سال از زمانی که بینندگان برای اولین بار شاهد مرگ تکان دهنده شخصیت لئوناردو دی کاپریو در حماسه جیمز کامرون بودند، می گذرد و کیت وینسلت بازیگر نقش اول این فیلم بالاخره به این موضوع پرداخته است که آیا می توانست زنده بماند.

    اگر با پایان آن آشنا نیستید، بیایید به عقب برگردیم. باکس آفیس با زنده ماندن جک (دی کاپریو) و رز (وینسلت) از غرق شدن کشتی تایتانیک به پایان می رسد. اما در آب های یخی، رز روی دری شکسته شناور است. جک که نمی‌تواند سوار شود، در آب می‌ماند و به لبه در آویزان می‌شود – در نهایت یخ می‌زند.

    “وحشتناک نیست؟” او به هوروویتز گفت. “چرا آنها اینقدر با من بد رفتار کردند؟ من حتی چاق هم نبودم.”

    “تایتانیک.”پارامونت پیکچرز

  • این یکی از بزرگترین سؤالات تاریخ سینماست: آیا جک می توانست در پایان «تایتانیک» زنده بماند؟

    جاش هوروویتز مجری پادکست «شاد، غمگین، گیج» این سوال را از دی کاپریو در حالی که این بازیگر در حال انجام مطبوعات برای «روزی روزگاری… در هالیوود» بود، مطرح کرد، اما فقط «بدون نظر» از ستاره دریافت کرد.

    او گفت: «اگر می‌توانستم ساعت را به عقب برگردانم، از صدایم به روشی کاملاً متفاوت استفاده می‌کردم. می‌گفتم: جرأت نکن با من این‌طور رفتار کنی. من یک زن جوان هستم. بدنم در حال تغییر است. دارم متوجه می‌شوم. عمیقاً ناامن هستم. می‌ترسم. این کار را نکن. این سخت تر از آنچه در حال حاضر است. این یک قلدری و در واقع یک توهین مرزی است.”

    او گفت: “در واقع باور نمی کنم که اگر هر دو به آن در می رفتیم، زنده می ماندیم.”

  • او همچنین منتقدانی را خطاب قرار داد که احساس می کردند او در این فیلم که 25 سال پیش اکران شد “خیلی چاق” است.

  • از آن زمان، این سوال همیشه مطرح است که آیا جک می توانست زنده بماند یا خیر.

    اما وینسلت تمام نشد. او سپس به دنبال کسانی رفت که در طول سال‌ها در مورد وزن او اظهارنظرهای بدی کرده‌اند و القا می‌کردند که دلیل عدم همراهی جک با او بوده است.

    تایتانیک

    لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت در فیلم تایتانیک.فاکس قرن بیستم

    • اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    او در حالی که به دوربین نگاه می کرد گفت: «ظاهراً من خیلی چاق بودم.