بو هاینز، نامزد کنگره که مورد حمایت ترامپ قرار گرفته است، می گوید که «نمی تواند» از حقوق خود صرف نظر کند. اما سوابق فدرال نشان می دهد که او حقوقی ندارد.


بو هاینز

بو هاینز، نامزد 27 ساله جمهوری خواه برای مجلس نمایندگان آمریکا.آلیسون جویس/گتی ایماژ

  • بو هاینز، نامزد کنگره از کارولینای شمالی، دو بار ادعا کرد که او و همسرش “نمی توانند از حقوق یک ماه خود صرف نظر کنند.”

  • جمهوری خواه در مورد آخرین افشای مالی شخصی خود که اخیرا گزارش شده است، هیچ حقوقی را گزارش نکرده است.

  • صندوق امانی تنها دارایی گزارش شده در افشای مالی هاینز است.

در یک رویداد جمهوری خواهان در ماه سپتامبر، بو هاینز، نامزد کنگره در کارولینای شمالی با ابراز تاسف از وضعیت اقتصادی گفت: “من و همسرم، نمی توانیم از حقوق یک ماه خود صرف نظر کنیم.”

او این ادعا را در مصاحبه ای در اوایل ماه جاری تکرار کرد.

او گفت: با تورم 8.3 درصدی، این معادل حقوق یک ماه برای یک آمریکایی متوسط ​​است. می‌دانم که در خانواده‌ام، من و همسرم نمی‌توانیم از حقوق یک ماه خود صرف نظر کنیم.

اما این جوان 27 ساله جمهوری‌خواه که از سوی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا حمایت می‌شود، بر اساس افشای مالی شخصی تایید شده‌اش که در 20 می به تنظیم‌کننده‌های کنگره ارسال کرد، گزارش داد که اصلا حقوقی ندارد.

در این افشاگری، هاینز هیچ حقوق و دارایی همسرش را گزارش نکرد و ادعا کرد که هیچ دارایی متعلق به همسرش، مری چارلز هاینز را رد نکرده است. لاچلان مارکای Axios ابتدا به وضعیت مالی هاینز اشاره کرد که شامل عدم گزارش حساب بانکی یا درآمد و غرامت به دست آمده و وام یا بدهی صفر است.

کمپین هاینز به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

افشای مالی تایید شده توسط بو هاینز نامزد کنگره ارائه شده است

افشای مالی تایید شده توسط بو هاینز نامزد کنگره ارائه شده استمجلس نمایندگان آمریکا

با وجود نداشتن شغل یا حقوق گزارش شده، هاینز شخصاً بیش از 925000 دلار را به کمپین کنگره خود اختصاص داده است، طبق آخرین افشای مالی که او در کمیسیون انتخابات فدرال ارائه کرده است و فعالیت های مبارزات انتخاباتی را تا 30 سپتامبر پوشش می دهد.

صندوق اعتماد او، به نام هاینز کودکان تراست، تنها دارایی گزارش شده در افشای مالی شخصی او است. در ماه مه، او درآمدی را که امسال از صندوق اعتماد دریافت کرد، بین 100000 تا 1 میلیون دلار ارزیابی کرد.

هاینز، بازیکن سابق فوتبال کالج و فارغ التحصیل از دانشکده حقوق ویک فارست، برای شرکت در کنگره در منطقه سیزدهم کنگره کارولینای شمالی شرکت می کند.

ترامپ که در ماه مارس از هاینز حمایت کرد، او را یک «برنده ثابت شده در داخل و خارج از زمین» و «مبارز برای ارزش‌های محافظه‌کار» خواند.

در ماه نوامبر، او با سناتور ایالتی ویلی نیکل، یک دموکرات، در انتخاباتی که انتظار می‌رود یک انتخابات سراسری بسیار رقابتی باشد، روبرو خواهد شد. Cook Political Report مسابقه را در منطقه سیزدهم کنگره کارولینای شمالی به عنوان یک “سرکوب جمهوری خواهان” ارزیابی کرد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع