کلاس 1 جنگنده های اوکراین آموزش پیشرفته ایالات متحده را به پایان رساندند

اولین گروه از نیروهای اوکراینی در 15 ژانویه به پایگاه رسیدند و در یک دوره شدید قرار گرفتند که آنها را آماده کرد تا خودروهای جنگی برادلی و M109 Paladins را به نبرد ببرند. بردلی‌ها و پالادین‌ها دو تانک و خودروهای زرهی هستند که ایالات متحده و متحدانش به اوکراینی‌ها قول داده‌اند تا به آنها در عبور از خطوط مستقر نیروهای روسیه کمک کنند. Paladin یک هویتزر خودکششی است که به جای چرخ روی ریل حرکت می کند.

او هنگام ملاقات با فرماندهان آمریکایی در آنجا گفت: «این یک چرخش آسیاب نیست. “این یکی از آن لحظات در زمان است که اگر می خواهید تغییر ایجاد کنید، همین است.”

ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده، در جریان بازدید از پایگاه آموزشی Grafenwoehr در ماه گذشته، گفت که مهارت های جدید نیروهای اوکراینی را بهتر برای مقابله با هر گونه افزایش حملات روسیه آماده می کند.

رایدر گفت که یک گردان دیگر از سربازان اوکراینی دو هفته پیش آموزش روی خودروی جنگی برادلی را آغاز کردند و یک گردان توپخانه صحرایی آموزش روی پالادین را آغاز کرد. این دو واحد در مجموع حدود 710 نیرو دارند. یک واحد توپخانه صحرایی دیگر و یک گردان استرایکر هفته آینده آموزش خود را با حدود 890 سرباز آغاز خواهند کرد. این اولین گردان اوکراینی خواهد بود که در استرایکر، یک نفربر زرهی آموزش می بیند.

این آموزش که توسط فرماندهی آموزش هفتم ارتش انجام می شود، شامل آموزش کلاسی، کار میدانی و تمرینات رزمی بزرگتر است.



منبع

سرتیپ، سخنگوی پنتاگون ژنرال پت رایدر گفت که آموزش های تکمیلی در حال حاضر در منطقه آموزشی Grafenwoehr در حال انجام است و حدود 1600 سرباز اوکراینی دیگر را شامل می شود. تکمیل اولین کلاس همزمان با بازدید وزیر دفاع لوید آستین از پایگاه بود و اولین فرصتی را به او داد تا سربازان اوکراینی را در آنجا ببیند.

رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی به طور مستمر از متحدان غربی برای تسریع در حمایت نظامی خود تحت فشار قرار داده است. زلنسکی که روز جمعه در یک کنفرانس امنیتی بین‌المللی بزرگ در مونیخ صحبت می‌کرد، گفت که با نزدیک شدن به اولین سالگرد جنگ، تاخیرها به نفع روسیه خواهد بود.

رهبران دفاعی جدیدترین برنامه آموزشی را کلیدی برای گسترش توانایی اوکراین برای راه اندازی یک حمله هماهنگ خوانده اند و به ارتش این کشور آموزش می دهد که به طور موثر واحدهای به اندازه شرکت و گردان خود را در نبرد با استفاده از توپخانه، زره و نیروهای زمینی هماهنگ کنند.

سوار بر هواپیمای نظامی ایالات متحده (AP) – اولین کلاس متشکل از 635 جنگنده اوکراینی یک دوره آموزشی پیشرفته پنج هفته ای ایالات متحده را در آلمان در مورد مهارت های رزمی پیشرفته و وسایل نقلیه زرهی که در حمله بهاری آینده علیه روس ها، پنتاگون حیاتی خواهد بود، به پایان رساندند. گفت جمعه