کریس سونونو، فرماندار جمهوری خواه به شوخی می گوید که “چیز خزدار” مارجوری تیلور گرین در ایالت اتحادیه او را به نظر می رساند که “او متعلق به بالای کوه واشنگتن است”.

کت سفید با تزئینات خز کرکی برای فرماندار جمهوری خواه در طول یک سال به ذهن آمد مصاحبه زنده پنجشنبه با پولیتیکو همانطور که او در مورد دمای پایین اخیر در شمال شرقی فکر کرد و خاطرنشان کرد که باد سرد در کوه واشنگتن در نیوهمپشایر به منفی 109 درجه فارنهایت رسیده است.

کت “رجینا” در اورلند به فروش می رسد و این وب سایت می گوید که بخشی از مجموعه ای است که از صنعتگران پرو در کسب دستمزد منصفانه حمایت می کند.

او کت سفید او را با تزیینات خز کرکی به عنوان یک “چیز خز” توصیف کرد.

  • مارجوری تیلور گرین

    “مارجوری تیلور گرین را دیدی؟” سونونو که کت و شلوار خاکستری پوشیده بود از مجری سوال پرسید. او در آنجا با آن چه پوشیده بود؟ به نظر می رسید که متعلق به بالای کوه واشنگتن است.

    مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری‌خواه جورجیا، جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن را در جریان وضعیت اتحادیه تشویق می‌کند.جیم واتسون / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

    • کت این نماینده راست افراطی کنگره در طول سخنرانی همانطور که او قصد داشت برجسته شد. منتقدان دیگر این نگاه را با شخصیت دیزنی کرولا دی ویل و همسر یک الیگارش مخلوع روسی مقایسه کردند. سخنگوی او به The Hill گفت که او برای جلب توجه به بالون جاسوسی سفید چین که هفته گذشته بر فراز قاره ایالات متحده پرواز کرد، جنگید.

      او ادامه داد: “او مانند این چیز خز را داشت.” “من نمی دانم آنجا چه خبر است. خدا رحمتش کند.”

      او گفت: «به نظر می رسید که او به بالای کوه واشنگتن تعلق دارد.

    کریس سونونو، فرماندار NH، درباره انتخاب کمد لباس مجلس نمایندگان مارجوری تیلور گرین به شوخی گفت.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبعکریس سونونو، فرماندار نیوهمپشایر، گفت که مطمئن نیست با انتخاب کمد لباس مجلس نمایندگان مارجوری تیلور گرین چه اتفاقی می‌افتد و کت 495 دلاری پشم آلپاکا پروی او را به عنوان “چیزی خز” توصیف کرد.