مک‌کانل می‌گوید ترامپ به مشکلات «کیفیت نامزدها» در میان‌دوره دامن زد

واشنگتن – میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت سنا، روز سه‌شنبه گفت که حمایت‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در انتخابات مقدماتی مهم سال 2022 به معرفی نامزدهای ضعیفی که در ایالت‌های نوسانی کوتاهی کرده‌اند، کمک کرده است.

در مقابل، مک کانل گفت که سوپر PAC همسو با او، صندوق رهبری سنا، در آلاباما و میسوری برای انتخاب نامزدهای مورد نظر مداخله کرد، دو ایالت قرمز که حزب جمهوری خواه در سال 2022 برنده شد.

“من فکر می کنم ما فرصتی برای یادگیری مجدد داریم، یک بار دیگر: ما باید نامزدهای با کیفیتی داشته باشیم تا در رقابت های رقابتی سنا پیروز شویم. ما در سال‌های 2010 و 2012 با کریستین اودانل، شارون آنگل، تاد آکین و ریچارد مورداک این مشکل را پشت سر گذاشتیم.

او این اظهارات را در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود، در پاسخ به سوال NBC News درباره اینکه آیا قصد دارد نقش فعال تری در انتخاب نامزدها در چرخه انتخابات 2024 ایفا کند، زمانی که جمهوری خواهان نقشه دوستانه تری دارند، بیان کرد.

جمهوری خواه کنتاکی افزود: “با نگاهی به سال 22 – ممکن است برخی از شما به یاد داشته باشید، من هرگز نگفتم که یک موج قرمز وجود دارد.”

مک کانل در اقدامی نادر، صراحتاً نفوذ ترامپ را در رقابت‌های کلیدی سنا مشکل‌ساز دانست.

مک کانل، R-Ky، در رابطه با انتخابات 2022 به خبرنگاران گفت: “ما در نهایت یک تست کیفیت نامزد داشتیم.” “به آریزونا نگاه کنید. به نیوهمپشایر نگاه کنید. و همچنین وضعیت چالش برانگیز در گرجستان.» او با اشاره به ایالت هایی که نامزدهای مورد حمایت ترامپ در انتخابات مقدماتی پیروز شدند و در انتخابات عمومی به دموکرات ها شکست خوردند، گفت.

توانایی ما برای کنترل نتایج اولیه در سال 22 بسیار محدود بود زیرا حمایت رئیس جمهور سابق در این انتخابات مقدماتی بسیار تعیین کننده بود. بنابراین نظر من این بود که با کارت هایی که به شما داده می شود بهترین کار را انجام دهید. اکنون امیدواریم در چرخه بعدی ما در همه جا کاندیداهای باکیفیت و نتیجه بهتری داشته باشیم.”

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

مک کانل گفت که در سال های 2010 و 2012، زمانی که جمهوری خواهان نامزدهای ضعیفی را انتخاب کردند و در رقابت های قابل پیروزی شکست خوردند، عنصر دژاوو را دید.