مدیر DPS تگزاس واکنش پلیس به قتل عام Uvalde را “شکست فاحش” خواند

استیو مک کراو، مدیر بخش ایمنی عمومی تگزاس، در انتقاد از واکنش مجری قانون به تیراندازی در مدرسه Uvalde، روز سه‌شنبه گفت که شواهد قانع‌کننده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد این “یک شکست فاحش” بوده است. مک کراو در اظهاراتی تند در جلسه استماع کمیته سنا ایالتی گفت که فرمانده حاضر در صحنه “تصمیم گرفت که جان افسران را بر جان کودکان ترجیح دهد.”

رونوشت ویدیویی

افسران اسلحه داشتند. بچه ها هیچی نداشتند. افسران زره بدن داشتند. بچه ها هیچی نداشتند. افسران آموزش دیده بودند. موضوع هیچکدام نداشت. یک ساعت و 14 دقیقه و هشت ثانیه، این مدتی است که بچه ها منتظر ماندند و معلمان در اتاق 111 منتظر ماندند تا نجات پیدا کنند. و در حالی که آنها منتظر بودند، فرمانده حاضر در صحنه منتظر رادیو و تفنگ بود.

سپس منتظر سپر ماند. سپس منتظر SWAT شد. در نهایت، او منتظر کلیدی بود که هرگز مورد نیاز نبود. دکترین پس از کلمبین روشن، قانع کننده و بدون ابهام است. کشتار را متوقف کنید. مرگ را متوقف کنید شما نمی توانید اولی را انجام دهید مگر اینکه انجام دهید – نمی توانید دومی را انجام دهید مگر اینکه اولی را انجام دهید.



Source link استیو مک‌گراو: شواهد قانع‌کننده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد پاسخ مجری قانون به حمله در راب ابتدایی یک شکست فاحش و متضاد با همه چیزهایی است که در طول دو دهه گذشته پس از کشتار کلمباین آموخته‌ایم. سه دقیقه پس از ورود سوژه به ساختمان غربی، تعداد کافی افسر مسلح با زره بدن برای منزوی کردن، منحرف کردن و خنثی کردن سوژه وجود داشت. تنها چیزی که مانع از ورود یک راهرو افسران فداکار به اتاق 111 و 112 شد، فرمانده صحنه بود که تصمیم گرفت جان افسران را بر جان بچه ها ترجیح دهد.