مجری فاکس نیوز که از ترامپ دفاع می کند، بمب حقیقت تصادفی را پرتاب کرد: “به نظر احمقانه است”

لوین – که در سال 2019 اعلام کرد در دوران ریاست جمهوری ترامپ تا آن زمان “نشانه ای از رسوایی” وجود نداشته است – اوایل این ماه حکم جستجوی اجرا شده در مار-آ-لاگو را “بدترین حمله به این جمهوری در تاریخ مدرن” خواند. عادت زنانه.”

یکی از شخصیت‌های فاکس نیوز که به خاطر وفاداری خود به دونالد ترامپ شناخته می‌شود، ممکن است به طور تصادفی به رئیس‌جمهور سابق توهین کرده باشد – احتمالاً او را به دلیل اتهاماتی که اسناد بسیار حساس را در مار-آلاگو نگه داشته است، احتمالاً با نقض قوانین فدرال، «احمقانه» خطاب کرده است.

“اجازه دهید از شما یک سوال بپرسم: اگر می خواهید مرتکب جرم شوید، آیا دوربین های فیلمبرداری خانه خود را 24/7 روشن نگه می دارید؟” مارک لوین در بالای مونولوگ خود یکشنبه شب پرسید. “من نمی دانم، شما؟ کمی احمقانه به نظر می رسد، اینطور نیست؟»

لوین به همین جا بسنده نکرد.

اکنون، امتیاز آشکار لوین مبنی بر اینکه رئیس جمهور سابق در صورت صحت ادعاها «احمقانه» خواهد بود، منتقدان ترامپ را به تمسخر با مجری فاکس نیوز موافق کرده است:

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.



منبع

“یا این کار را جلوی سرویس مخفی انجام می دهید؟ نمی دانم، به نظر احمقانه است، اینطور نیست؟» او گفت. “خب این چیزی است که از شما انتظار می رود باور کنید.”

سپس، او به یکی از موضوعات مورد علاقه فاکس نیوز وارد شد: حمله به هیلاری کلینتون، که به گفته وی «باید 50 حبس ابد متوالی دریافت کند» اگر اتهامات علیه ترامپ صحت داشته باشد.