“مثل اینکه او 40 میلیون دست داشت”

لیدز، یک دلال بازنشسته سهام، یکی از 26 زنی است که از دهه 1970 ترامپ را به آزار جنسی متهم کرده اند، از جمله همسر سابقش ایوانا ترامپ. لیدز روز سه شنبه در دادگاه از شکایت کارول علیه ترامپ در منهتن حمایت کرد.

لیدز در شهادت خود به نقل از آسوشیتدپرس گفت: “هیچ مکالمه ای وجود نداشت. مثل یک درگیری بود. مثل یک درگیری.” “او سعی می کرد مرا ببوسد، سعی می کرد مرا به سمت خود بکشد. او سینه هایم را می گرفت. انگار 40 میلیون دست داشت. مثل یک مسابقه کشمکش بین ما دو نفر بود.”

در همین حال، ترامپ در سال 2019 گفت که کارول «نوع» او نیست و او را به ساختن ادعای تجاوز جنسی برای فروش کتاب خاطراتش متهم کرد. کارول در سال 2019 – و بار دیگر در سال 2022 – به دلیل اظهاراتش از ترامپ شکایت کرد.

لیدز در مصاحبه ای در سال 2016 با نیویورک تایمز گفت که در پرواز از غرب میانه به نیویورک، ترامپ مانند یک “اختاپوس” بود و “دست های او همه جا بود.”

لیدز شهادت داد که مهماندار هواپیما از او دعوت کرده است که روی صندلی درجه یک در کنار ترامپ بنشیند. به گزارش آسوشیتدپرس، لیدز گفت، آنها قبل از اینکه ترامپ ناگهان “تصمیم بگیرد او را ببوسد” و “دست زدن” کند، یک وعده غذایی و گفتگو با هم داشتند.

به گفته آسوشیتدپرس، لیدز به دادگاه گفت که این حادثه در اواخر دهه 1970 رخ داد، زمانی که او 30 ساله بود و در بخش فروش مشغول به کار بود.

لیدز ترامپ را متهم کرد که می‌خواست دستش را بالا ببرد، پس از آن او “توانست بیرون بیاید” و به صندلی خود بازگشت.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

نمایندگان ترامپ و وکلای کارول فوراً به درخواست‌های Insider برای اظهارنظر که خارج از ساعات کاری عادی ارسال شده بود، پاسخ ندادند.

این اتهامات توسط دفتر دادستان منطقه منهتن در ارتباط با تحقیقات طولانی در مورد پرداخت پولی که در آستانه انتخابات به ستاره فیلم های پورن، استورمی دانیلز انجام شده بود، مطرح شد.

جسیکا لیدز و دونالد ترامپ.

جسیکا لیدز، 81 ساله، اهل کارولینای شمالی، روز سه شنبه برای حمایت از شکایت افترا علیه ترامپ که توسط نویسنده، ای. جین کارول، ارائه شده بود، شهادت داد.

کارول مدعی است که ترامپ در اواسط دهه 1990 در اتاق رختکن فروشگاه بزرگ برگدورف گودمن در منهتن به او تجاوز کرده است.

ترامپ در مورد لیدز خطاب به حضار تجمع خود در کارولینای شمالی گفت: «باور کنید، او اولین انتخاب من نخواهد بود، که می توانم به شما بگویم.

زنی در دادگاه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را متهم کرد که او را در هواپیما با چیزی که به گفته خودش «چهل میلیون دست» می‌دانست، لمس کرده است.

لیدز به دیگر شاهدان حمایت کننده از شکایت E. Jean Carroll ستون نویس علیه ترامپ پیوست.

او گفت این حادثه در اواخر دهه 1970 اتفاق افتاد، زمانی که از او دعوت شد تا در کلاس اول در کنار ترامپ بنشیند.

  • جسیکا لیدز و دونالد ترامپ.AP Photo/Seth Wenig، Jeff J Mitchell/Getty Images

    • ترامپ در یک گردهمایی در اکتبر 2016 اتهام لیدز را رد کرد.

      محاکمه افترا کارول یک ماه پس از دستگیری و متهم شدن ترامپ در نیویورک برگزار می شود. در 4 آوریل، در دادگاهی در منهتن، ترامپ نسبت به 34 اتهام جنایت در سطح پایین برای جعل سوابق تجاری بیگناه شد.