قاضی پیشنهاد زندان برای محدود کردن ارتباطات بنیانگذار FTX را می دهد

کوهن گفت: “من فکر می کنم ما نظرات امروز شما را درک می کنیم، افتخار شما، که هیچ حاشیه ای برای خطا وجود ندارد.” اینکه اگر تخلفی وجود داشته باشد، ما در یک روند بسیار متفاوت خواهیم بود.

کاپلان به ادعای دادستان ها اشاره می کرد که بانکمن-فرید در 15 ژانویه پیامی رمزگذاری شده از طریق برنامه پیامک Signal به مشاور عمومی FTX US ارسال کرده است.

قاضی لوئیس آ. کاپلان بلافاصله بسته وثیقه 250 میلیون دلاری را تغییر نداد که به Bankman-Fried اجازه می دهد با والدینش در پالو آلتو، کالیفرنیا زندگی کند، در حالی که برای محاکمه به اتهام کلاهبرداری از سرمایه گذاران و غارت سپرده های مشتریان در FTX، پلت فرم معاملاتی ارزهای دیجیتال خود آماده می شد. .

دادستان‌های فدرال به کاپلان گفته‌اند که ارتباطات بانکمن-فرید نشان می‌دهد که او ممکن است با شواهد مجرمانه علیه شاهدی تحت تأثیر قرار دهد.

نیکلاس روس، دستیار دادستان ایالات متحده گفت که «جایگزین شدیدتر» ممنوعیت استفاده بنکمن-فرید از همه دستگاه های الکترونیکی است، اما او افزود که اگر چنین اتفاقی بیفتد، آماده شدن برای محاکمه ای که به طور آزمایشی برای ماه اکتبر تعیین شده است، برای او دشوار خواهد بود.

اما او برای اولین بار این احتمال را مطرح کرد که زندان ممکن است تنها راهی باشد برای اطمینان از اینکه بانکمن-فرید دولت را با روش‌هایی برای استفاده از وسایل الکترونیکی به روش‌هایی که قابل ردیابی نیست، تحت فشار قرار نمی‌دهد.

قاضی خاطرنشان کرد که بانکمن-فرید، به گفته دادستان‌ها، «کارهایی انجام داده است که به من نشان می‌دهد ممکن است در حین آزادی مرتکب یک جنایت فدرال شده یا تلاش کرده است.

قاضی استفاده Bankman-Fried از یک روش رمزگذاری شده برای تماشای بازی را مسخره کرد و اشاره کرد که این روش در هر تلویزیونی وجود دارد. کوهن پاسخ داد که در خانه تلویزیون وجود ندارد.

نیویورک (AP) – یک قاضی فدرال روز پنجشنبه نسبت به استفاده سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX از اینترنت، بی صبری فزاینده ای نشان داد و پیشنهاد کرد که حبس ممکن است در نهایت موثرترین راه برای جلوگیری از نقض شرایط وثیقه او با برقراری ارتباط در دستگاه های الکترونیکی باشد. که قابل ردیابی نیست

“چرا از من خواسته می شود که او را در این باغ وسایل الکترونیکی رها کنم؟” او از دادستان ها پرسید.

کاپلان در حالی که بنکمن-فرید منفعلانه پشت میز دفاع نشسته بود، گفت: «راه حلی وجود دارد، اما هنوز راه حلی پیشنهاد نشده است». او سپس خاطرنشان کرد که ممکن است دستگاه‌های زیادی در خانه خانواده بنکمن-فرید وجود داشته باشد که دولت آنها را ردیابی نخواهد کرد، حتی با وجود قوانین جدیدی که برای شرایط وثیقه وی وضع شده است.

روز پنج‌شنبه، دادستان‌ها از کاپلان خواستند تا استفاده بانکمن-فرید از دستگاه‌های الکترونیکی و اینترنت را به شدت محدود کند، از جمله ممنوعیت او از برنامه‌های پیام‌رسانی و نیاز به نصب یک برنامه نظارت بر دستگاه بر روی تلفن همراه و رایانه‌اش.

به گفته دادستان، در این پیام آمده است: «من واقعاً دوست دارم دوباره به هم وصل شوم و ببینم آیا راهی برای داشتن یک رابطه سازنده، استفاده از یکدیگر به عنوان منابع در صورت امکان، یا حداقل بررسی مسائل با یکدیگر وجود دارد یا خیر. دوست دارم به زودی یک تماس تلفنی بگیرم و چت کنم.”

یک روز پیش از آن، آنها در اسناد دادگاه نوشتند که «رفتار او نشان می‌دهد که شرایط موجود، فضای زیادی را برای دور زدن محدودیت‌ها با هدف جلوگیری از رفتار نامناسب، از جمله تماس با شاهدان و دسترسی به دارایی‌های رمزنگاری شده، باقی می‌گذارد».

آنها او را به عنوان “فردی از نظر فناوری پیشرفته با توانایی و تمایل به جستجوی راه حل هایی برای شرایط وثیقه محدودتر” توصیف کردند.

مارک کوهن، وکیل بنکمن-فرید، پیشنهادات دادستان ها را درخواست های “شدنی” خواند که آمادگی وکلا و متهم را برای محاکمه دشوار می کند. اما او به زودی خود را در حالت تدافعی یافت زیرا کاپلان به نقض آشکار وثیقه موکلش از جمله دسترسی به یک سایت اینترنتی رمزگذاری شده برای تماشای Super Bowl اشاره کرد.

Bankman-Fried از زمان دستگیری در دسامبر به اتهام کلاهبرداری از سرمایه گذاران و انحراف سپرده های آنها، تا حدی برای تامین مالی کمک های مالی سیاسی و انجام معاملات پرخطر در Alameda Research، با نظارت الکترونیکی در خانه والدینش محدود شده است. او اعتراف به بی گناهی کرده است.



منبع

قاضی در مورد محدودیت‌های نهایی وثیقه گفت: “من می‌خواهم که این موضوع سخت باشد، نه فقط در شخصیت‌پردازی، بلکه در واقع سخت باشد.”