فائوچی در بحبوحه لحظه همه گیر عجیب آمریکا از جشن دی سی خارج می شود

کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا که روز سه‌شنبه اعلام کرد که تست کرونای او مثبت بوده است، در جشن WHCA این آخر هفته غایب خواهد بود. کریستن آلن، سخنگوی هریس در بیانیه‌ای گفت: «او هیچ علامتی نشان نداده است، منزوی می‌شود و از محل اقامت معاون رئیس‌جمهور به کار خود ادامه می‌دهد.

کامالا هریس با مهر معاون رئیس جمهور در مقابل پرده آبی و پرچم ها بر روی تریبون ایستاده است.

به‌روزرسانی‌های COVID-19.  مشاهده آخرین اخبار

مسافران در هواپیما بدون نقاب هستند، کودکان در مدارس نقاب ندارند. در همین حال، واشنگتن در حال آماده شدن برای اولین ضیافت شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید در دو سال آینده، به علاوه مجموعه ای از مهمانی های دیگر در روزهای آینده است. جشن شنبه خود توسط تروور نوآ کمدین و با حضور رئیس جمهور بایدن برگزار می شود.

دکتر آنتونی فائوچی در کاخ سفید در سال 2020. (جابین باتسفورد/ واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ)

همچنین WHCA تنها مهمانی در شهر نیست، پس از دو سال که در آن ناحیه کلمبیا با محدودیت‌های همه‌گیر خود الگوی احتیاط بود – واقعیتی چالش برانگیز برای شهری که توسط شبکه‌ها و رویدادهای اجتماعی تغذیه می‌شود. آنها به آرامی باز می گردند، همانطور که گردشگران برای اقتصاد محلی حیاتی هستند.

واشنگتن پست جشن WHCA خود را لغو کرد، اما طبق گزارش Axios که به عنوان جشن روزنامه نگاری نامگذاری شده است، نزدیک به 20 رویداد مشابه در اطراف جشن برنامه ریزی شده است. برای بسیاری، این فرصتی است برای لباس پوشیدن و مهمانی با انسان های واقعی گوشت و خون، شاید برای اولین بار در دو سال گذشته. (خود جشن مستلزم آن است که شرکت کنندگان واکسینه شوند و آزمایش آن برای کووید منفی باشد.)

Jha پیش‌بینی کرد که طی چند هفته، 40000 سایت در سراسر کشور برای دسترسی بیماران کروناویروس به Paxlovid وجود خواهد داشت. Paxlovid به طور گسترده در همه جای آمریکا در دسترس خواهد بود. این کمک زیادی خواهد کرد.» او گفت.

با این حال، بی‌قراری جدید خوش‌بینانه نیز می‌تواند فریبنده باشد: صدها نفر در سراسر ایالات متحده روزانه بر اثر COVID-19 جان خود را از دست می‌دهند و هزاران نفر نیز عفونت‌های جدید را گزارش می‌کنند. “مردم ایالات متحده همه گیر را تمام کرده اند، حتی اگر این ویروس با ما تمام نشده است.” مایکل اوسترهولم، اپیدمیولوژیست، روز یکشنبه به ABC News گفت.

صدها نفر با لباس رسمی در یک اتاق بزرگ نشسته یا ایستاده اند.

واشنگتن – دکتر آشیش جاه، هماهنگ کننده تیم واکنش به بیماری همه گیر کاخ سفید، در اولین جلسه توجیهی خود گفت: “من معتقدم که ما در نقطه عطف قرار داریم.” COVID-19 هنوز اینجاست، اما به نظر می‌رسد بسیاری از آمریکایی‌ها در حال حرکت هستند، حتی اگر نوع Omicron BA.2 همچنان در حال تکثیر باشد.

چهارشنبه شب دفتر هریس گفت معاون رئیس جمهور در حال مصرف Paxlovid بود، احتمالاً فقط به عنوان یک اقدام احتیاطی. در جای دیگر منطقه، برنامه ریزی حزب ادامه یافت.

_____

نرخ واکسیناسیون چگونه بر آخرین افزایش کووید تأثیر می گذارد؟ این توضیح دهنده یاهو Immersive را بررسی کنید تا متوجه شوید.

داده ها را به صورت سه بعدی ببینید.  آخرین داده‌های COVID-19 را در مرورگر خود کاوش کنید تا این کد QR را با تلفن خود اسکن کنید تا تجربه واقعیت افزوده را راه‌اندازی کنید.





Source link

انجمن بیمارستان های آمریکا چند روز پیش نشست سالانه خود را در منطقه کلمبیا برگزار کرد و حداقل معاینات بهداشتی برای شرکت کنندگان لازم بود. پولیتیکو خاطرنشان کرد: «زمانی که حتی نگرانی‌های بهداشتی شخصاً جمع می‌شوند، نشانه‌ای است که حال و هوای همه‌گیر جدید و اتفاقی‌تر ممکن است اینجا بماند.

برای ماه‌ها، دولت بایدن استدلال کرده است که بستری شدن در بیمارستان نسبت به عفونت‌های جدید، معیار بهتری برای سنجش شدت همه‌گیری است، زیرا بعید است که یک عفونت پیشرفت‌کننده، فرد واکسینه‌شده را بسیار بیمار کند. با این حال، با بازگشت واشنگتن به روش‌های پیش از همه‌گیری، عفونت‌های پرمخاطب توجه و شیفتگی را به خود جلب خواهند کرد.

در همان روزی که او از رویداد WHCA خارج شد، فائوچی به “پی بی اس نیوشور” گفت که ایالات متحده “خارج از مرحله همه گیری” بود. مردم اکنون آزادند که تصمیم بگیرند که آیا در یک مهمانی شرکت کنند، در یک رستوران غذا بخورند، چمدان خود را در یک استادیوم ورزشی ببندند. حفاظ‌های بهداشت عمومی اطراف آن‌ها و بسیاری از فعالیت‌های دیگر تخریب شده‌اند، و همه ما مانده‌ایم که ارزیابی‌های خود را انجام دهیم، همانطور که فائوچی انجام داد.

محاسبات ریسک لزوماً با در دسترس بودن مراقبت مشخص می شود. مقامات بهداشت عمومی مدت‌هاست که به تفاوت‌های مراقبتی بین افراد ثروتمند و فقیر، بین آمریکایی‌های سفیدپوست و غیرسفیدپوست، که بیشترین آسیب‌های ناشی از این همه‌گیری را متحمل شده‌اند، اشاره کرده‌اند. گرگ گونسالوز از ییل اخیراً در Nation استدلال کرد که عجله برای بازگشایی و افشای نقاب به معنای “آپارتاید بهداشت عمومی” است.

شام خبرنگاران کاخ سفید در هتل هیلتون واشنگتن در آوریل 2017. (ماروین جوزف/ واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ)

معاون رئیس جمهور کامالا هریس در حال سخنرانی در سانفرانسیسکو در 21 آوریل. (کنت نیشیمورا/لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ)

به‌روزرسانی‌های COVID-19. مشاهده آخرین اخبار

با این حال، از آنجایی که تخمین زده می‌شود حدود 95 درصد از جمعیت آمریکا دارای سطحی از مصونیت هستند – یا ناشی از واکسیناسیون، عفونت ناشی از نوع قبلی یا ترکیبی از هر دو – به نظر می‌رسد احساس خستگی فزاینده همراه با اجتناب‌ناپذیری وجود دارد، به‌ویژه زمانی که درمان‌ها تبدیل می‌شوند. به طور فزاینده ای در دسترس است.

دکتر آنتونی فائوچی قرار بود در ضیافت شام WHCA شرکت کند اما روز سه شنبه گفت که این کار را نخواهد کرد. سی ان ان گزارش داد که او این تصمیم را پس از “ارزیابی فردی ریسک خود” گرفته است. او همچنین ممکن است می‌خواسته از نوع بررسی‌هایی که پس از شرکت در جشن Gridiron Gala با آن مواجه شد، اجتناب کند، که پس از آن آزمایش تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان برای COVID-19 مثبت اعلام شد. دکتر جروم آدامز، جراح سابق، گریدیرون را “یک فاجعه بهداشت عمومی” نامید.

دکتر آنتونی فائوچی روی تریبونی با برچسب کاخ سفید در مقابل پرچم آمریکا ایستاده است.

دولت بایدن که از مدت‌ها پیش از عدالت به عنوان هدف خود یاد می‌کرد، اکنون در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که درمان‌هایی مانند Paxlovid – که Jha آن را “بسیار بسیار موثر در پیشگیری از بیماری‌های شدید” توصیف می‌کند – در جوامعی با زیرساخت‌های مراقبت بهداشتی کمی در دسترس هستند.