سناتور ران جانسون رهبران حزب جمهوریخواه را در مورد حمایت از لایحه خرج می کند

کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا (رئیس کالیفرنیا)، که امیدوار است از پیشنهاد خود برای انتخاب شدن به عنوان رئیس مجلس در ماه آینده سود ببرد، گفت که قانونگذاران جمهوری خواه باید تا زمانی که “در هر مذاکره ای قوی تر” شوند، به دلیل اینکه حزب به پیروزی دست پیدا می کند، صبر کند. اکثریت مجلس در ماه آینده

او خواستار اعتماد به اعضای مجلس بود. من ترجیح می‌دهم به اعضای مجلس در مورد این لایحه هزینه‌ها اعتماد داشته باشم تا این که این مورد را تصویب کنم، اما به نظر نمی‌رسد این چیزی باشد که قرار است اتفاق بیفتد.

21 سناتور جمهوری خواه به شروع بحث درباره این لایحه رای دادند، که آکسیوس گزارش داد “نشانه ای است که این لایحه به راحتی از حمایت کافی برای تصویب نهایی برخوردار است.”

وی افزود که فکر می کند رای دادن رهبری به این لایحه، که از حمایت میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا (رئیس کالیفرنیا) برخوردار است، اقدامی “متکبرانه” است.

سناتور ران جانسون (R-Wis.) روز چهارشنبه اعضای حزب خود را به دلیل حمایت آنها از لایحه 1.7 تریلیون دلاری برای تأمین مالی دولت ایالات متحده مورد تعقیب قرار داد.

جانسون طی مصاحبه ای با لری کودلو از شبکه فاکس بیزینس خاطرنشان کرد که مک کارتی علنا ​​با این لایحه مخالفت کرده است. (شما می توانید نظرات جانسون را در زیر مشاهده کنید.)

جانسون گفت: «او می‌خواست به خواسته‌های رأی‌دهندگان احترام بگذارد و جمهوری‌خواهان مجلس برای مسئولیت‌پذیری بیشتر از نظر مالی تلاش کنند».

به نظر می رسد سنا لایحه مخارج را که تا پایان سپتامبر به دولت اختصاص می دهد تا پایان هفته تصویب کند تا از تعطیلی جزئی دولت در روز جمعه جلوگیری شود.

H/T Mediaite

مربوط…



منبع

جانسون گفت: «فکر می‌کنم از سوی رهبری سنا، رهبری جمهوری‌خواه و همچنین کسانی که به این رای می‌دهند، متکبرانه است که فکر کنند بهتر از رئیس‌جمهور آینده مک‌کارتی می‌دانند».