دریک یک بار از پروتز استفاده کرد تا شبیه یک پیرمرد 80 ساله شود تا در جلسه دادگاه یکی از دوستانش شناخته نشود، اما طبق برنامه پیش نرفت.

دریک در جای دیگری در چت خود با Yachty نیز گفت که از اینکه نام دوست دختر سابق خود را در آهنگ هایش انداخته است پشیمان است.

با این حال آنطور که برنامه ریزی شده بود پیش نرفت.

  • “من فکر می کنم، و گاهی اوقات وقتی نام دختران را در آهنگ ها می گویم، شاید این دو چیز باشد که به گذشته نگاه می کنم و می گویم: “شاید می توانستم بدون اینکه به مردم برای سن یا سال ها لعنت کنم. دریک گفت که زندگی کسی را مختل می کند.

    او ادامه داد: اشعار هرگز با نیت بد نیستند، اما یک بار از کسی خواستم که به من بگوید، می‌دانی، لزوماً این چیزی نیست که در مورد من می‌گویی، این واقعیتی است که تو آن را گفتی.

    دریک داستان دیوانه وار را در اولین قسمت از FUTUREMOOD “A Moody Conversation” به Lil Yachty گفت.YouTube/FUTUREMOD

    • دریک

      او درباره رپ در مورد بازنشستگی در 35 سالگی در آهنگ “Weston Road Flows” گفت: “من آن را دیشب شنیدم.”

      او افزود: «من مثل یک پیرمرد 80 ساله به این شکل وارد آنجا شدم و همه می‌گویند: «آیا آن دریک به عنوان یک پیرمرد 80 ساله است؟» من یکی از بهترین گریمورهای هالیوود در جهان را داشتم و آن‌ها همچنان می‌گفتند که قطعاً دریک آنجاست.»

      دریک برای اینکه در کنار دوستانش باشد دست به هر کاری می زند.

      دریک یک بار در جلسه دادگاه یکی از دوستانش از پروتز پیرمرد استفاده کرد تا او را نشناسند.

    • دریک پس از این که از او پرسیده شد «احمقانه‌ترین کاری» که تا به حال برای کسی انجام داده است، به Yachty گفت: «یک بار دوست داشتم سه ساعت پروتز انجام دهم تا بتوانم در جلسه دادگاه کسی شرکت کنم که به آن اهمیت می‌دادم، زیرا آنها برای چیزی در مشکل بودند.

      علیرغم صرف زمان زیادی برای آماده شدن، دریک گفت که زمان زیادی طول نکشید تا مردم از طریق مبدل او را ببینند.

      رپر “ریچ فلکس” در گفتگو با Lil Yachty در اپیزود اول برنامه “یک مکالمه خلقی” از FUTUREMOOD در روز جمعه، زمانی را به یاد آورد که زمانی پروتز پیرمردی را می پوشید تا بتواند هویت خود را هنگام حضور در جلسه دادگاه یکی از دوستانش پنهان کند.

      اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    او گفت: “من مانند یک پیرمرد 80 ساله به این شکل وارد آنجا شدم و همه اینطور می گویند “آیا آن دریک است؟”

    آلیشا (“شات برای من”)، رز مری و لیان سیلی (“بهشت باشگاه”)، کورتنی (“از زمان”) و کشیا چنته (“در احساسات من”) تنها برخی از شعله های سابق هستند که دریک درباره آنها رپ کرده است. در طول سال ها.

    همانطور که جفت می خندیدند، دریک نتیجه گرفت: “این کار نکرد.”