جرالدو ریورا تفنگ می گیرد تا در مناظره اسلحه در مورد «هانیتی» نقطه نمایشی ایجاد کند

هانیتی گفت: «این خیلی بامزه است.

«می‌خواهی این را داشته باشی؟ شما می توانید این را داشته باشید،” ریورا گفت. “شما می توانید آن را بارگیری کنید، می توانید هر کاری که می خواهید با آن انجام دهید.”

به نظر می رسد تلاشی برای کاهش استدلال ریورا مبنی بر اینکه دفاع از خود یا خانه خود به قدرت آتش یک AR-15 نیاز ندارد.

طبق آمار مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در سال 2020، این ایالت یکی از پایین ترین میزان مرگ و میر ناشی از اسلحه را در کشور داشته است و میزان قتل های دسته جمعی با تیراندازی در آن پایین تر از میانگین ملی است، موسسه سیاست عمومی کالیفرنیا. سال گذشته گزارش شده است.

مربوط…



منبع

ریورا، صاحب اسلحه، نشان می‌دهد که متمم دوم، اسلحه‌های گرم مدرن را که قادر به کشتار دسته جمعی هستند، در سال 1791 پوشش نمی‌دهد. و تفنگ‌های سبک AR-15 بسیار فراتر از دفاع شخصی هستند.

هانیتی با لبخند گفت: «به خاطر داشتن آن در نیویورک دستگیر خواهید شد. “من فقط همین الان به شما هشدار می دهم.”

ریورا با خنده هانیتی و یکی دیگر از همکاران فاکس نیوز، پیت هگزث، گفت: «این چیزی بود که اسلحه ها به نظر می رسیدند. زمانی که متمم دوم تصویب شد، آنها به این شکل بودند. این همان چیزی بود که آنها به نظر می رسیدند.»

پیش از این، هانیتی از تیراندازی‌ها در پارک مونتری و خلیج هاف مون که در آن نزدیک به 20 نفر به دست افراد مسلحی که از سلاح‌های نیمه خودکار استفاده می‌کردند جان باختند، استفاده کرد تا به طرز مشکوکی استدلال کند که قوانین سخت‌گیرانه اسلحه در کالیفرنیا شهروندان را ایمن‌تر نمی‌کند.

جرالدو ریورا، خبرنگار فاکس نیوز، در مناظره اسلحه سه‌شنبه با مجری برنامه شان هانیتی، علامت تعجب گذاشت و چیزی که به نظر تفنگ یا تفنگ بود به صدا درآورد. (ویدیو زیر را تماشا کنید.)

ریورا به شخصی که خارج از دوربین در برنامه «هانیتی» بود گفت: «آن تفنگ را به من بده.» ریورا که به عنوان یکی از مجریان برنامه «The Five» در فاکس نیوز در حال چرخش است، اسلحه گرم عتیقه را گرفت و نگه داشت.

اما رویارویی او با هانیتی و هگزث که به خود می بالیدند چندین AR-15 دارد، عمدتاً به جایی نرسید. آن دو سعی کردند ریورا را شرمنده کنند زیرا به نظر نمی‌رسید که «AR» مخفف تفنگ ArmaLite است و هانیتی با خودپسندی گفت که ریورا هرگز یک تفنگ شلیک نکرده است.