بایدن و مک‌کانل در کانون توجه قرار می‌گیرند، زیرا درگیری‌های حزب جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا خشمگین است

بیشتر: کنگره جدید با اولویت های جدید: آنچه در مورد تحقیقات، سرنوشت دستور کار بایدن و موارد دیگر باید بدانیم

ژان پیر با اشاره به انتخابات میان دوره ای که در آن دموکرات ها فراتر از انتظارات بودند، گفت: مردم آمریکا با صدای بلند و واضح گفتند که می خواهند ما با هم کار کنیم. آنها از ما می خواهند که در جهت یک هدف مشترک کار کنیم که برای آنها نتیجه خواهد داد.”

بیشتر: “ما کار را انجام دادیم”: بایدن سال را با انبوهی از پیروزی‌ها به پایان می‌رساند و در سال 2024 به دنبال دویدن است.

پل برنت اسپنس روی رودخانه اوهایو در مرز اوهایو-کنتاکی در سینسیناتی، اوهایو در 2 آوریل 2021 می‌گذرد. ​​این پل که کاوینگتون را از طریق خطوط بین ایالتی 71 و 75 به سینسیناتی متصل می‌کند،

مشارکت کننده: آسوشیتدپرس

سناتور میچ مک کانل از کنتاکی در اینجا با جو بایدن معاون رئیس جمهور وقت دیده می شود. بایدن در روز چهارشنبه در سفر چهارشنبه به کنتاکی برای برجسته کردن یکی از بزرگترین پیروزی های دو حزبی رئیس جمهور: تصویب قانون زیرساخت های 1.2 تریلیون دلاری در سال 2021، ظاهری نادر با مک کانل خواهد داشت.

پل برنت اسپنس روی رودخانه اوهایو در مرز اوهایو-کنتاکی در سینسیناتی، اوهایو در 2 آوریل 2021 می‌گذرد. ​​این پل که کاوینگتون را از طریق خطوط بین ایالتی 71 و 75 به سینسیناتی متصل می‌کند، به دلیل این مقدار “از لحاظ عملکردی منسوخ” در نظر گرفته می‌شود. از ترافیک روزانه ای که حمل می کند، که برای طراحی اصلی آن تقریبا دو برابر است. (عکس از جف دین / خبرگزاری فرانسه) (عکس از جف دین/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بایدن و مک‌کانل در کنتاکی ظاهر می‌شوند در حالی که درگیری‌های مجلس نمایندگان مجلس خشمگین است.



منبع

بایدن و مک کانل در حالی که رئیس جمهور از کنتاکی سینسیناتی بازدید می کند تا 1.63 میلیارد دلار از بودجه زیرساختی فدرال برای ساخت یک پل همراه برای پل متراکم برنت اسپنس که از رودخانه اوهایو عبور می کند، استفاده کند، قرار است ظاهر مشترک نادری در ایالت زادگاه مک کانل داشته باشند.

دولت بایدن در این هفته مقامات ارشد دیگری را به جاهای دیگر اعزام می کند تا پروژه های پل آتی را از قانون زیرساخت به نمایش بگذارند. معاون رئیس جمهور، کامالا هریس، چهارشنبه به شیکاگو خواهد رفت، در حالی که وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، از نیو لندن، کنون بازدید می کند. روز پنجشنبه، میچ لندریو هماهنگ کننده زیرساخت های کاخ سفید به نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس در سانفرانسیسکو خواهد پیوست.

سناتور میچ مک کانل از کنتاکی در اینجا با جو بایدن معاون رئیس جمهور وقت دیده می شود.  بایدن در روز چهارشنبه در سفر چهارشنبه به کنتاکی برای برجسته کردن یکی از بزرگترین پیروزی های دو حزبی رئیس جمهور: تصویب قانون زیرساخت های 1.2 تریلیون دلاری در سال 2021، ظاهری نادر با مک کانل خواهد داشت.
در توییتر joeygarrison@ به Joey Garrison برسید.

پل دوطبقه برنت اسپنس که در سال 1963 افتتاح شد، به دلیل ازدحام بدنام است، و در دهه 1990 توسط اداره بزرگراه فدرال منسوخ اعلام شد، زیرا خطوط باریک آن خودروهای بیشتری را حمل می کرد که برای آنها طراحی شده بود. روزانه بیش از 163000 وسیله نقلیه از این پل عبور می کنند که آن را به یکی از پر ترافیک ترین پل های کشور تبدیل می کند. با این حال، برای چندین دهه، مقامات اوهایو و کنتاکی در پیشبرد برنامه‌های ساخت یک پل جدید در کنار پل برنت اسپنس شکست خورده‌اند.

واشنگتن – در حالی که جمهوری خواهان مجلس نمایندگان دوپاره همچنان درگیر جنگی پر هرج و مرج بر سر سخنران بعدی هستند، رئیس جمهور جو بایدن و میچ مک کانل، رهبر سناتور جمهوری خواه در روز چهارشنبه، حال و هوای بسیار متفاوتی را نشان خواهند داد: دو حزب.

بایدن که روز دوشنبه از او پرسید که چرا حضور با مک کانل مهم است، به خبرنگاران گفت: “این وضعیت اوست. دلیلش هم همین است. ما مدت زیادی با هم دوست بودیم.”

مک کانل گفت: «این پلی است که به مدت 25 سال یک مسئله مهم ملی بوده است – پروژه مهم حمل و نقل من برای چندین دهه. “و به طور کامل توسط لایحه زیرساختی که من از آن حمایت کردم تامین می شود. حضور در آنجا برای من مهم است.”

اگرچه رقبای سیاسی، بایدن و مک کانل – هر یک از نهادگرایان قدیمی سنا – در طول سال ها از یک رابطه کاری لذت برده اند و یکدیگر را دوستان می دانند.

واشنگتن، دی سی - 02 ژانویه: جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، هنگام بازگشت به کاخ سفید در 02 ژانویه 2023 در واشنگتن دی سی با رسانه ها صحبت می کند.  بایدن در حال بازگشت از تعطیلات تعطیلات خود در سنت کروکس است.  (عکس از کوین دیچ/گتی ایماژ)

برای مک کانل، یک تضاد دیگر وجود دارد – نظم در میان اعضای مجلس سنای جمهوریخواه او در میان هرج و مرج در مجلس. جمهوری خواهان علیرغم اکثریت جدید خود، سه شنبه نتوانستند رئیس جدید مجلس نمایندگان را انتخاب کنند، زیرا محافظه کاران تندرو مخالف کوین مک کارتی، رهبر این کشور هستند.

سفر رئیس جمهور به کاوینگتون، کی. منعکس کننده استراتژی کاخ سفید برای آغاز سال جدید است که موفقیت های دو حزبی در سیاست اقتصادی را برجسته می کند. بزرگ ترین لایحه بایدن در دو سال اول ریاست جمهوری اش تصویب یک لایحه زیرساختی 1.2 تریلیون دلاری در سال 2021 بود که 19 سناتور جمهوری خواه از جمله مک کانل به آن رأی دادند.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید گفت که سفر بایدن به کنتاکی، سابقه دو حزبی رئیس جمهور را برجسته خواهد کرد. وی به 200 لایحه که بایدن با حمایت جمهوری خواهان تصویب کرده است، از جمله میلیاردها دلار برای توسعه تولید تراشه های کامپیوتری، کمک به کهنه سربازان نظامی که در معرض دود سمی ناشی از “گودال های سوختگی” قرار دارند و قانون اصلاح اسلحه به تصویب رسانده است.

واشنگتن، دی سی – 02 ژانویه: جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، هنگام بازگشت به کاخ سفید در 02 ژانویه 2023 در واشنگتن دی سی با رسانه ها صحبت می کند. بایدن در حال بازگشت از تعطیلات تعطیلات خود در سنت کروکس است. (عکس از کوین دیچ/گتی ایماژ)

بایدن آخرین بار در نوامبر پس از انتخابات میان دوره ای با مک کانل در کاخ سفید دیدار کرد. مک‌کانل در هیچ یک از دو سفر قبلی رئیس‌جمهور به کنتاکی با بایدن نبود – تورنادوی مرگبار در سال 2021 و خسارت‌های سیل در شرق کنتاکی در سال گذشته. مک کانل به طور جداگانه از سایت های فاجعه بازدید کرد.

بایدن می‌خواهد وعده‌های تازه‌اش برای کار در سراسر راهرو – و تمرکز بر حکومت – را با مجلس جدیدی که تحت کنترل جمهوری‌خواهان است که قول داده است درباره پسرش، هانتر بایدن، تحقیق کند، و دستور کار او را مسدود کند، مقایسه کند.

بیشتر: دستور کار بایدن در کنگره جدید با افزایش قدرت جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان روبه رو است

با بایدن و مک کانل مقامات ایالتی از هر دو حزب خواهند بود: سناتور آمریکایی شرود براون، دی اوهایو، فرماندار جمهوری خواه اوهایو، مایک دی واین، و فرماندار کنتاکی، اندی بشیر، دموکرات. در میان مهمانان، سناتور تازه منتخب جی.