یوتیوبر محبوب پس از کلاهبرداری بیش از 6000 قربانی از 55 میلیون دلار از تایلند فرار کرد.

او سپس در 24 ژوئن اعلام کرد که در دو مورد از او شکایت شده است و در صورت زندانی شدن نمی تواند سرمایه گذاران را بازپرداخت کند.

یوتیوبر از سرمایه گذاران دعوت می کند تا با وعده 25 درصد بازده برای قراردادهای سه ماهه و 30 درصد بازده برای قراردادهای شش ماهه، به حساب او پول واریز کنند. برای قراردادهای 12 ماهه، ناتهامون قول بازگشت 35 درصدی را می دهد و متعهد می شود که هر ماه پرداخت کند.

Natthamon Khongchak، معروف به خاطرات Nutty در YouTube با کانالی با بیش از 800000 مشترک، ظاهراً به خارج از کشور فرار کرد به مالزی نتامون که ادعا می‌کرد یک معامله‌گر موفق فارکس است، از پلتفرم خود برای جذب قربانیان به سرمایه‌گذاری پول با وعده بازده بالا در دوره‌های زمانی کوتاه استفاده کرد.

صفحه محبوب تایلندی فیس بوک Drama-addict روز یکشنبه ادعا کرد که یوتیوبر به مالزی گریخته و یکی از قربانیان او به هر کسی که بتواند اطلاعاتی را که منجر به دستگیری او شود ارائه دهد، جایزه 1 میلیون بات (تقریباً 27513 دلار) پیشنهاد کرده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد بریتانیایی متهم به قتل زن تایلندی در سال 2014 که در چمدان تکه تکه شده بود پیدا شد.





منبع

اطلاعات بیشتر از NextShark: 3 زن از اعضای خانواده در راه بازگشت به خانه از مهمانی Sweet 16 توسط راننده مدعی مست کشته شدند.

سرمایه گذاران در ماه آوریل پس از دریافت نکردن بازدهی که وعده داده بودند، شروع به شکایت کردند. در 25 می، ناتامون در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که در معاملات اشتباه کرده و تمام پول را از دست داده است، اما سرمایه گذاران خود را پس خواهد داد.

تصویر ویژه از طریق اینستاگرام

یک یوتیوب‌بر محبوب تایلندی که ادعا می‌کرد یک معامله‌گر موفق فارکس است، پس از اینکه متوجه شد بیش از 6000 قربانی از دو میلیارد بات (تقریباً 55 میلیون دلار) کلاهبرداری کرده است، طبق گزارش‌ها، کشور را ترک کرده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: دانشمندان در تلاش برای حل معمای “پری دریایی” مومیایی شده 300 ساله هستند که در حال حاضر در معبدی پرستش می شود.

فیسال روانگگریت، وکیلی که به قربانیان کلاهبرداری کمک می کند، اظهار داشت که یک قربانی به تنهایی حدود 18 میلیون بات (495228 دلار) سپرده گذاری کرده است.