گلن پاول، ستاره Maverick می‌گوید فکر می‌کرده تام کروز من را کشته است در طول یک تجربه چتربازی نزدیک به مرگ.

گلن پاول و تام کروز

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

گلن پاول و تام کروزKarwai Tang / WireImage / Dominique Charriau / WireImage / Getty

  • بازیگر «Scream Queens» ادامه داد: «این واقعیت که تام به من این آزادی را داد که هر دو را بسازم، بلک لیبل و سونی به من این آزادی را دادند که هر دو را بسازم – احساس می‌کنم این دو فیلم هستند که نمی‌توانند بیشتر از این با یکدیگر متفاوت باشند. اما واقعاً مکمل عشق به هوانوردی و میراث مردان و زنان ما در یونیفرم است.”

    این بازیگر 34 ساله گفت: اما بدترین قسمت این است که وقتی در حال سقوط بودم نتوانستم برگه خود را پیدا کنم. “این کابوس است که همه در مورد آن صحبت می کنند. اما اولین فکر من – که فکری از خودگذشتگی نیست – اما اولین فکر من این بود، “اوه، تام من را کشت. او خیلی احساس بدی خواهد داشت.”

    پاول گفت که وقتی او زبانه ای را برای باز کردن چتر نجات پیدا نکرد، تقریباً اوضاع بدتر شد.

    در اوایل این هفته، پاول به هالیوود ریپورتر گفت که ابتدا به او پیشنهاد «تفاوت» داده شد، اما کروز پس از پیشنهاد بازی در دنباله «تاپ گان»، او را متقاعد کرد که هر دو فیلم را بازی کند.

    پاول ادامه داد: “من اینطور بودم که “خدایا، او مرا به انجام این کار هل داد.” من به دنبال برگه هستم و می گویم “تو تام کروز نیستی. تو هرگز تام کروز نخواهی بود. چرا این کار را کردی؟” و بعد بالاخره کشیدمش. خیلی پایین تر از ارتفاع بودم، داغ وارد شدم. درستش کردم، برگشتم بالا، دوباره انجامش دادم.”

    گلن پاول بدون پیراهن و عینک آفتابی فریاد می زد

    او در “نمایش امشب” گفت که پرش تقریباً کشنده بود زیرا او نتوانست زبانه چتر نجات خود را پیدا کند.

  • پاول در جریان حضور در «نمایش امشب با بازی جیمی فالون» چهارشنبه اولین باری را که پس از متقاعد شدن توسط کروز به چتربازی رفت، به یاد آورد. او به فالون گفت که در حالی که آنها مشغول فیلمبرداری مجدد برای دنباله «تاپ گان» در بریتانیا بودند، کروز به پاول پیشنهاد کرد از تیم چتربازی خود استفاده کند تا به او اجازه دهد در این فعالیت شرکت کند.

    «فداکاری» از 23 نوامبر در سینماها اکران می شود.

    پاول به یاد می آورد: «من گفتم هی، تام، من قبلاً یک فیلم هوانوردی دریایی دارم که واقعاً به قلب من نزدیک است». “و تام گفت: “جا برای دو نفر هست. می‌توانی “تاپ گان” را انجام دهی، می‌توانی “دووتشن”. لازم نیست انتخاب کنی.”

    پاول در “The Tonight Show” برای تبلیغ فیلم آینده خود “Devotion” که همچنین بر روی خلبانان آمریکایی تمرکز دارد، ظاهر شد.

    گلن پاول گفت که در طول یک تجربه چتربازی نزدیک به مرگ به تام کروز فکر می کرد.

    گلن پاول، ستاره «تاپ گان: ماوریک» گفت که تام کروز اولین تجربه چتربازی خود را سازماندهی کرد.

  • پاول گفت: «در واقع این دومین قرار من با دوست دخترت بود. “و وقتی به آنجا رسیدم، متوجه شدم که تنها درخواست تام این است که گلن نتواند با شخص دیگری به چتربازی برود. او باید اولین بار به تنهایی برود. بنابراین من به معنای واقعی کلمه باید خودم از این هواپیما بیرون بپرم.”

    پاول و کروز هر دو در «تاپ گان: ماوریک» ایفای نقش کردند، که در اوایل سال جاری باکس آفیس موفقی بود.

    گلن پاول در «تاپ گان: ماوریک».پارامونت

    اولین فکر پاول این بود که کروز از اینکه او را وادار کند تا به سمت مرگ بپرد، احساس بدی خواهد داشت.