کانیه وست می‌گوید به دختر 9 ساله‌اش نورث گفته که هرگز اجازه نده هیچکس برندهای او و کیم کارداشیان را در آینده تسخیر کند.


  • کانیه وست گفت که به دخترش نورث وست گفته که از برندهای او و کیم کارداشیان محافظت کند.

  • وست گفت که به نورث گفته است که “هرگز اجازه نده کسی شرکت ما را تصاحب کند.”

  • هر دو وست و کارداشیان به ترتیب برندهای پرسود مانند Yeezy و Skims را مدیریت می کنند.

Ye, که قبلاً با نام کانیه وست شناخته می شد، گفت که او به دختر 9 ساله خود نورث وست در مورد آینده از جمله محافظت از خواهر و برادر، خانواده و برندهای خانوادگی خود مشاوره داده است.

در مصاحبه اخیر با Linsey Davis در ABC News، Ye گفت که او می‌دانست که دخترش عضوی از خانواده خواهد بود که تضمین می‌کند دیگران برندهای آنها را تصاحب نمی‌کنند.

او به دختر بزرگش گفت: “من به او چیزهایی می گویم مانند: “هرگز اجازه نده کسی چیزی از شما بگیرد. از برادران و خواهران کوچک خود محافظت کنید. از خانواده محافظت کنید. هرگز اجازه ندهید کسی شرکت ما را بگیرد.” “من به معنای واقعی کلمه این را به او می گویم زیرا متوجه می شوم که او یکی از افراد خانواده است که مطمئن می شود هیچ کس شرکت ما را نخواهد گرفت، هیچ کس هرگز چیزی را که من و کیم با برندها و برندهایمان ساخته ایم را نمی گیرد. که اکنون در حال ساختن آن هستیم.”

هم Ye و هم کارداشیان چندین برند و سرمایه‌گذاری‌های تجاری را مدیریت می‌کنند، از برند کفش و پوشاک Ye’s Yeezy گرفته تا خط تولید لباس شکل Skims کارداشیان. در آوریل 2020، فوربس پس از سال‌ها تلاش برای حضور در فهرست میلیاردرهای این نشریه، اعلام کرد که او یک میلیاردر است. همانطور که اینسایدر قبلا گزارش داده بود، بسیاری از ثروت او از Yeezy می آید که او تنها مالک آن است.

کارداشیان رسماً در سال 2021 به فهرست میلیاردرهای فوربس پیوست و این نشریه دارایی خالص او را 1.8 میلیارد دلار تخمین زد. به گفته فوربس، کارداشیان بیشتر ثروت خود را از KKW Beauty، برند لوازم آرایشی خود و Skims به دست آورده است.

نورث وست اولین فرزند کارداشیان و وست است و در ژوئن 2013 به دنیا آمد. این جفت همچنین سه فرزند دیگر خود را با هم ازدواج کردند: سنت، 6، شیکاگو، 4، و Psalm، 3. در گذشته، Ye به طور علنی نگرانی خود را برای تصمیم گیری های خاص در مورد فرزندانشان، مانند حضور North West در TikTok.

Ye به ABC گفت: “من صدایی دارم، اما باید برای آن بجنگم. من باید به اینستاگرام می رفتم و باید حضور پیدا می کردم.”

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع