کالبد شکافی “هفته جهنمی” نیروی دریایی نیروی دریایی علت مرگ مرد مانالاپان را چهار ماه بعد فاش کرد.


کالبد شکافی نظامی کایل مولن، کاندیدای نیروی دریایی SEAL، ساکن مانالاپان که ساعاتی پس از اتمام بخش طاقت‌فرسا آموزش SEAL معروف به “هفته جهنمی” در اوایل فوریه درگذشت، علت مرگ را ذات‌الریه فاش کرد و نشان داد که این جوان 24 ساله درمان نشد تا اینکه خیلی دیر شد.

رجینا مولن، مادر کایل، هفته گذشته این گزارش را دریافت کرد و محتوای آن را با Asbury Park Press به اشتراک گذاشت.

این گزارش که توسط وندی وارن، پزشک منطقه‌ای ارتش ایالات متحده نوشته شده و تاریخ آن در 2 می است، تصویری تلخ از آخرین لحظات مولن به تصویر می‌کشد.

این ملوان هفته جهنم را به پایان رسانده بود و توسط پرسنل غیرپزشکی تحت مراقبت بود تا به او کمک کنند تا به نیازهای اولیه خود رسیدگی کند. او بیشتر اوقات روی ویلچر بود و نمی توانست به تنهایی بایستد و راه برود. گزارش شده است که او سرفه می کرده یا مایع قرمز رنگی که تقریباً 36 اونس را پر کرده بود بیرون می ریخت. بطری نوشیدنی ورزشی

رجینا مولن به عکس پسرش کایل در خانه اش در مانالاپان جمعه، 22 آوریل 2022 نگاه می کند. تحقیقات هنوز در مورد چگونگی مرگ کایل در طول آموزش نیروی دریایی SEAL در ماه فوریه ادامه دارد.

رجینا مولن به عکس پسرش کایل در خانه اش در مانالاپان جمعه، 22 آوریل 2022 نگاه می کند. تحقیقات هنوز در مورد چگونگی مرگ کایل در طول آموزش نیروی دریایی SEAL در ماه فوریه ادامه دارد.

“من باید به بیمارستان بروم”: نامزد سابق SEAL هفته جهنم خود را در پی مرگ کایل مولن توصیف می کند

“یکی از دیگر نامزدهای SEAL به دلیل احساس اینکه نمی تواند نفس بکشد، درخواست مراقبت پزشکی کرده بود. با احضار پرسنل اورژانسی برای آن ملوان، متوفی (مولن) واکنشی نشان نداد. هنگامی که خدمه آمبولانس به محل رسید، توجه خود را به Seaman Mullen معطوف کردند و او را به بیمارستان منتقل کردند، جایی که بعداً اعلام شد که درگذشت.

این گزارش علت رسمی مرگ را “ذات الریه حاد ناشی از استرپتوکوک پیوژنز” نام می برد. استرپتوکوکوس پیوژنز یک باکتری استرپتوکوک گروه A است که طبق گزارش می‌تواند باعث نارسایی چند عضوی و فروپاشی قلبی عروقی از طریق شوک سمی شود.

به روز رسانی:مرگ نیروی دریایی در هفته جهنمی: مادر کایل مولن مستحق پاسخ است – اکنون

گزارش سم شناسی همراه برای داروها منفی بود.

این گزارش آنچه را که رجینا مولن برای ماه‌ها گفته بود تأیید می‌کند: اینکه کایل علیرغم اینکه از یک بیماری شدید تنفسی رنج می‌برد، تحت نظارت یا درمان پرسنل پزشکی نبود. او گفت که او همچنین یک کالبد شکافی خصوصی را سفارش داده است که به همان نتیجه کالبد شکافی نظامی رسیده است.

“فقط دیوانه”: مادر کایل مولن پس از مرگ در هفته جهنم نیروی دریایی SEAL از سکوت و اشتباهاتش انتقاد می کند

کایل مولن در حالی که در دانشگاه ییل فوتبال بازی می کند، با اعضای خانواده در دانشگاه پرینستون عکس می گیرد.

کایل مولن در حالی که در دانشگاه ییل فوتبال بازی می کند، با اعضای خانواده در دانشگاه پرینستون عکس می گیرد.

رجینا مولن پرستار است و صراحتاً گفته است که کایل که در دبیرستان مانالاپان در فوتبال و بسکتبال بازی کرد و بعداً در دانشگاه‌های ییل و مونموث فوتبال بازی کرد، اگر پس از اتمام هفته جهنم تحت مراقبت‌های پزشکی فوری قرار می‌گرفت، زنده می‌ماند.

رجینا مولن گفت: “من می خواهم مردم بدانند چه اتفاقی افتاده است.” “این درست نبود.”

تحقیقات جداگانه ای توسط سرویس تحقیقات جنایی نیروی دریایی در مورد اینکه چرا مولن تا زمانی که خیلی دیر نشده بود، درمان نشد، همچنان ادامه دارد.

رجینا مولن می‌خواهد روند هفته جهنم را اصلاح کند تا نامزدهای SEAL بلافاصله پس از تکمیل یا کناره‌گیری از آموزش توسط پرسنل پزشکی تحت نظارت و درمان قرار گیرند.

اگرچه مرگ کایل مولن در بیمارستان شارپ کورونادو در سن دیگو اعلام شد، رجینا مولن گفت “او در آغوش یک ملوان 19 ساله غیرپزشکی در پادگان نیروی دریایی درگذشت.”

‘قهرمان من’: مادر مانالاپان پس از مرگ آموزش نیروی دریایی، در مراسم تشییع جنازه از پسر کایل مولن تقدیر کرد

مراسم تشییع جنازه نظامی در کلیسای کاتولیک سنت توماس مور در مانالاپان برای کایل مولن، ستاره سابق فوتبال دبیرستان مانالاپان که در حین تمرین برای نیروی دریایی درگذشت.  22/02/25.

مراسم تشییع جنازه نظامی در کلیسای کاتولیک سنت توماس مور در مانالاپان برای کایل مولن، ستاره سابق فوتبال دبیرستان مانالاپان که در حین تمرین برای نیروی دریایی درگذشت. 22/02/25.

اندی کیم، نماینده ایالات متحده، که منطقه 3 او از سال آینده مجدداً شامل مانالاپان می شود، در 14 آوریل نامه ای به شان اودانل، سرپرست بازرس کل وزارت دفاع نوشت و خواستار تحقیقات جداگانه ای شد. رجینا مولن گفت که به کیم گفته شده است که تا زمانی که تحقیقات NCIS کامل نشود، امکان پذیر نخواهد بود.

رجینا مولن همچنین از کیم خواست تا بررسی کند که چرا پسرش به یک بیمارستان عمومی منتقل شده است در حالی که دیگر SEAL در مضیقه به پرسنل پزشکی نظامی ارجاع داده شده است.

او گفت: “پرده باید از روی کل این موضوع برداشته شود.” “من این را رها نمی کنم. آن نفرت انگیز است.”

به همراه گزارش کالبد شکافی، رجینا مولن یک کارت تسلیت از رئیس جمهور جو بایدن نیز دریافت کرد.

او گفت: “چهار ماه و نیم بعد و سرانجام رئیس جمهور آن را تایید کرد.” “این مایه شرمساری است.”

جری کارینو ستون نویس انجمن Asbury Park Press است که بر افراد جالب ساحل جرسی، داستان های الهام بخش و مسائل مبرم تمرکز دارد. با او در [email protected] تماس بگیرید.

این مقاله در اصل در Asbury Park Press منتشر شد: کالبد شکافی “هفته جهنمی” Navy SEALs علت مرگ کایل مولن را نشان می دهد.



منبع