چه کسی باید رهبری کند؟ دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان برای تصمیم‌گیری تلاش می‌کنند

برای دموکرات‌ها، این علامت هشدار دیگری در مورد عمق حمایت بایدن در میان نگرانی‌ها در مورد نامزدی فردی است که در پایان دوره دوم ریاست جمهوری 86 ساله شود.

او گفت: «اگر کسی در جناح‌ها بود که مانند اوباما بود که می‌توانست وارد صحنه شود، دوست داشتم ببینم بایدن آن شخص را برکت دهد و شاید با مهربانی تعظیم کند. ”

واشنگتن (AP) – در حالی که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و سلف او، دونالد ترامپ، در حال آماده شدن برای یک مسابقه مجدد احتمالی در سال 2024 هستند، یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که در احزاب شور و اشتیاق قابل توجهی برای هر یک از افراد به عنوان رهبر حزبش وجود ندارد و گشایش روشنی برای رقابت های جدید وجود دارد. پرچمداران

آنجلا فاستر در مورد اینکه چگونه احساس می کند کشور تحت رهبری بایدن در مسیر اشتباهی پیش می رود احساساتی شد. این مستقل 66 ساله که متمایل به جمهوری خواهان است در سال 2020 به ترامپ رای داد.

تاونسند گفت: “او باید مراقب یک پرچمدار باشد، کسی که بتواند پیام او را به جلو برساند.”

دارلین زولینسکی درباره اوباما گفت: «من نمی توانم آن مرد را به اندازه کافی تحسین کنم.

___

اما فاستر، که در گالیپولیس، اوهایو زندگی می‌کند و به‌عنوان صندوقدار به صورت پاره‌وقت کار می‌کند، گفت که می‌خواهد ببیند حزب جمهوری‌خواه به ارزش‌های سنتی خود بازگردد و از درگیری‌های داخلی دست بردارد.

کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، پیت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل و حتی باراک اوباما، رئیس جمهور سابق، هر کدام به عنوان رهبر حزب مورد نظر توسط 3 درصد از دموکرات ها نام برده می شوند.

یافته‌ها منعکس‌کننده احساس عمیقی از عدم اطمینان در مورد آینده احزاب سیاسی کشور و چالش‌هایی است که هر دو در پیوند دادن ائتلاف‌های فرسوده – و شاید افسون‌شده – با آن‌ها روبرو هستند.

برای دموکرات‌ها، هیچ کمبودی در گزینه‌ها وجود ندارد، از جمله قانونگذاران و سایرین که بعید به دنبال نامزدی هستند. پس از بایدن با 12 درصد به عنوان رهبر مطلوب، حکیم جفریس، رهبر جدید اقلیت مجلس نمایندگان، سناتور برنی سندرز و الکساندریا اوکاسیو-کورتز، نماینده مجلس نمایندگان، هر کدام 5 درصد کسب می کنند.

تاونسند گفت که اگر بایدن نامزد شود از او حمایت می‌کند، اما او می‌خواهد صدای جدیدی با قدرت و انرژی رهبری کند. او پیشنهاد می کند که بایدن می تواند نقشی در شکل دادن به آینده داشته باشد.

نظرسنجی از 1068 بزرگسال در 26 تا 30 ژانویه با استفاده از نمونه ای که از پنل AmeriSpeak مبتنی بر احتمال NORC گرفته شده بود، انجام شد، که برای نماینده جمعیت ایالات متحده طراحی شده است. حاشیه خطای نمونه گیری برای همه پاسخ دهندگان مثبت یا منفی 4.2 درصد است.



منبع

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات روابط عمومی Associated Press-NORC، حدود یک سوم دموکرات ها و جمهوری خواهان از اینکه چه کسی می خواهند رهبری حزب خود را رهبری کنند، مطمئن نیستند.

گرگ دیویس 34 ساله در انتخابات عمومی 2020 به بایدن رای داد. اما به‌عنوان یک سوسیال دموکرات که خود را معرفی می‌کند، در طول مبارزات اولیه تحت تأثیر بایدن قرار نگرفت و یک نامزد مترقی را ترجیح می‌داد.

جمهوری خواهانی که بدبین هستند کمتر از افراد خوشبین به نام یک رهبر منتخب اشاره می کنند. به طور کلی، 34 درصد از جمهوری خواهان – بیش از آنچه ترامپ یا دیسانتیس به طور جداگانه دریافت می کنند – می گویند که نمی دانند یا به این سوال پاسخ نداده اند.

من دوست دارم ترامپ را دوباره در دفتر بیضی ببینم تا اوضاع را درست کند. به دنبال آن DeSantis. این همان چیزی است که من می خواهم. من یک برنامه هشت ساله می خواهم.» او با خنده گفت.

تنها 38 درصد از جمهوری خواهان می گویند که نسبت به آینده حزب جمهوری خواه خوشبین هستند، در حالی که 36 درصد بدبین هستند و 24 درصد می گویند که هیچ کدام را احساس نمی کنند. بدبینی از اکتبر، زمانی که 27 درصد گفتند که دارند، افزایش یافته است.

هیچ یک از دموکرات‌ها وقتی از او می‌پرسند که چه کسی باید رهبر حزبش باشد، حمایت قابل توجهی را جلب نمی‌کند. در عوض، دموکرات ها توجه خود را به بیش از ده ها سیاستمدار معطوف می کنند. با این حال، آنها بیش از آن که در مورد حزب خود ناامید شوند، احساس امیدواری می کنند. در همین حال، برخی از جمهوری‌خواهان در اطراف چند نفر از جمله ترامپ متحد می‌شوند. اما اکثریت با وجود تسلط او بر حزب، نسبت به او متعهد نیستند و جمهوری‌خواهان نسبت به آینده جمهوری‌خواه بدبین‌تر شده‌اند.

اکثریت جمهوری خواهان ترامپ یا دیسانتیس را انتخاب نمی کنند، اگرچه هیچ فرد دیگری به سطح حمایت آنها نزدیک نمی شود. یازده نفر دیگر – از جمله مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق و نیکی هیلی فرماندار سابق کارولینای جنوبی، که انتظار می رود روز چهارشنبه نامزدی خود را در سال 2024 ارائه کند – هر کدام توسط تنها 1 درصد از جمهوری خواهان نام برده شده اند.

دانیل آلوارز، 30 ساله، جمهوری‌خواه از لیکلند، فلوریدا، هم فرماندار خود، دیسانتیس و هم ترامپ را دوست دارد.

زولینسکی، یک متخصص طب سوزنی 63 ساله در لیک وود، کلرادو، گفت که از کاری که بایدن انجام داده راضی است، اما او عمدتاً کسی بود که در برابر ترامپ “پیروز شد” و به همین دلیل، ممکن است مجبور شود دوباره همان کسی باشد. .

علیرغم وضعیت وی به عنوان یک رئیس جمهور فعلی که بسیاری از اولویت های حزب را به انجام رسانده است، کمتر از نیمی از دموکرات ها – 41٪ – در یک سوال بدون پایان، بایدن را رهبر فعلی حزب معرفی می کنند. فقط 12 درصد گفتند که می خواهند بایدن در این نقش باشد.

در مقایسه، دموکرات های بیشتری با امید به آینده نگاه می کنند. 44 درصد از دموکرات ها می گویند که نسبت به آینده حزب دموکرات خوش بین هستند، در حالی که 26 درصد بدبین هستند. 30 درصد دیگر نیز می گویند که آنها هیچ کدام را ندارند.

دیوید تاونسند، یک مدیر خدمات کهنه کار 58 ساله در ایندیاناپولیس که به حزب دموکرات تمایل دارد، گفت: “او مطمئناً در سنی است که قرار نیست برای انتخابات شرکت کند، بلکه راه می رود.”

ساکن هیلیارد اوهایو درباره نامزدی بایدن برای انتخاب مجدد گفت: «ترجیح می‌دهم که او نکند. “اما من واقعاً نامزد خاصی در ذهن ندارم.”

اما دموکرات‌ها دور از جمع شدن پشت سر شخص دیگری هستند. آنها بر سر یک فرد – یا حتی دو یا سه – برای رهبری آنها اجماع ندارند. در عوض، در سؤال باز، 15 نفر از طرف 1 تا 5 درصد دموکرات‌ها ذکر شده‌اند. سی و هفت درصد می گویند که این سوال را نمی دانند یا پاسخ نمی دهند.

لاوینگ گفت: “این خیلی دور است و در هوا است.”

هیو لاوینگ خود را فردی مستقل می داند که به حزب جمهوری خواه متمایل است. او نمی‌خواهد ترامپ نامزد شود و درباره دیسانتیس که به گفته خودش «می‌خواهد «ترامپ جونیور» شود، مطمئن نیست. این بازنشسته 59 ساله در ماریتا، جورجیا، امیدوار است که گزینه‌های بیشتری پیش بیاید.

با این حال، به نظر می‌رسد که در میان جمهوری‌خواهان، مانند دموکرات‌ها، باز بودن چهره جدیدی وجود دارد، حتی اگر شخص خاصی در ذهن نباشد.

در مقابل، در میان جمهوریخواهان، 22 درصد از ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا و 20 درصد از ترامپ به عنوان فردی که می خواهند رهبری حزب را بر عهده بگیرد، نام می برند.

او گفت: زمانی که ترامپ رئیس جمهور بود، کشور بهتر بود.

آلوارز، مدیر خط یک شرکت تلفن، گفت: «ترجیحاً یکی از این افراد را انتخاب کنم. اما اگر به نتیجه برسد، ترامپ را در انتخابات مقدماتی انتخاب خواهد کرد.