نگاهی به سوابق حمایت ترامپ به عنوان پایان انتخابات مقدماتی

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ و سارا پیلین در یک گردهمایی در آنکوریج، آلاسکا، در 9 ژوئیه 2022. (اش آدامز/نیویورک تایمز)

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

سنای ایالتی دارن بیلی، که در آخرین لحظه تاییدیه ترامپ را دریافت کرد، پس از هزینه های مشابه توسط دموکرات ها، از جمله فرماندار جی بی پریتزکر، در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان برای فرمانداری در ایلینوی پیروز شد.

مکس میلریکی از دستیاران سابق ترامپ که اتهامات حمله استفانی گریشام که یکی از دبیران مطبوعاتی ترامپ بود را رد کرد، تاییدیه ترامپ را دریافت کرد و در انتخابات مقدماتی مجلس نمایندگان پیروز شد.

– یک باخت در آلاسکا

– باخت در آیداهو

در اینجا نگاهی به سوابق تایید ترامپ می اندازیم.

– دو برد و یک باخت در کارولینای شمالی

ریچ مک کورمیک، پزشک و تفنگدار بازنشسته، در دور دوم انتخابات برای یک کرسی آزاد در ناحیه ششم کنگره جورجیا، نامزد مورد حمایت ترامپ را شکست داد. جیک ایوانز، رئیس سابق کمیسیون اخلاق ایالتی و پسر سفیر دولت ترامپ.

– نتایج مختلط در ویسکانسین

با پایان یافتن دوره مقدماتی میان‌دوره‌ای، نامزدهای مورد تایید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، همچنان به پیروزی‌های خود ادامه داده‌اند، اما با تعداد انگشت شماری باخت.

سارا پیلینفرماندار سابق و نامزد معاون رئیس جمهور همسو با ترامپ، در انتخابات ویژه مجلس نمایندگان به مری پلتولا، یک دموکرات شکست خورد – ناراحتی بزرگی در ایالتی جمهوری خواه مانند آلاسکا، اگرچه پیلین در نوامبر شانس دوم را خواهد داشت.

فرماندار برایان کمپ به راحتی سناتور سابق را شکست داد. دیوید پردو، نامزد منتخب ترامپ در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان برای فرمانداری. کمپ پس از آن که از رد شکست رئیس جمهور در این ایالت در سال 2020 امتناع کرد، هدف ترامپ قرار گرفت. او با استیسی آبرامز، دموکراتی که چهار سال پیش با اندکی شکست او را شکست داد، روبرو خواهد شد.

پس از یک مسابقه نزدیک که باعث بازشماری آرا شد، دکتر. مهمت اوزمنتخب ترامپ در انتخابات مقدماتی سنا بر دیوید مک کورمیک پیروز شد.

– در گرجستان، چندین باخت و یک پیروزی

نماینده ایالت مارک فینچماو که وابسته به گروه شبه نظامی راست افراطی سوگند نگهبانان است و قبل از انتخابات مقدماتی گفته بود در صورت شکست تسلیم نمی شود، نامزدی جمهوری خواهان برای وزارت امور خارجه را به دست آورد، سمتی که در آن بر انتخابات آریزونا نظارت خواهد کرد.

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ و سارا پیلین در یک گردهمایی در آنکوریج، آلاسکا، در 9 ژوئیه 2022. (اش آدامز/نیویورک تایمز)

و دیوید فارنسورث در انتخابات مقدماتی سنای ایالتی در برابر Rusty Bowers، رئیس مجلس آریزونا که خشم حامیان ترامپ را به دلیل مقاومت در برابر تلاش‌ها برای براندازی انتخابات 2020 و شهادت در مقابل کمیته کنگره در 6 ژانویه برانگیخت، پیروز شد.

براد لیتل، فرماندار بر حمایت ترامپ از ستوان غلبه کرد. جانیس مک گیچین، که او را در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان به چالش کشید.

– یک پیروزی در ویرجینیای غربی

یکی دیگر از 10 نماینده، نماینده میشیگان، پیتر مایجر، مقدماتی خود را به نامزد مورد نظر ترامپ شکست داد. جان گیبز. و در ایالت واشنگتن، جو کنت سومین جمهوری خواه طرفدار استیضاح، نماینده جیمی هررا بیوتلر، را شکست داد.

– رفت و برگشت در آریزونا

در یک استثنا در این روند، نماینده دن نیوهاوس، که از استیضاح ترامپ نیز حمایت کرد، نسبت به رقیب مورد تایید ترامپ پیش رفت. لورن کالپعمدتاً به دلیل سیستم اولیه باز ایالت واشنگتن است.

– پیروزی در اوهایو

– پیروزی در مریلند و ایلینوی، با کمک خارجی

– پیروزی در پنسیلوانیا

– تقسیم در مسابقات خانگی کارولینای جنوبی

ستاره سابق فوتبال حرفه ای هرشل واکرکه مورد تایید ترامپ قرار گرفت، در انتخابات مقدماتی سنا تسلط یافت و با سناتور رافائل وارناک، دموکرات، روبرو خواهد شد.

همچنین در ایلینوی، جمهوری مری میلریکی از حامیان ترامپ، پس از آنکه مرزهای جدید آنها را در همان منطقه قرار داد، در برابر رادنی دیویس، نماینده دیگر مجلس نمایندگان پیروز شد.

اما نماینده مدیسون کاتورن زیر بار رسوایی های مکرر فرو ریخت و در دوره مقدماتی خود برکنار شد. رای دهندگان چاک ادواردز، سناتور ایالتی را انتخاب کردند.

کاندیدای سنا جی دی ونس میدانی از رقبای با بودجه کافی را شکست داد، که تقریباً همگی خود را به عنوان جمهوریخواه ترامپ معرفی کردند. ونس، نویسنده و سرمایه‌دار مخاطره‌آمیز، در سال 2016 خود را از یک «مرد هرگز ترامپ» به نام «اول آمریکا» مورد حمایت ترامپ در سال 2022 تبدیل کرده بود.

جوزف لومباردو، کلانتر لاس وگاس، نامزد حزب جمهوری خواه برای فرمانداری شد و با فرماندار فعلی، استیو سیسولاک، دموکرات روبرو خواهد شد.

اما نانسی میس، نماینده مجلس نمایندگان، رقیب مورد حمایت ترامپ، قانونگذار سابق ایالت، را شکست داد کیتی آرینگتون. میس گفته بود که ترامپ مسئولیت حمله 6 ژانویه را بر عهده داشت اما به استیضاح او رای نداد.

– پیروزی در ماساچوست

آدام لاکسالت در انتخابات مقدماتی برای رویارویی با سناتور کاترین کورتز ماستو، که به عنوان یکی از آسیب پذیرترین دموکرات ها در پاییز امسال دیده می شود، پیروز شد. لاکسالت، دادستان کل سابق، مورد تایید ترامپ قرار گرفت و به رهبری تلاش های او برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری در نوادا کمک کرد.

چند تن از نامزدهای او در انتخابات مقدماتی اولیه شکست خوردند، از جمله در جورجیا و کارولینای شمالی. اخیراً، او در یک انتخابات ویژه در آلاسکا شکست شگفت انگیزی داشت. اما برای نامزدهایی مانند جی دی ونس در اوهایو و مهمت اوز در پنسیلوانیا، حمایت ترامپ برای تضمین پیروزی بسیار مهم بود. انتخاب های او همچنین در دو ایالت نوسان، آریزونا و میشیگان، در تعداد زیادی برنده شدند.

بلیک مستریک سرمایه‌دار خطرپذیر که نسخه‌ای از تئوری توطئه «جایگزین بزرگ» را مطرح کرده است، برنده انتخابات مقدماتی سنا شد و سناتور مارک کلی، یک دموکرات آسیب‌پذیر را به چالش خواهد کشید.

مجری سابق اخبار تلویزیون محلی، دریاچه کاری، با حمایت ترامپ در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان برای فرمانداری پیروز شد و کارین تیلور رابسون، منتخب جمهوریخواهان را به سختی شکست داد. لیک به زور ادعاهای دروغ ترامپ مبنی بر دزدیده شدن انتخابات 2020 را تبلیغ کرده است.

داگ ماستریانو، یک سناتور ایالتی و سرهنگ بازنشسته ارتش که ادعاهای نادرستی در مورد انتخابات 2020 را تبلیغ کرده و در اعتراضات منتهی به شورش کنگره شرکت کرده است، نامزدی فرمانداری جمهوری خواهان را به دست آورد. ترامپ تنها چند روز قبل از انتخابات مقدماتی از او حمایت کرده بود.

– ضررهای بزرگ برای جمهوری خواهان طرفدار استیضاح

هرزه. الکس مونی بر نماینده دیوید مک کینلی در یک منطقه جدید کنگره چیره شد. حمایت ترامپ به عنوان عامل تعیین کننده در نظر گرفته شد.

نامزد مورد نظر ترامپ، تیم میشلز، با غلبه بر ستوان فرماندار سابق Rebecca Kleefisch برنده مقدماتی خود برای فرمانداری شد.

در وایومینگ، نماینده لیز چنی، برجسته ترین نماینده از 10 جمهوری خواه مجلس نمایندگان که پس از حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره به استیضاح ترامپ رای دادند، به دست رقیب مورد حمایت ترامپ افتاد. هریت هیگمن، در یک رانش زمین

برد رافن اسپرگر، وزیر امور خارجه، که درخواست ترامپ برای “یافتن” آرای اضافی را پس از شکست وی در سال 2020 رد کرد، همچنین یک رقیب مورد تایید ترامپ، نماینده، را شکست داد. جودی هایس.

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

از میان بیش از 200 جمهوری خواه که ترامپ در سال جاری از آنها حمایت کرده است، بسیاری از آنها بدون مخالفت شرکت کردند یا با مخالفان کمتر شناخته شده ای روبرو شدند. او همچنین منتظر است تا برخی از تاییدات خود را انجام دهد تا اینکه یک نامزد پیشتاز ظاهر شود، همانطور که در آخرین لحظه او از تودور دیکسون برای فرمانداری میشیگان حمایت کرد.

ترامپ نیز تایید کرد مدیسون جسیوتو گیلبرت، وکیلی که جانشین کمپین او بود. او در انتخابات مقدماتی هفت جانبه برای یک کرسی کنگره پیروز شد.

اما رابین ووس، سخنران قدرتمند مجلس ویسکانسین، از چالشی – به سختی – جلوگیری کرد. آدام استین، یکی از حامیان ترامپ که خواستار حذف اکثر غایبان و رای گیری زودهنگام در ایالت و عدم تایید انتخابات 2020 شده بود.

هرزه. تد باد برنده نامزدی جمهوری خواهان برای مجلس سنا، و بو هاینزیک جوان 26 ساله تازه کار سیاسی که ترامپ را مجذوب خود کرد، در انتخابات مقدماتی خود برای یک کرسی مجلس نمایندگان در خارج از رالی به پیروزی رسید.

جف دیهلقانونگذار سابق ایالتی که ترامپ به طور موافق به رای دهندگان ماساچوست گفته بود «با مشت آهنین ایالت شما را اداره خواهد کرد»، نامزدی جمهوری خواهان برای فرمانداری را به دست آورد و در رقابتی که احتمالاً دموکرات ها برنده خواهند شد، با دادستان کل ایالت، ماورا هیلی روبرو خواهد شد.

نماینده تام رایس، یکی از 10 جمهوری خواه مجلس نمایندگان که به استیضاح ترامپ رای دادند، در برابر رقیب مورد حمایت ترامپ، نماینده ایالت، شکست خورد. راسل فرای.

دن کاکس، یک قانونگذار دوره اول ایالتی که دروغ های ترامپ در مورد انتخابات 2020 را پذیرفت، در انتخابات مقدماتی برای فرمانداری مریلند، کلی شولز – یکی از حامیان فرماندار لری هوگان، رهبر جناح ضد ترامپ در حزب جمهوری خواه را شکست داد. کاکس از تبلیغات بیش از یک میلیون دلاری انجمن فرمانداران دموکرات سود برد که امیدوار بود شکست او در انتخابات عمومی آسان تر باشد.

– پیروزی برای منکران انتخابات در نوادا