من یک سفرنامه نویس هستم که به تمام 50 ایالت سفر کرده ام. در اینجا 7 موردی هستند که فکر می کنم بیش از همه بیش از همه بیش از حد ارزیابی شده اند.

کانکتیکات – یکی از ثروتمندترین ایالت های این کشور که کاملاً به عنوان ورودی نیوانگلند در امتداد ساحل شرقی واقع شده است – به سادگی فاقد سنگدلی است.

اگر به دنبال کوه‌هایی هستید، کوه‌های سبز ورمونت را پیشنهاد می‌کنم، که به نظر من میزبان شهرهای کوهستانی جذاب، پیست‌های اسکی بیشتر و بهترین زمین‌های ساحل شرقی است.

من چندین بار از هر ایالت در ایالات متحده بازدید کرده ام – و برخی از آنها به سادگی بیش از حد تبلیغاتی هستند.

  • به عنوان کودکی که در سفرهای جاده ای خانوادگی روی صندلی عقب ماشین پدر و مادرم سوار می شدم، همیشه احساس می کردم که پنسیلوانیا برای همیشه ادامه دارد، از فیلادلفیا و پیتسبورگ تا گستره وسیعی از تپه های غلتان و کشور آمیش.

    سیاتل همچنین به بیابان ناهمواری که منطقه را تعریف می کند نزدیک تر است. در حالی که پورتلند تا کوه ها یا ساحل یک ساعت با ماشین فاصله دارد، سیاتل در ساحل Puget Sound قرار دارد و تنها 20 دقیقه با ماشین از آلپ Issaquah، در دامنه رشته کوه Cascade فاصله دارد.

    یک بار ساعت‌ها را در زمین‌های وسیع چمن و دشت زیر پرتوهای رنگین کمان زنده در نبراسکا گذراندم و شاید یکی از زیباترین مناظری باشد که تا به حال در ایالات متحده دیده‌ام.

    پورتلند که دهه‌ها به عنوان بهشت ​​هیپسترها شناخته می‌شود، اکنون به‌عنوان مقصد شهری ضروری در شمال غربی اقیانوس آرام شناخته می‌شود – اگرچه فکر می‌کنم این شهر اغلب شلوغ، گران و پر ادعا به نظر می‌رسد.

    کانکتیکات شیک و زیبا است، اما برای من جادویی نیست.کاترین پارکر مجارستانی

    نیوهمپشایر سواحل زیبایی دارد، اما نقاط زیادی در نیوانگلند نیز وجود دارد.کاترین پارکر مجارستانی

    شاید به این دلیل که من اهل یک ایالت مرزی نیوجرسی هستم، منظره کمتر چشمگیر و آشنا به نظر می رسید. اما حتی در حال حاضر به عنوان یک بزرگسال، من معتقدم که اگر از جنوب به نیوانگلند سفر می کنید، بهتر است به ساحل بمانید.

    اما اگرچه من نماد و موسیقی Gateway Arch آن را تحسین می کنم، ترجیح می دهم وقتم را صرف کاوش در حومه اطراف کنم.

    کلرادو در نقاط مهم از آسپن تا ویل تا دنور هیچ کمبودی ندارد – اما اگر می خواهید یک تجربه گاوچران دورافتاده تر و معتبرتر داشته باشید (بدون ذکر بهترین اسکی در کشور)، از وایومینگ و مونتانا دیدن کنید.

    اگر ساحلی است که به دنبال آن هستید، می‌توانم بگویم ساحل 13 مایلی نیوهمپشایر را برای صدها مایل شکوه ناهموار در مین که مشرف به اقیانوس اطلس است، دور بزنید.

    هر ایالتی ارزش بازدید را دارد، اما برخی از آنها کاملاً به تبلیغات تبلیغاتی خود برای من عمل نکرده اند.

    نویسنده در حال ژست گرفتن روی قایق

    من از تمام 50 ایالت ایالات متحده بازدید کرده ام و برخی از آنها کاملاً به تبلیغات تبلیغاتی خود ادامه ندادند.کاترین پارکر مجارستانی

    • و اگرچه من قاطعانه معتقدم که هیچ ایالت بدی برای بازدید وجود ندارد، اما معتقدم که برخی از ایالت‌ها هستند که حجم گزافی از تبلیغات تبلیغاتی به دست می‌آیند که ممکن است کاملاً شایسته آن نباشند، و من مایلم نام‌هایی را ذکر کنم.

      بسیاری جذب آب و هوای معتدل و زیبایی طبیعی آریزونا شده اند. اما در سال‌های اخیر، احساس می‌کنم شهرهای محبوب آن مانند اسکاتسدیل و سدونا بسیار مملو از گردشگران شده‌اند. و قیمت های تند و مسیرهای پیاده روی شلوغ برعکس استراحت و آرامش را ارائه می دهد.

      کلرادو نقاط اسکی عالی دارد، اما در خارج از ایالت مکان های بیشتری برای دیدن وجود دارد.کاترین پارکر مجارستانی

      پیشنهاد می کنم به جای آن از سیاتل، واشنگتن دیدن کنید. زندگی شبانه سیاتل که به‌خاطر فرهنگ قهوه و صحنه موسیقی گرانج شهرت دارد، تمرکز بیشتری دارد، بنابراین می‌توانید در یک شب از مکان‌های موسیقی زنده تا بارهای شراب بارهاپ کنید. (در نزدیکی Bellevue بهشتی برای باغداران محلی است).

      من احساس می کنم اورگان در شمال غربی اقیانوس آرام همه تبلیغات را به دست آورده است.

      یک رنگین کمان در اورگان

      کانکتیکات دارای چندین مزیت جغرافیایی زیباشناختی است، مانند خط ساحلی آن مشرف به صدای لانگ آیلند، زمین های کشاورزی روستایی به سمت بخش شمال غربی ایالت، و نزدیکی به شهر نیویورک.

      من معتقدم که غرب میانه در مناطق روستایی بیشتر مورد قدردانی قرار می گیرد – رانندگی در شهرهای کوچک یا رفتن به خارج از منزل. اگر به دنبال دشت‌هایی با ناب‌ترین کمال هستید، به سمت غرب به سمت ایالت‌های هم مرز کانزاس و نبراسکا حرکت کنید. افق بی پایان است، با زمین های طلایی که در زیر آسمان آبی عظیم می غلتند.

      من در سن 13 سالگی پنجاهمین ایالت خود را ملاقات کردم و از آن زمان چندین بار به هر کدام بازگشته ام.

      یک مزیت غیرمنتظره برای بازدید از تمام 50 ایالت این است که شما را به یک مهمان سرگرم کننده قابل اعتماد در یک مهمانی کوکتل تبدیل می کند.کاترین پارکر مجارستانی

      پیشنهاد می‌کنم قبل از بررسی نیوهمپشایر، از ساحل مین یا کوه‌های ورمونت دیدن کنید.

      مردم در یک ساحل

      من یک سفرنامه نویس هستم که به تمام 50 ایالت سفر کرده ام. در اینجا 10 موردی هستند که فکر می کنم کمتر از همه دست کم گرفته شده اند.

      اگرچه راکی‌های کلرادو واقعاً مهیب هستند، تتون‌ها در وایومینگ جوان‌تر هستند و قله‌های دندانه‌دار آن‌ها هنوز کاملاً توسط فرسایش و زمان گرد نشده است.

      شهرهای محبوب آریزونا برای من کمی شلوغ هستند.کاترین پارکر مجارستانی

      به خواندن ادامه دهید:

      ساکنان کلرادو، این را ادای احترام به ایالت خود بدانید که هیاهویی که در اطراف کوه ها و استراحتگاه های آن وجود دارد به گونه ای است که محیط اطراف از نظر جنایی دست کم گرفته می شود.

      چه در سفر با دوستان و خانواده و چه در حرفه ام به عنوان سفرنامه نویس (یا هر دو)، خاطرات و ماجراجویی هایی در سراسر ایالات متحده داشته ام.

      کلرادو شگفت انگیز است، اما چیزهای بیشتری برای کشف در غرب آمریکا وجود دارد.

    اما گاهی اوقات یک دولت به چند نقص آشکار یا ویژگی های خاص نیاز دارد تا واقعاً به عنوان یک مقصد جادویی منسجم شود.

    من به تمام 50 ایالت سفر کرده ام. در اینجا 10 موردی که بهترین غذاها را داشتند آورده شده است.

    من یک سفرنامه نویس هستم که به تمام 50 ایالت سفر کرده ام. در اینجا 10 موردی هستند که فکر می کنم کمتر از همه دست کم گرفته شده اند.

    من از پنسیلوانیا در یک سفر جاده ای در ساحل شرقی پرش می کنم.

    نویسنده و برادرش در پنسیلوانیا

    من اوقات بسیار خوبی را در پنسیلوانیا سپری کرده ام، اما سایر بخش های ساحل شرقی مرا بیشتر تحت تأثیر قرار می دهند.کاترین پارکر مجارستانی

    به خاطر داشته باشید که گنجاندن در این لیست به این معنی است که ایالت شما به عنوان یک مکان بسیار جالب برای بازدید شهرت دارد – چیزی که سایر ایالت ها، از جمله بومی محبوب من نیوجرسی، به آن حسادت می کنند.

    چرا به جای آن، یک شهر جنوب غربی دیگر را بررسی نمی کنید؟ اگر دنبال تعالی هستید، هنر خیابانی خیره‌کننده در سانتافه نیومکزیکو یا رنو نوادا را مطالعه کنید – دومی خانه بسیاری از افرادی است که Burning Man برایشان بیشتر یک سبک زندگی است تا یک جشنواره.

    پنسیلوانیا نه تنها خانه این سه نماد آمریکایی، بلکه در کل کشور است. این ایالتی است که آمریکا از آنجا شروع شد. اما اگر گفته شود تعطیلات یک سفر جاده ای است، لزوماً ایالتی است که می خواهید تعطیلات خود را شروع کنید.

    آریزونا یکی از مقاصد پرطرفدار در جنوب غربی است.

    نویسنده روی صخره های قرمز نشسته است

    برخی از ارادتمندان به جذابیت های منطقه دریاچه نیوهمپشایر – به ویژه دریاچه وینیپساکی – سوگند یاد می کنند. به همان اندازه که زیباست، توصیه می‌کنم کمی جلوتر به سمت دریاچه ناهموار و دورافتاده موس هد در ارتفاعات مین بروید تا تجربه‌ای واقعاً غوطه‌ور در بیابان داشته باشید.

    اورگان زیباست، اما پورتلند مورد علاقه من نیست.کاترین پارکر مجارستانی

    همین امر در مورد آخر هفته‌های مجردی لذت‌گرا نیز صدق می‌کند – اگر در روز روشن به مهمانی‌های استخر تکنو متعهد هستید، می‌توانید اسکاتسدیل را با لاس وگاس عوض کنید. برو بزرگ بعد برو خونه

    همه در مورد کلرادو می‌دانند – به جای آن از یک ایالت کمتر مورد توجه بازدید کنید.

    نویسنده در برکنریج در برف

    سفر به نیوانگلند همیشه ایده خوبی در کتاب من است. اما ایالت های همسایه نیوهمپشایر، مین و ورمونت، از آن به عنوان یک مقصد سفر جلوتر هستند.

    کاترین پارکر-مجارستان در یک قایق در خلیج پنوبسکوت

    کانزاس سیتی، میسوری، توجه زیادی را به خود جلب می کند.Tupungato/Shutterstock

    هنگام بازدید از نیوانگلند، بیشتر از کانکتیکات به سمت شمال بروید.

    نویسنده با دوستان در کانکتیکات در یک جاده

    البته، این ایالت جذابیت های اساسی خود را دارد – به خصوص شهر ساحلی مدیسون، مسافرخانه زیبای Mayflower، و ساحل طلایی – اما، به عنوان فردی از منطقه سه ایالتی، کانکتیکات در کمال بی امان خود کمتر فریبنده است تا گیج کننده باشد.

    وقتی نوبت به قلب سرزمین می رسد، میسوری به دلیل پایتختی جهان وطنی و میراث فرهنگی خود به عنوان زادگاه جاز کانزاس سیتی و بلوز سنت لوئیس توجه زیادی را به خود جلب می کند.

    اگر به نیوانگلند می‌روید، از نیوهمپشایر به نفع مین یا ورمونت بگذرید.

  • اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    در نهایت، برای بازدید از سرزمین معروف بنجامین فرانکلین، گریس کلی و “شاهزاده تازه بل ایر” به ساحل شرقی باز می گردیم.

    اگرچه عظمت دریاچه کراتر اورگان و درام شدید ساحل تک رنگ آن را نمی توان نادیده گرفت، به نظر من محبوب ترین شهر آن، پورتلند، بیش از حد ارزیابی شده است.

    در غرب میانه بیشتر از میسوری وجود دارد.

    میسوری سیتی کانزاس

    و از آنجایی که سفر در نهایت ذهنی است، من این حق را برای خود محفوظ می‌دارم که با هر ایالتی که بارها و بارها از آن بازدید می‌کنم، عاشق هر ایالتی شوم.

    اگر می‌خواهید پیچیدگی‌های شیک برای ملاقات‌های آماده‌سازی داشته باشید، به سمت جنوب به سمت بالا شرقی شهر نیویورک بروید. اگر می خواهید جذابیت دریایی داشته باشید، به سمت شرق به سمت رود آیلند حرکت کنید. اگر جسارت واقعی نیوانگلند – نمک های قدیمی، طرفداران رد ساکس و میخانه های ایرلندی را می خواهید – از ماساچوست دیدن کنید.