سناتور ریک اسکات طرح سیاستی را تغییر می دهد که باعث دل درد برای جمهوری خواهان می شود

با این حال، کاخ سفید توضیح اسکات را نمی‌خرید. کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید گفت که کاهش خدمات درمانی و تامین اجتماعی یک “اشتیاق دیرینه” برای اسکات است.

من هرگز از قطع بیمه تامین اجتماعی یا مدیکر حمایت نکرده ام. گفتن خلاف آن، یک دروغ نابخردانه دموکرات از سوی یک رئیس جمهور بسیار سردرگم است. و سناتور میچ مک کانل (R-KY) نیز به خوبی از آن آگاه است. اسکات نوشت: این یک سیاست کم عمق است، کاری که واشنگتن انجام می دهد.

مک کانل و اسکات مدتی است که با هم اختلاف دارند. اسکات مک کانل را در نوامبر به چالش کشید تا رهبر اقلیت اتاق شود، اما مک کانل در اولین تلاش برای برکناری او به راحتی پیروز شد. سناتورها گفتند که رای 37 بر 10 بود و یک سناتور دیگر نیز در آن رای داشت.

جمهوری خواهان مجلس نمایندگان خواستار کاهش هزینه های دولت به عنوان بخشی از هرگونه توافق برای افزایش اختیارات وام گیری کشور در ماه های آینده هستند. دموکرات‌ها خواستار یک سقف بدهی تمیز بدون هیچ گونه محدودیتی شده‌اند و جمهوری‌خواهان را به چالش می‌کشند تا هر گونه کاهشی را که پیشنهاد می‌کنند بیان کنند. اصلاحات اساسی اسکات در روز جمعه نشان می دهد که جمهوری خواهان در پاسخ به این چالش با مشکل مواجه خواهند شد.

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، نیز پیشنهادات اسکات را برای انتقاد از خواسته های بودجه جمهوری خواه برجسته کرده است. و سناتور جمهوری خواه میچ مک کانل، حزب جمهوری خواه، همواره به دنبال فاصله گرفتن جمهوری خواهان سنا از اسکات بوده است و این هفته به خبرنگاران گفته است: «اجازه دهید یک بار دیگر بگویم، هیچ برنامه ای از سوی جمهوری خواهان سنا برای بازبینی مدیکر یا اجتماعی وجود ندارد. امنیت، دوره.”

طرح جدید اسکات به منتقدان او ضربه می زند و با حروف درشت می گوید: «یادداشت به رئیس جمهور بایدن، سناتور شومر و سناتور مک کانل – همانطور که می دانید، این هرگز برای تأمین اجتماعی، مدیکر یا نیروی دریایی ایالات متحده در نظر گرفته نشده است. “

واشنگتن (AP) – ریک اسکات، سناتور جمهوریخواه از فلوریدا، پس از آنکه دموکرات ها، از جمله رئیس جمهور جو بایدن، مکرراً از آن برای متهم کردن جمهوری خواهان به کاهش خدمات درمانی و تامین اجتماعی استفاده کردند، طرح خود را برای بازنگری در نحوه عملکرد دولت فدرال اصلاح کرد.

____

بایدن هفته گذشته هنگام بازدید از ایالت فلوریدا از محل اقامت سناتور اسکات، جزوه ای از طرح اولیه اسکات را در دست گرفت و گفت: «می دانم که بسیاری از جمهوری خواهان – رویای آنها کاهش امنیت اجتماعی و مراقبت های پزشکی است. اگر این رویای توست، من کابوس تو هستم.»

اسکات تغییراتی را که در مقاله ای در واشنگتن اگزمینر ایجاد کرد توضیح داد که بایدن و همچنین مک کانل را مورد انتقاد قرار داد.

اسکات سال گذشته زمانی که به عنوان رئیس کمیته مبارزات انتخاباتی جمهوری خواهان سنا خدمت می کرد، از طرح اولیه خود رونمایی کرد. این قانون خواستار غروب تمام قوانین فدرال در پنج سال آینده شد، و اگر قانونی ارزش حفظ کردن را داشته باشد، کنگره می تواند دوباره آن را تصویب کند.

طرح اصلاح شده او استثناهایی را برای تامین اجتماعی، مدیکر، امنیت ملی، مزایای جانبازان و سایر خدمات ضروری مشخص می کند. این تغییر در حالی اتفاق می‌افتد که دموکرات‌ها تلاش می‌کنند تا بین قانون‌گذاران جمهوری‌خواه و پایگاه رای‌دهندگان مسن‌شان که به برنامه‌های دولتی برای درآمد و بیمه سلامت متکی هستند، شکاف ایجاد کنند.

کریستوفر مگریان، نویسنده کارکنان آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

ژان پیر گفت: «اشتباه نکنید، رنگ واقعی او غیرقابل انکار و ثبت شده است.