روزنامه‌نگار آسیایی-آمریکایی می‌گوید به دلیل «اقلیت اشتباه» بودن از ارتقای مجری خود محروم شده است.

تصویر ویژه از طریق FOX4 News کانزاس سیتی

اطلاعات بیشتر از NextShark: دانشجویانی که در تایلند در اعتراض به هشدارهای دولت برای ششمین روز اعتراض می کنند

مورفی که اکنون به عنوان مدیر روابط عمومی منطقه مدرسه ایندیپندنس کار می کند، فاکس 4 را در سال 2019 پیش از انقضای قراردادش ترک کرد. او گفت که اقدامات تبعیض‌آمیز این ایستگاه “راهی جز استعفا برای او باقی نگذاشت.”

دعوی، با توجه به KCUR، ادعا کرد که مک نامارا این فرصت را از مورفی رد کرده است زیرا “او سیاه پوست/آفریقایی آمریکایی نبود که متهم آن را اقلیت “راست” می دانست.” طبق گزارش ها، این موقعیت تا آگوست 2020 باز بود، زمانی که ایستگاه کریستل بل، که یک آفریقایی آمریکایی است، استخدام کرد.

NextShark برای اظهار نظر با مورفی و Nexstar تماس گرفته است.

در سال 2019، زمانی که روزنامه نگاری که این نقش را به عهده داشت، مورفی به عنوان مجری اصلی شب ابراز علاقه کرد، یک زن آمریکایی آفریقایی تبار که در کت و شلوار تنها به عنوان “DR” معرفی شده بود، خروج خود را اعلام کرد. با این حال، شان مک نامارا، که در دسامبر همان سال مدیر اخبار شد، ظاهراً از در نظر گرفتن مورفی برای این کار خودداری کرد.

از این محتوا لذت می برید؟ از NextShark بیشتر بخوانید!

اطلاعات بیشتر از NextShark: پلیس در جستجوی دو زن که کیف های گوچی به ارزش 10 هزار دلار را در محله چینی دی سی دزدیدند

گزارش شده است که یک روزنامه نگار آسیایی آمریکایی که قبلا در فاکس 4 (WDAF-TV) مستقر در کانزاس کار می کرد، از شرکت مادر این ایستگاه به دلیل امتناع ادعایی مدیر اخبار سابق خود از تبلیغ او به دلیل “اقلیت اشتباه” شکایت کرده است.

مورفی از Nexstar Media Group مستقر در تگزاس، شرکت مادری که مالک فاکس 4 است، شکایت کرده است. او بر اساس بخش 1981 قانون حقوق مدنی، قانون فدرال علیه تبعیض نژادی عمدی، به دنبال خسارت نامشخصی است.

افسر آتلانتا، مرد بی‌خانمان سالخورده پیوند عمیقی از قبل از همه‌گیری دارند



Source link

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد هنگ کنگی پس از اینکه رهگذری او را در حال حرکت لحاف غلاف شده با پاهای بیرون زده از آن دید دستگیر شد.

بر اساس این گزارش، مگان مورفی، معروف به مگان دیلارد، در سال 2014 با قراردادی سه ساله برای فاکس 4 شروع به کار کرد. در سال 2017، زمانی که ایستگاه او را به مجری خبر ارتقا داد، او قرارداد سه ساله جدیدی امضا کرد.