رقابت فرماندار نیویورک پس از افزایش ناگهانی زلدین تغییر می کند

زلدین هفته گذشته در خارج از یک پیتزا فروشی در آلبانی که صاحب آن نگران جنایات محلی بود، گفت: «اهالی نیویورک از من می خواهند که روی مسائل مربوط به آنها و خانواده هایشان تمرکز کنم. آنها به نقطه شکست خود در ایالت فکر می کنند.

مهم نیست که او چند بار “مرد نارنجی بد” را به زبان می آورد، مهم نیست که شما در محله خود یا حمل و نقل عمومی احساس امنیت نمی کنید یا نمی توانید در نیویورک غذا بخورید، کار کنید و بازی کنید. جو بورلی، عضو شورای شهر نیویورک، جمهوری خواه که رهبری PAC طرفدار زلدین به نام ایالت ما را نجات دهید نیویورک، در مصاحبه ای گفت.

نظرسنجی کوئینیپیاک، جرم و جنایت را به عنوان موضوع اصلی در میان رای دهندگان – بالاتر از حفاظت از دموکراسی – رتبه بندی کرد.

او در اتاقی که مملو از افسران جدید و خانواده‌هایشان بود، گفت: «ما زمینه‌های موفقیت بزرگی داشته‌ایم.

برخی از مشاوران دموکرات گفتند که هوچول، که قبلا معاون فرماندار بود، باید تعادلی بین ضربه زدن به زلدین و برجسته کردن مشخصات و سابقه خود پیدا کند. او هنوز برای بسیاری از رای دهندگان نسبتاً تازه کار است، زیرا برای سه دوره جانشین فرماندار اندرو کومو شد که در آگوست 2021 به دلیل رسوایی استعفا داد.

هوچول روز سه شنبه گفت: “من در لانگ آیلند بودم. آنها از این واقعیت که او به قانونی رای منفی داد که به من اجازه می داد چاله ها و پول زیرساخت ها را درست کنم، رای منفی ندادند. او علیه زیرساخت ها رای داد. او علیه لایحه تراشه ها رای داد. می دانید. چه کاری انجام داد؟ این به ما اجازه داد میکرون را به ایالت نیویورک برانیم. بنابراین وقتی رای دهندگان متوجه این موضوع می شوند، شوکه می شوند که او حتی نامزد شده است.”





منبع

آنچه برای هوچول اتفاق می افتد فراتر از آلبانی اهمیت دارد. او در صدر جدول است، بنابراین دموکرات‌ها روی او حساب می‌کنند تا رأی‌دهندگان را به پای صندوق‌های رای بکشاند تا کمپین‌های انتقادی رای منفی در نیویورک را تقویت کند. به عنوان بسیاری از مسابقات خانه نزدیک مانند هر کشوری در کشور

جی جاکوبز، رئیس کمیته دموکرات ایالتی در مصاحبه ای، قبل از اینکه به دنبال زلدین برود، گفت: “اینها چیزهایی است که ما باید بیشتر درباره آنها با رای دهندگان صحبت کنیم، که فکر می کنم برای رای دهندگان مهم است.” او می‌تواند شکایت کند و شکم کند. او این کار را خیلی خوب انجام می دهد. او تولید می کند. این چیزی است که همه چیز در مورد آن است.

اظهارات زلدین مبنی بر اینکه رای دهندگان بیشتر از رئیس جمهور سابق به مسائل مربوط به کیف پول و جنایت علاقه مند هستند به نظر می رسد در صف است با آنچه نظرسنجی های ملی نشان می دهد.

چالش زلدین دو جنبه دارد: تقویت پایگاه جمهوری‌خواهان بدون اینکه حامیان ترامپ را از خود دور کند، با مستقل‌ها – که در نیویورک از رای‌دهندگان جمهوری‌خواه بیشتر است – پیروز شوید و بخشی از دموکرات‌های ناامید را به سمت خود بکشید.

«این فقط مربوط به رقابت فرماندار نیست. ما سه مورد از برجسته‌ترین رقابت‌های مجلس نمایندگان را داریم که باید برنده شوند، اینجا در نیویورک.» برای بالا بردن آنها به سوی پیروزی، قدرت در بالای جدول کاملاً ضروری است.» هوچول همچنان به بررسی روابط زلدین با ترامپ در ایالت زادگاهش می‌پردازد، جایی که رئیس‌جمهور سابق در سال 2020 با 23 درصد شکست مواجه شد. و او هنوز در مورد دسترسی به سقط جنین صحبت می‌کند. .

نظرسنجی کوئینیپیاک، به ویژه، بارقه امیدی را برای زلدین نشان داد، با کاهش 59 درصدی به 37 درصد در شهر و با پیشروی جزئی در حومه شهر. او 52 درصد از حمایت های بالای ایالتی داشت، در حالی که هوچول 44 درصد بود.

نظرسنجی‌های جدید این هفته نشان می‌دهد که رقابت در حال فشرده‌تر شدن است – شاید به تک رقمی پایین، که به طرز ناراحت کننده‌ای برای دموکرات‌ها پس از دو دهه تسلط سراسری در نیویورک نزدیک است.

مطمئناً، زلدین حمایت ترامپ را کم اهمیت جلوه داده است – از جمله حمایت رئیس جمهور سابق در اوایل ماه جاری. هیچ بیانیه مطبوعاتی از مبارزات انتخاباتی جمهوری خواهان یا حتی در حساب های رسانه های اجتماعی به رسمیت شناخته نشد. زلدین بعداً اظهار داشت: “این نباید خبری باشد – او قبل از این آخر هفته از من حمایت کرده است.”

کمپین او روز سه شنبه دو آگهی جدید منتشر کرد که در آنها “برنامه MAGA زلدین” برجسته شد.

بروس گیوری، یک استراتژیست دموکرات در نیویورک که به چندین فرماندار مشاوره داده است، گفت: در ماه سپتامبر، تمرکز بیشتری روی صورت فلکی دموکرات‌ها از حقوق سقط جنین، ایمنی اسلحه و ترامپ صورت گرفت. من استدلال می‌کنم که در ماه اکتبر تمرکز بیشتری بر جرم و جنایت، تورم و عدم اطمینان اقتصادی صورت گرفته است.»

یکی از ایمیل‌های جدید کمیته دموکرات ایالتی، شش عکس از ترامپ و زلدین را به همراه عنوان «بهترین دوستان برای همیشه» نشان می‌دهد.

جیکوبز گفت: «من کاملاً مطمئن هستم که در حالی که رقابت در حال فشرده شدن است، از نظر نزدیکی او به اندازه دو نظرسنجی که منتشر شد، که می توانم بگویم مخاطبان ضعیفی انتخاب شده بودند، وحشتناک نیست.

نظرسنجی کالج سینا در روز سه شنبه نشان داد که هوچول با 11 درصد برتری نسبت به زلدین، از 17 امتیاز یک ماه قبل کمتر است. بعداً در همان روز، نظرسنجی دانشگاه کوئینیپیاک به هوچول 4 امتیاز برتری داد و احتمال یک ناراحتی قابل توجه در ایالت آبی را افزایش داد.

مشاوران هوچول می گویند که پیام پایانی فرماندار پیش از 8 نوامبر بر این موضوعات اضافی و به ویژه اقدامات خاصی که وی از زمان تصدی مسئولیت در سال گذشته انجام داده است، تأکید خواهد کرد.

هوچول: “مخاطرات در این انتخابات نمی تواند بالاتر باشد.” به دوربین می گوید در یک آگهی جدید لی زلدین می‌گوید که می‌خواهد سقط جنین غیرقانونی شود. او قوانین مربوط به حمل سلاح در نیویورک را لغو می‌کند و حتی به لغو انتخابات 2020 رأی داد. او این است، اما ما به عنوان نیویورکی‌ها اینطور نیستیم.

مضامین مشابهی در سراسر کشور در هفته‌های اخیر مطرح شده است، زیرا جمهوری‌خواهان در رقابت‌های سنا در ویسکانسین و پنسیلوانیا با تأکید بیشتر بر جرم و جنایت و همچنین در اورگان موفق شده‌اند. رقابت آزاد برای فرمانداری که به طرز شگفت آوری نزدیک شده است.

هوچول تاکید کرده است که حقوق سقط جنین هنوز یک موضوع حیاتی برای رای دهندگان است و او تاکید کرده است که دولت او “تمرکز لیزری” بر مبارزه با جرم و جنایت دارد – چه تشدید قوانین اصلاح وثیقه مصوب در سال 2019 باشد، چه تشدید دسترسی به اسلحه یا مصادره 8000 سلاح گرم غیرقانونی. در طول سال گذشته

و هوچول و دموکرات ها از رویکرد موجود خود عقب نشینی می کنند. در عوض، آنها در طول روز انتخابات به یک پیام دوگانه نگاه می کنند: زلدین را به وفاداری ترامپ و موضع ضد سقط جنین ضربه بزنید، اما همچنین بیشتر به سمت سوابق او در زمینه جرم و جنایت و اقتصاد حرکت کنید.

برای پیروزی زلدین، او باید حداقل 30 درصد از آرا را در شهر نیویورک، پایگاه دموکرات‌ها، به دست آورد و در حومه و حومه نیویورک به راحتی پیروز شود – دستوری که از زمانی که جورج پاتاکی برای سومین دوره ریاست جمهوری به دست آورد، از جمهوری‌خواهان دور مانده است. فرماندار در سال 2002

آنها گفتند که هنوز هم انتظار دارند که او به روند 20 ساله جمهوری خواهانی که به دنبال پستی در سراسر ایالت هستند، ادامه دهد، در حالی که پذیرفتند که ممکن است یک پیروزی تک رقمی در سالی سخت برای دموکرات ها باشد.

دموکرات ها از این نظرسنجی انتقاد کردند و گفتند که این نظرسنجی کمتر از دموکرات ها و زنان است.

هوچول به خبرنگاران گفت که پیام او با تمرکز بر سابقه زلدین، مبارزه برای حقوق سقط جنین – و همچنین اقتصاد و جرم و جنایت – درست است و گفت که او به قوانین کنترل اسلحه و اقدامات فدرال برای تقویت اقتصاد رای داد.

در هفته های آینده پول زیادی برای صرف پیام رسانی وجود خواهد داشت. هوچول تا هفته گذشته 10.9 میلیون دلار در بانک باقی مانده بود، در حالی که زلدین 4.5 میلیون دلار داشت و با هزینه های چندین PAC افزایش یافته است.

یکی از متخصصان ارتباطات دموکرات پایین ایالت که خواست نامش فاش نشود، گفت: «فرای مواضع دموکرات ها، هیچ کس کتی هوچول واقعی را نمی شناسد. او سهم شیر دلار را دارد، اما غرش شیرها را ندارد. او حتی در خانه، از رها کردن، تبر به چیزهای “ایمن” و بیشتر خودش بودن و نمایش برنامه هایش سود می برد.”

زلدین، نماینده کنگره از لانگ آیلند، تقریباً روزانه کنفرانس های مطبوعاتی را در خارج از ایستگاه های مترو در شهر نیویورک برگزار می کند تا جنایات خشونت آمیز را برجسته کند و آنچه او استدلال می کند شکست هوچول در رسیدگی به آن است – با کمک میلیون ها دلار تبلیغات کمپین او و حفاری فوق العاده PAC. خانه آن پیام

هوچول روز چهارشنبه در صحبت با فارغ التحصیلان جدید پلیس ایالتی در آلبانی گفت که تیراندازی ها و قتل ها در نیویورک امسال 14 درصد کاهش یافته است.

تا به حال، هوچول تا حد زیادی بر روی حقوق سقط جنین و حمایت زلدین از ترامپ، که شامل رای مخالف به تایید انتخابات 2020 و افشاگری های اخیر مبنی بر اینکه او به رئیس سابق دفتر کاخ سفید پیام داده است مارک میدوز در مورد راه هایی برای بی اعتبار کردن نتایج. اما زلدین، مانند سایر جمهوری خواهان، اصرار دارد که رای دهندگان انتخابات عمومی بیشتر نگران جرم و جنایت و قیمت مناسب هستند.

هوچول پس از گذراندن تابستان با لی زلدین، مخالف جمهوری خواه، به عنوان یک مخالف سقط جنین، مشاور دونالد ترامپ، متوجه می شود که سایر دموکرات ها در سراسر کشور نیز چه می آموزند: جرم و جنایت و اقتصاد حقوق سقط جنین و مشکلات رئیس جمهور سابق را از بین می برد. مسائل ذهنی رای دهندگان

این پیامی سخت در قبال جنایت بود که رودی جولیانی جمهوری‌خواه، دادستان فدرال سابق را به پیروزی در رقابت برای شهرداری نیویورک در سال 1993 رساند و سال گذشته، اریک آدامز دموکرات، کاپیتان سابق پلیس نیویورک را به تالار شهر کشاند.

فرماندار نیویورک تنها چند هفته پیش از انتخابات با ارتقای تلاش های خود برای ایجاد شغل و مبارزه با جرم و جنایت با تغییر رویکرد در آخرین لحظه پاسخ می دهد. “شما لایق این هستید که احساس امنیت کنید” هوچول در یک تبلیغ تلویزیونی جدید می گوید روز شنبه به عنوان بخشی از خرید بیش از یک میلیون دلار در شهر نیویورک منتشر شد. “و من به عنوان فرماندار شما، تا شما دست از کار نکشید.”

آلبانی، نیویورک – استراتژی انتخاب مجدد کتی هوچول طبق برنامه عمل نمی کند.