دموکرات های فلوریدا در آستانه انتخابات مقدماتی آگوست مبارزه می کنند

دریسکل بر همین نکته تأکید کرد و گفت که برای اینکه دموکرات ها بتوانند دسانتیس را شکست دهند، باید مشکلات را در ایالت زیر پای او بگذارند – درست مانند جمهوری خواهان که دائماً به خاطر تورم و قیمت بنزین به بایدن ضربه می زنند.

فرید در مصاحبه ای گفت: “من فکر می کنم سواره نظام اینجا خواهند بود.” «اجازه دهید این تصویر را نقاشی کنم. آنها اینجا با چارلی نخواهند بود. که بدون شک است. اگر چارلی نامزد شود، آنها اینجا نخواهند بود. … آنها فکر نمی کنند که شانس جنگ وجود داشته باشد.

اما دموکرات‌ها تاکید می‌کنند که علاوه بر خشونت با اسلحه و حقوق سقط جنین، می‌توانند DeSantis را در مورد بحران رو به رشد مقرون‌به‌صرفه در این ایالت به دلیل افزایش اجاره‌بها و کمبود مسکن مقرون‌به‌صرفه، تحت فشار قرار دهند. این موضوعی بود که چندین دموکرات در طول رویداد تامپا بارها و بارها تکرار کردند.

به مشکلات آنها می افزاید، کمبود گروه های کمک کننده ملی که پس از متحمل شدن شکست های متعدد دموکرات ها در دوره های انتخابات اخیر، میزان تمایل خود را برای دادن به نامزدها محدود کرده اند.

با این حال، جمهوری خواهان ثبت نام شده پس از سال ها پشت سر گذاشتن دموکرات ها در فلوریدا، تقریباً 200000 نفر از دموکرات ها بیشتر هستند. جمهوری خواهان عمارت فرماندار، مجلس و سنای فلوریدا و بسیاری از دولت های محلی را کنترل می کنند. دموکرات‌ها با شکاف قابل‌توجهی در جمع‌آوری کمک‌های مالی روبرو هستند و جایگاه جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن در این ایالت در بهترین حالت ضعیف است، به‌ویژه با توجه به اینکه او فلوریدا را با ۳ امتیاز از دست دادن فلوریدا نسبت به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در نظر گرفت..

این مزیت در آخر هفته آینده زمانی که جمهوری‌خواهان فلوریدا یک گردهمایی بزرگ و جمع‌آوری کمک مالی در یک کازینو و هتل شیک متعلق به قبیله سمینول فلوریدا برگزار می‌کنند به نمایش گذاشته می‌شود. در این رویداد که شامل سخنانی از دیسانتیس می شود، مارک لوین شخصیت رادیویی و دیو روبین، مفسر محافظه کار نیز حضور خواهند داشت.

دموکرات‌های مختلف در طول کنفرانس سه روزه «آبی رهبری» گفتند که گشایش‌هایی را می‌بینند که می‌توان از آن برای غلبه بر مزیت‌های جمهوری‌خواهان استفاده کرد. آنها بهترین امید خود را برای پیروزی در سراسر ایالت در نماینده وال دمینگز (دولت فلوریدا) می بینند، که سناتور مارکو روبیو را به چالش می کشد و او را در جمع آوری کمک های مالی در دوره های متوالی حتی در حالی که در اکثر نظرسنجی ها عقب است، برتری داده است.

دیاز – همانطور که در مصاحبه های قبلی خود گفته بود – اشاره کرد که دسانتیس تنها در اولین انتخابات خود در برابر اندرو گیلوم شهردار سابق تالاهاسی با اندکی بیش از 30000 رای پیروز شد. او یک طرح مفصل برای ایجاد ارتباط با رای دهندگان و ثبت نام دموکرات ها تنظیم کرده است.

مانی دیاز، رئیس حزب دموکرات فلوریدا، در مصاحبه ای گفت: «این در مورد «خیلی خب، بیایید بهترین عکس را بگیریم» نیست. “این یک اعتقاد واقعی به برنده شدن است.”

کریست اصرار داشت که تمرکز دیسانتیس بر جاه‌طلبی‌های بالاتر – فرماندار جمهوری‌خواه به عنوان یکی از رقبای برتر سال 2024 در نظر گرفته می‌شود – او را آسیب‌پذیر کرده است، زیرا او هیچ انرژی بر روی مبارزات مالی فلوریدی‌ها به کار نبرده است. یکی از مشاوران دموکرات این پیام را تکرار کرد و گفت: «این یک لحظه دردناک واقعی در سیاست است».

جاشوا کارپ، مشاور ارشد کمپین کریست، پاسخ داد که فرید «به ادبیات داستانی روی می‌آورد تا حواس خود را از کمپین شکست خورده خود منحرف کند. واقعیت این است که بیش از 100 رهبر منتخب فلوریدا از چارلی حمایت کرده‌اند، زیرا می‌دانند که نظرسنجی‌ها ثابت می‌کند که او بهترین نامزد ما برای شکست ران دیسانتیس است.

آدام هترسلی، نامزد دموکرات‌ها که در مقابل جیمی پاترونیس، مدیر مالی فلوریدا رقابت می‌کند، گفت که در رقابت‌های انتخاباتی خود به مسائل مربوط به “جیب جیبی” پایبند بوده است، از جمله مقصر دانستن جمهوری‌خواهان برای بحران بیمه اموال در ایالت.

دریسکل گفت: «لازم نیست وارد پایان نامه شوید. «دموکرات‌ها دوست دارند سعی کنند مسائل را توضیح دهند. اگر مردم از شما می پرسند که چرا هزینه اجاره آن بیش از حد است، DeSantis را مقصر بدانید. ما هم می‌توانیم آن بازی را انجام دهیم.»



منبع

تامپا، فلوریدا – دموکرات‌های فلوریدا در جریان کنوانسیون سه روزه خود در تامپا این آخر هفته علناً خوش‌بین بودند. آن‌ها تا دیروقت شب می‌رقصیدند، در مورد جوک‌هایی درباره جمهوری‌خواهان غرش می‌کردند و در بارهای مختلف داستان‌ها و نوشیدنی‌ها را رد و بدل می‌کردند.

با این حال، به طور خصوصی، در میان دموکرات‌های ایالتی که با یک رئیس‌جمهور نامحبوب، بالاترین تورم در ۴۰ سال اخیر، به سمت انتخابات میان‌دوره‌ای ۲۰۲۲ می‌روند، احساس سرنوشت‌گرایی وجود داشت. ران دیسانتیس، فرماندار جمهوری خواه، میلیون ها نفر را جمع می کند و غیرقابل توقف به نظر می رسد.

دیاز گفت: “شکی نیست که ما پول ملی خواهیم داشت.”

نیکی فرید، کمیسر کشاورزی، که در انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها برای فرمانداری شرکت می‌کند، در مصاحبه‌ای به صراحت گفت که اگر رقیب او، نماینده چارلی کریست (D-Fla.) در انتخابات مقدماتی پیروز شود، ارتباط دموکرات‌ها با کمک‌کنندگان ملی قطع خواهد شد. کریست – که در زمانی که جمهوری خواه بود یک دوره فرماندار بود – با اختلاف کمی از فرماندار وقت شکست خورد. ریک اسکات در سال 2014. اکثر نظرسنجی ها نشان می دهد که کریست قبل از انتخابات مقدماتی 23 اوت، فرید را شکست داد.

اما رهبران حزب همچنین می گویند که رأی دهندگان از تصمیم دادگاه عالی مبنی بر لغو حقوق سقط جنین نگران هستند و از مقاومت جمهوری خواهان برای رسیدگی به خشونت با اسلحه ناراحت هستند. آنها معتقدند که برخی از جمهوری خواهان در شورش 6 ژانویه در ساختمان کنگره که منجر به کشته شدن چندین نفر شد و منجر به تیترهای منفی در هفته های اخیر شده است، به دلیل برگزاری جلسات استماع کمیته 6 ژانویه که جزئیات اهانت آمیزی درباره ترامپ و چندین جمهوری خواه از جمله افشاگری می کند، متوقف شدند. نماینده مت گیتز (R-Fla.).

دیاز، با این حال، ادعا کرد که فلوریدا در پاییز امسال کمک دریافت خواهد کرد زیرا آنها به دنبال انکار دسانتیس برای دومین دوره ریاست جمهوری و خلع کردن روبیو هستند. دیاز تأیید کرد که حزب اخیراً یک کمک یک میلیون دلاری از مایک بلومبرگ، شهردار سابق نیویورک دریافت کرده است که هنوز با ده‌ها میلیون دلاری که او تنها دو سال پیش برای شکست دادن ترامپ به فلوریدا سرازیر کرد، فاصله زیادی دارد.

فریدلند گفت: «خوشحالیم که دموکرات‌های فلوریدا زمان زیادی را برای کار کردن روی خودشان اختصاص می‌دهند.

فنتریس دریسکل (D-Tampa) نماینده ایالتی، رهبر دموکرات مجلس نمایندگان در طی یک جلسه صبح روز شنبه که توسط دموکرات های سیاه پوست فلوریدا برگزار شد، گفت: “هیچ کس برای نجات ما نمی آید.”

اما ظهور دسانتیس به عنوان یک سوپراستار حزب جمهوری خواه، به دلیل مدیریت او در مورد همه گیری و رد نظریه انتقادی نژاد در مورد هویت جنسیتی، دموکرات ها را در دفاع قرار داده است.

جولیا فریدلند، سخنگوی کمیته ملی جمهوری خواهان، گردهمایی دموکرات ها را به سخره گرفت.