خواهر و برادرهای کالیفرنیایی آزاد شده از مخالفت با مسکن فرسوده می ترسیدند

اسناد دادگاه به آهستگی در شهرستان ریورساید منتشر می شود که قبلاً در پرونده نگران کننده ای مهر و موم شده بود که با افشای جزئیاتی که نشان می داد والدین سال ها فرزندان خود را به زنجیر بسته بودند و گرسنگی می کشیدند توجه بین المللی را به خود جلب کرد.

اما این اکانت مشابه اظهارنظرهایی است که دو تن از کودکان تورپین در طول مصاحبه سال گذشته با ABC و مدیر خدمات قربانیان شهرستان ریورساید، ملیسا دونالدسون، پخش کردند، که در برخی مواقع گفت که کودکان مکان امنی برای اقامت یا غذای کافی ندارند. .

آزبورن نوشت: خواهران و برادران او ادعا کردند که “جدایی فوری از خواهر و برادرش به آسیبی که او متحمل شده است ادامه می دهد”، به خصوص که او هرگز از آزار و اذیت شکایت نکرد و از قوانین خانه پیروی کرد، که آنها می گویند “به مشکلات رشدی مهمی منجر شد.”

در یک پرونده قضایی در سال 2019، وکیل فرزندان بزرگسال دیوید و لوئیز تورپین نوشت که سه تن از خواهر و برادرها توسط یکی از کارمندان دفتر نگهبان عمومی شهرستان ریورساید برای دیدن آپارتمان برده شدند و «از چیزی می ترسیدند، بنابراین آنها اشاره کردند. آپارتمان خوب بود با این انتظار که آپارتمان های دیگر دیده شوند.”

آزبورن در آن زمان نوشت، این برادر، در سال 2019، با فرستادن به یک مرکز شبانه روزی و مراقبت به جای ماندن در کنار خانواده اش مخالفت کرد، زیرا آنها به آپارتمان نقل مکان کردند.

پیام‌هایی که به دنبال اظهار نظر بودند با آزبورن و دفتر نگهبان عمومی، که آژانس منطقه‌ای مسئول کمک به بزرگسالانی است که نمی‌توانند به درستی از خود مراقبت کنند یا امور مالی خود را مدیریت کنند، ارسال شد. بروک فدریکو، سخنگوی کانتی ریورساید، از بحث در مورد جزئیات این پرونده خودداری کرد و گفت که انتشار اسناد دادگاه بررسی را برای شرکت حقوقی آسان‌تر می‌کند.

تورپین ها بیش از چهار سال پیش پس از فرار یکی از فرزندانشان از خانه شان در پریس، کالیفرنیا، دستگیر شدند و گزارش دادند که آنها را به تخت های زنجیر بسته بودند، گرسنه بودند و در بخش بزرگی از جهان دور افتاده نگه داشتند. همه به جز بچه 2 ساله خیلی کم وزن بودند و چند ماه بود که حمام نکرده بودند. بازرسان به این نتیجه رسیدند که کوچکترین کودک تنها فرزندی است که توسط این زوج مورد آزار قرار نگرفته است و در سال 2019 به شکنجه و آزار و اذیت خود اعتراف کرده و به حبس ابد محکوم شده است.

آزبورن در یک پرونده جداگانه در سال جاری سؤالاتی را در مورد 1.2 میلیون دلاری که گفته می شود در کمک به خواهران و برادران در روزها و هفته های پس از آزادی آنها جمع آوری شده است و اینکه چگونه هر یک از خواهر و برادرهایی که تحت سرپرستی قیم عمومی هستند می توانند به این مؤسسات خیریه دسترسی داشته باشند، مطرح کرد.

انتشار این سند پس از آن منتشر شد که ABC گزارش داد که سیستم خدمات اجتماعی شهرستان ریورساید بارها در کمک به هفت بزرگسال و شش کودک خردسال برای انتقال به زندگی جدید شکست خورده است. این شهرستان یک شرکت حقوقی خصوصی را برای بررسی این اتهامات استخدام کرد.

این نظرات به ویژه شگفت‌انگیز بود، زیرا در روزهای پس از آزادی، کودکان بالغ و خردسال برای درمان و کمک‌های مالی و حمایت از سراسر جهان به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

ریورساید، کالیفرنیا (AP) – چند کودک بالغ از میان 13 خواهر و برادر آزاد شده در سال 2018 از زندان مجازی در خانه والدین بدسرپرست خود در کالیفرنیای جنوبی، یک سال بعد خود را تحت فشار قیم این شهرستان برای نقل مکان به یک زندان فرسوده یافتند. آپارتمان در یک منطقه جرم خیز، اسناد دادگاه نشان داده شده است.

طبق اسناد دادگاه، هفته‌ها بعد، خواهران و برادران تا زمانی که او با آنها تماس مکرر داشت، اعتراض خود را رها کردند.



Source link

تمام اسناد دادگاه در این پرونده بدون مهر و موم نشده است. بلافاصله مشخص نشد که آیا پنج کودک بالغ به آپارتمانی که در پرونده آزبورن توصیف شده است، نقل مکان کرده اند یا خیر، و اگر چنین است، چه مدت در آنجا بوده اند. آزبورن در پرونده خود نوشت که دفتر نگهبان عمومی گفته است که آپارتمان تعمیر خواهد شد.

زمانی که آنها نگران امنیت محله شدند، آژانس گفت که اجاره نامه قبلا امضا شده بود و طبق پرونده وکیل جک آزبورن، تنها راه جایگزین جدا کردن خواهر و برادرها و قرار دادن آنها در یک پانسیون و مرکز مراقبت است. نماینده هفت کودک بزرگسال پس از آزادی از خانه والدین خود بود.