جزئیات تحقیقات NCIS در مورد ادعاهای تجاوز جنسی اشلی ماسارو منتشر شد

هشدار: مقاله زیر شامل توضیحاتی در مورد تجاوز جنسی است.

جزئیات تحقیقات NCIS در مورد اتهامات اشلی ماسارو مبنی بر اینکه او در یک تور WWE مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است، آشکار شد.

همانطور که قبلا توسط VICE Newsتیم مارچمن، اشلی ماسارو در بیانیه‌ای قبل از مرگ وی در سال 2019، وینس مک ماهون را به شکار استعدادهای زن متهم کرد. در این بیانیه، ماسارو خاطرنشان کرد که وی به دلیل رد پیشرفت‌های وی مجازات شده است. این بیانیه در ابتدا منتشر نشد، اما زمانی که وکلای او در حال کار بر روی یک سوگندنامه در مورد ادعای ماسارو مبنی بر تجاوز به او در یک پایگاه نظامی کویت و اینکه WWE آن را پنهان کرده بود، صادر شد.

در ژوئن 2019، سرویس جنایی نیروی دریایی ایالات متحده تحقیقاتی را در مورد این اتهامات آغاز کرد. Wrestling-Online.com این گزارش را از طریق درخواست آزادی اطلاعات به دست آورده است. گزارش کامل را می توان یافت اینجا. (H/t ایان کری از F4WOnline.com)

در این گزارش آمده است که دفتر تحقیقات ویژه نیروی هوایی (AFSOI) و NCIS تحقیقاتی را در مورد این اتهامات انجام داده اند. مصاحبه ای با پزشک ماسارو و تلاشی برای یافتن محل وقوع جرم مورد ادعا انجام شد. این گزارش خاطرنشان می‌کند که تمام سرنخ‌های منطقی به پایان رسیده است و هیچ صحنه، شاهد یا سوژه‌ای شناسایی نشده است. در نتیجه، پرونده بسته شد، زیرا ماسارو از دنیا رفته بود و هیچ راهی به جلو پیدا نشد.

مصاحبه با دستیار پزشکی که اشلی ماسارو را درمان کرد

در این گزارش آمده است که NCIS نتوانست مکان دقیق اردوگاهی را که ماسارو در آن تحت درمان قرار گرفته است، تعیین کند. در سال 2019، NCIS با دستیار پزشکی که در سال 2006 ماسارو را معالجه کرده بود، مصاحبه کرد. این فرد اظهار داشت که ماسارو با مردی همراه بود که در زمان درمان، زمانی که از درد شکم و لگن شکایت می کرد، به ظاهر “عجیب و عجیب رفتار می کرد”.

این دستیار اظهار داشت که ماسارو به نظر خواب‌آلود بود، اما آنها تجربه زیادی در درمان بیمارانی که دارو مصرف می‌کردند نداشتند، بنابراین مطمئن نبودند. و معاینه لگن داشت. ماسارو در سوگندنامه خود مدعی شد که شخصی در حین درمان او به در کوبیده است و دستیار نیز این ادعاها را تأیید کرد. به گفته دستیار، ماسارو شفاف بود و به نظر نمی رسید ناراحت باشد. دستیار گفت که ماسارو را در حال گریه یا ناراحتی ندیده است و دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم او مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

ضمناً متذکر شد که افسر مسئول درمانگاه مایل به مصاحبه نبوده و بدون احضاریه این کار را انجام نمی دهند. NCIS سعی کرد به عنوان بخشی از تحقیقات با آنها صحبت کند، اما او به عنوان مظنون ذکر نشد.

وکیل جان لورینایتیس گفته است که اکثر مدیران WWE از اتهامات اشلی ماسارو اطلاع داشتند. اطلاعات بیشتری اینجا در دسترس است.

The post جزئیات تحقیقات NCIS در مورد ادعاهای تجاوز جنسی اشلی ماسارو منتشر شد اولین بار در رسلزون ظاهر شد.

منبع