ترامپ مدعی شد که نوارهای مصاحبه باب وودوارد «به من تعلق دارد»

به نظر می رسد ترامپ پذیرفت که وودوارد کسی بود که نوارها را تنظیم و مصاحبه ها را ضبط کرد، اما اصرار داشت که حقوق استفاده از نوارها متعلق به او است.

ترامپ اصرار داشت که به وودوارد گفته است: «این نوارها برای کلام نوشته شده است، این نوارها برای شماست. [previous] کتاب، اینها قرار نیست فروخته شوند، اینها نوارهایی برای کتاب شما هستند تا به شما کمک کنند. من آن را دوست دارم زیرا دقیق تر است.

او می گوید: «همراهی با روسیه چیز خوبی است، نه چیز بد، خوب؟ به خصوص به این دلیل که آنها 1332 کلاهک لعنتی هسته ای دارند.

برخی از افشاگری‌های کتاب وودوارد قبلاً در رسانه‌هایی که نسخه‌های اولیه‌ای به دست آورده‌اند، بازگو شده است.

ترامپ گفت: «بنابراین او در حال ساخت یک کتاب صوتی از آن است، بنابراین ما از او شکایت خواهیم کرد.

ترامپ به کیل مید گفت: «از بسیاری جهات، نوارها را دوست دارم، روی نوارها اصرار دارم، اما همچنین می‌گویم که نوارها متعلق به من هستند. بنابراین این بدان معناست که وودوارد باید هر معامله ای را که انجام داده است، انجام دهد، می دانید، ما احتمالاً در مورد آن دعوا خواهیم کرد. زیرا ما نوارهایی را برای نوشتن نوشتیم، نه نوارهایی را برای فروش، و این همیشه روشن است.»

وودوارد بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نیست.

واشنگتن پست گزارش داد، ترامپ در یکی از مصاحبه‌های سال 2019 اعتراف کرد که نامه‌های کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی که در ماه اوت از مجتمع مسکونی وی در مار-آلاگو ضبط شده بود، “بسیار محرمانه” بود. با این حال، او آنها را به وودوارد نشان داد. “نگو من آنها را به تو دادم، باشه؟” شنیده می شود که ترامپ روی نوار می گوید.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

کتاب صوتی وودوارد با عنوان «نوارهای ترامپ: بیست مصاحبه باب وودوارد با پرزیدنت ترامپ» قرار است روز سه شنبه منتشر شود. این شامل بیش از هشت ساعت از 20 مصاحبه روزنامه‌نگار با ترامپ در طول سال‌ها است که با نظرات وودوارد آمیخته شده است.

سی‌ان‌ان پس از دریافت نسخه‌ای از این کتاب صوتی به وودوارد گفت: من پوتین را دوست دارم.

دونالد ترامپ روز جمعه اصرار داشت که ضبط‌های باب وودوارد روزنامه‌نگار تحقیقی از مصاحبه‌های چندگانه‌اش با رئیس‌جمهور سابق، که در کتاب صوتی آینده وودوارد به نمایش درآمده است، «متعلق» به ترامپ است.

ترامپ جمعه در برنامه رادیویی خود برایان کیلمید مجری شبکه فاکس نیوز گفت: «ما قبلا وکلا را برای شکایت از او استخدام کرده ایم. او درباره روزنامه‌نگار مشهور واترگیت افزود: «باب وودوارد یک مرد بسیار شلخته است.

ترامپ در یک ضبط صوتی دیگر از مصاحبه سال 2020 با وودوارد گفت که رهبران جهان «سخت‌تر و پست‌تر» را ترجیح می‌دهد.