محبوبیت دیسانتیس در میان لاتین تبارها شانس او ​​را برای تبدیل شدن به اولین جمهوری خواه در 20 سال گذشته افزایش می دهد که برنده میامی داد شده است.

بریوس گفت که وقتی رای دهندگان به او می گویند که به خاطر اقتصاد به جمهوری خواهان رای می دهند، او از آنها می پرسد که در چهار سالی که دیسانتیس به عنوان فرماندار چه چیزی در شغل یا درآمد آنها بهبود یافته است. او گفت: «آنها معمولاً پاسخی ندارند.

سیاست های بحث برانگیز – و حمایت

ادواردو گامارا، استاد علوم سیاسی دانشگاه بین‌المللی فلوریدا، فکر نمی‌کند که جنجال‌های فرماندار بسیاری از رای‌دهندگان را علیه او تحت تاثیر قرار داده است و با استناد به نظرسنجی خصوصی، گفت که او در میان اکثر زیرگروه‌های لاتین تبار محبوب است.

الکس بریوس، یکی از بنیانگذاران Mi Vecino، گفت که حزب دموکرات به طور کلی کار بزرگی انجام نداده است که به طور مداوم به لاتین‌ها درباره موفقیت‌هایشان پیام می‌دهد، از جمله «بیان آنچه که جو بایدن برای کاهش قیمت گاز انجام داده است، همه سرمایه‌گذاری زیرساختی» که به نفع منطقه است.

گامارا در مورد قانون «نگو همجنس‌گرا» و سایر مسائل مربوط به مدرسه گفت که پیام‌های جمهوری‌خواهان با استفاده از عبارت «انتخاب والدین» ممکن است به نفع رای‌دهندگان لاتین تبار بوده باشد، که عموماً با کوپن‌ها و منشور موافق هستند. مدارس

میامی داد، پرجمعیت ترین شهرستان ایالت، 70 درصد اسپانیایی تبار هستند. آخرین باری که یک فرماندار جمهوری خواه در شهرستان میامی داد در سال 2002 پیروز شد، جب بوش بود. برخلاف دیسانتیس، بوش کنفرانس های مطبوعاتی را به زبان اسپانیایی روان برگزار کرد و همسرش مکزیکی الاصل است.

او گفت: «بسیاری از ما به دلیل فروپاشی حاکمیت قانون، چه دیکتاتوری جناح چپ یا یک دیکتاتوری راست، مجبور به فرار از کشور خود شده ایم. دیسانتیس «دروغ بزرگ» را پذیرفته است، که فکر می‌کنم در کوتاه‌مدت یکی از بزرگ‌ترین تهدیدها برای دموکراسی آمریکاست.»

او دوست دارد که کریست بر حمایت از اتحادیه های کارگری متمرکز است و گفت که انتخاب او برای معاونت – کارلا هرناندز – “تغییر بزرگی در قلب من ایجاد کرد.”

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

برخی از سیاست‌های دیسانتیس جنجال برانگیخته و سرفصل‌های ملی ایجاد کرده است، از جمله حمایت او از قانون حقوق والدین در آموزش – که منتقدان آن را قانون «نگو همجنس‌گرا» نامیده‌اند – و اقدام او برای ارسال دو هواپیمای پر از پناهندگی عمدتاً ونزوئلا. جویندگان تاکستان مارتا در ماساچوست و مکان های دیگر.

فیگوئروآ که در زمینه املاک و مستغلات کار می کند، زمانی که برای اولین بار رای داد، گفت که مستقل بوده و به یک دموکرات رای داده است. او سپس ثبت نام خود را به جمهوری خواه تغییر داد.

دیسانتیس بیش از 100 میلیون دلار برای کمپین انتخاباتی مجدد خود جمع آوری کرده است که برای هر نامزد فرمانداری رقم خیره کننده ای است. بسیاری از اهداکنندگان به DeSantis به عنوان نامزد بالقوه ریاست جمهوری 2024 چشم دوخته اند.

سامانتا رامیرز، مدیر ارتباطات کریست، می‌گوید دسانتیس «متحد جعلی برای جامعه ما است، کسی که در چهره شما لبخند می‌زند اما برمی‌گردد و کوبایی‌ها را با اتوبوس به دلاور تهدید می‌کند و وقت خود را صرف پرواز پناهجویان به سراسر کشور می‌کند تا امتیازات سیاسی کسب کند. او مانند همان دیکتاتورهایی عمل می کند که جوامع ما از آنها فرار کرده اند، به همین دلیل است که فلوریدیایی ها آماده هستند تا از چارلی کریست حمایت کنند.”

دنبال کردن NBC لاتین بر فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.

«آنها توانسته اند بگویند که این معلمان نیستند، بلکه این والدین هستند که حق دارند. و تحقیقاتی که ما انجام داده‌ایم به ما می‌گوید که اسپانیایی‌ها این پیام‌ها را دوست دارند.» می‌توان گفت که این محافظه‌کاری است، اما من فکر می‌کنم این فقط چیزی است که از روش توسعه پیام‌ها ناشی می‌شود.»

فیگوئروا در مورد دیسانتیس گفت: «او مردی با عقل سلیم است، او محافظه‌کار است و سیاست‌های مالی که او در پیش گرفته یکی از مطلوب‌ترین سیاست‌ها برای تبدیل فلوریدا به مکانی بوده است که کسب‌وکارها می‌توانند در آن موفق شوند».

مورفی اندرسون گفت: وقتی کلینتون پیروز شد، “جمهوری خواهان به آن نگاه کردند و به جای اینکه دست های خود را بالا بیاورند، از منطقه دور شوند و بگویند که این همیشه پایگاه آبی خواهد بود، سرمایه گذاری خود را در آنجا دو برابر کردند.”

انریکز گفت که جمهوری خواهان سیاست اقتصادی شکست خورده ای دارد و از پذیرش فاجعه تغییرات آب و هوایی که برای ایالتی مانند فلوریدا در شرف وقوع است، امتناع می ورزد.

هنگامی که انتخابات 2020 برگزار شد، ترامپ در ایالت پیروز شد و حزب جمهوری خواه دو کرسی مجلس نمایندگان و همچنین پنج کرسی ایالتی را از دست داد.

با این حال، برای بسیاری از لاتین تبارها DeSantis یک گزینه نیست. دیوید انریکز، آمریکایی کوبایی، 25 ساله، یک دموکرات و سازمان دهنده نماینده اتحادیه مراقبت های بهداشتی در میامی، می گوید که دموکراسی برای او مهم است.

فرناند آماندی، مشاور و نظرسنجی از حزب دموکرات در میامی، گفت که دیسانتیس در میان فرمانداران جمهوری خواه “فرات” است.

اما به گفته حامیان، این مواضع به محبوبیت دیسانتیس کمک کرده است.

او گفت که جنجال مهاجران ممکن است تصوری را که رای دهندگان از قبل داشتند تایید کند.

هلن آگویر فره، مدیر اجرایی حزب جمهوری‌خواه فلوریدا، گفت که اسپانیایی‌ها از رهبری قدردانی می‌کنند که «از تصمیم‌گیری هراسی ندارد، حتی اگر این تصمیم بر خلاف اصول تشکیلات باشد».

فرماندار توسط چارلی کریست، نماینده سابق دموکرات کنگره – و فرماندار قبلی جمهوری خواه – که در نظرسنجی ها عقب است، به چالش کشیده شده است.

دوون مورفی اندرسون، دموکرات، یکی از بنیانگذاران سازمان ثبت نام رای دهندگان Mi Vecino، گفت: “اگر ران دیسانتیس در رای لاتین تبارها در فلوریدا برنده شود، پروژه ای که اکنون در دهه گذشته یک پروژه GOP بوده است.” اهداکنندگان او و می گویند: “من می توانم نامزد ریاست جمهوری را برنده شوم و می توانم نامزد دموکرات ها را در سال 2024 شکست دهم، زیرا می توانم رای لاتین را به دست بیاورم.”

او گفت که پس از اینکه جمهوری‌خواهان در سال 2020 حواشی خود را بهبود بخشیدند، «دموکرات‌ها دست‌های خود را بالا انداختند و گفتند: «رای‌دهندگان لاتین گم شده‌اند، تمام شده است – این برای ما یک پیچ و خم است.»

او گفت: «دیسانتیس در اینجا بیش از حد عمل می‌کند، به گونه‌ای که شما تمایلی به مشاهده عملکرد نامزدهای جمهوری‌خواه در جاهای دیگر با اسپانیایی‌ها ندارید».

دلیل نگرانی

در مواجهه با این موضوع، دموکرات‌های فلوریدا نسبت به منابع و پول محدود خود از گروه‌های اهداکننده ملی ابراز ناامیدی و خشم کرده‌اند. برخی احساس می کنند که دموکرات ها فلوریدا را پس از شکست در انتخابات 2020 به جمهوری خواهان واگذار کرده اند.

به گفته گامارا، جمهوری خواهان حتی حاشیه های خود را با رای دهندگان پورتوریکویی که بیشتر به دموکرات ها تمایل دارند و از دیسانتیس استقبال کمتری دارند، بهبود بخشیده اند.

طبق مرکز تحقیقاتی پیو، در سال 2018، 44 درصد از اسپانیایی‌ها در این ایالت به DeSantis رأی دادند. اما حتی قبل از آن انتخابات، ترامپ با سطح بی سابقه ای از تعامل مستقیم با رای دهندگان لاتین تبار، شروع به جلب حمایت در میان لاتین تبارها در این ایالت کرده بود.

بریوس و مورفی اندرسون گفتند که بیش از 2000 گفتگو با رای دهندگان اسپانیایی تبار در میامی داد داشته اند. جدای از شور و شوق زیاد برای دیسانتیس در میان جمهوریخواهان، حدود 29 درصد از آنهایی که هیچ وابستگی حزبی ندارند و 25 درصد دموکرات ها گفتند که به دیسانتیس رای می دهند.

او گفت که برخی از دموکرات های اطراف او رای خود را به نفع دیسانتیس تقسیم می کنند. عموی او که یک دموکرات است، علامتی برای دسانتیس در بیرون از خانه‌اش، یکی دیگر برای نماینده دارن سوتو، D-Fla، و دیگری برای یک دموکرات در حال رقابت برای کرسی هیئت مدیره مدرسه دارد.

میامی – دموکرات‌های فلوریدا از محبوبیت فرماندار جمهوری‌خواه ران دیسانتیس در میان لاتین‌تبارها نگران هستند و می‌گویند که شانس او ​​را برای تبدیل شدن به اولین فرماندار جمهوری‌خواه در 20 سال گذشته افزایش می‌دهند که برنده شهرستان میامی داد که به‌طور سنتی آبی رنگ است و بنابراین شانس او ​​را برای یک نامزدی موفق در انتخابات ریاست‌جمهوری افزایش می‌دهد. در سال 2024

هیلاری کلینتون در سال 2016 تقریباً 30 امتیاز کانتی میامی داد را برد، اما بایدن تنها با 7 امتیاز این شهرستان را به دست آورد.

لوئیس فیگوئروآ، 35 ساله، در سال 2017 به دلیل شرایط اقتصادی از پورتوریکو آمد و در منطقه اورلاندو ساکن شد.

جیانکارلو سوپو، استراتژیست جمهوری خواه، گفت: «نکته کلیدی که من بارها و بارها از اسپانیایی ها می شنوم، برخی از انواع «او کوژون دارد» است.