به ادمین ها اخطار داده شد روزی 3 بار به معلم شلیک کرد

نیوپورت نیوز، ویرجینیا (AP) – معلمان و کارمندان نگران سه بار به مدیران یک مدرسه ابتدایی ویرجینیا هشدار دادند که یک پسر 6 ساله چند ساعت قبل از شلیک و زخمی کردن یک معلم، اسلحه داشت و دانش آموزان دیگر را تهدید می کرد. وکیل معلم روز چهارشنبه گفت.

یکی دیگر از کارمندان بعداً پس از شنیدن در مورد اسلحه، اجازه جستجوی پسر را خواست، اما توسکانو گفت: «به او گفته شد که منتظر وضعیت بماند زیرا تقریباً روز مدرسه تمام شده است.

سارا برومفیلد، خبرنگار آسوشیتدپرس در سیلور اسپرینگ، مریلند، در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

___

این تیراندازی سوالاتی را در مورد امنیت در مدرسه ایجاد کرد و نیوپورت نیوز، شهری با 185000 نفر جمعیت در 70 مایلی (113 کیلومتری) جنوب شرقی ریچموند را حیرت زده کرد.

طبق دستور کار ارسال شده، هیئت مدیره مدرسه نیوپورت نیوز عصر چهارشنبه جلسه ویژه ای را برای رأی گیری در مورد توافقنامه جدایی و بسته جدایی پارکر برگزار خواهد کرد. این هیئت همچنین قرار است در مورد سرپرست موقت جدید رای گیری کند.

این خانواده همچنین در بیانیه خود گفتند که این پسر «معلولیت حاد» دارد و تحت برنامه مراقبتی قرار دارد «که شامل حضور مادر یا پدرش در مدرسه و همراهی او در کلاس هر روز می‌شد». خانواده گفتند، هفته تیراندازی اولین هفته ای بود که یکی از والدین با او در کلاس نبود.

دایان توسکانو، وکیل ابیگیل زورنر، طی یک کنفرانس خبری گفت که به هیئت مدرسه نیوز نیوپورت اطلاع داده است که معلم 25 ساله مدرسه ابتدایی ریچنک قصد دارد از ناحیه مدرسه به دلیل تیراندازی در 6 ژانویه شکایت کند. زورنر با جراحات جدی

رئیس پلیس استیو درو بارها این تیراندازی را “عمدی” توصیف کرده و گفته است که پسر به سمت زوورنر نشانه رفته و یک گلوله شلیک کرده و به دست و سینه او اصابت کرده است. سخنگوی بیمارستان گفت زوورنر نزدیک به دو هفته در بیمارستان بستری بود اما اکنون در خانه در حال بهبودی است.

زوورنر همچنین حوالی ساعت 11:15 صبح آن روز به مدیران مدرسه گفته بود که پسر بچه دیگری را تهدید به کتک زدن کرده است.

پلیس گفت که مادر پسر به طور قانونی اسلحه مورد استفاده در تیراندازی را خریداری کرده است. خانواده این پسر هفته گذشته در بیانیه ای گفتند که اسلحه “ایمن” بود. وکیل خانواده، جیمز النسون، به آسوشیتدپرس گفت که درک او این بود که اسلحه در کمد این زن در قفسه‌ای به ارتفاع بیش از 1.8 متر و دارای یک قفل ماشه بود که به یک کلید نیاز داشت.

او گفت که حوالی ساعت 12:30 بعد از ظهر، یکی از معلمان به مدیران گفت که این کار را به عهده گرفته است که کیف کتاب پسر را جستجو کند، اما به او هشدار داد که فکر می کند او اسلحه را در جیب خود دارد. توسکانو گفت که پس از ساعت 1 بعدازظهر، پسر دیگری به معلمش گفت که دانش آموز اسلحه را به او نشان داده و او را تهدید به شلیک کرده است و معلم آن را به مدیران گزارش داده است.

پلیس گفته است که مسئولان مدرسه قبل از تیراندازی که ساعاتی بعد اتفاق افتاد، این نکته را به آنها نگفتند.

ناظر جورج پارکر سوم گفته است که حداقل به یکی از مدیران در روز تیراندازی گفته شد که پسر ممکن است اسلحه داشته باشد، اما وقتی کوله پشتی او را بازرسی کردند هیچ سلاحی پیدا نشد.

«در آن روز، در طول چند ساعت، سه بار مختلف – سه بار – معلمان و کارمندان نگران به مدیریت مدرسه هشدار دادند که پسر در مدرسه اسلحه به او زده و مردم را تهدید می‌کند. توسکانو گفت، اما دولت نمی تواند اذیت شود.