اینفلوئنسر مشتاق 20 ساله پس از پریدن “غیرقانونی” در نمایشگاه تمساح برای یک ویدئو دستگیر شد: “این احمقانه بود”


پلیس تامپا، جیکوب پورسیفول 20 ساله را در 5 ژوئن پس از اینکه از خود در حال پریدن به داخل نمایشگاه تمساح در باغ بوش در خلیج تامپا، فلوریدا فیلم گرفت، دستگیر کرد.

پورسیفول و دو دوست خود در روز اول ژوئن از ورود به زیستگاه محصور برای ویدیویی که آپلود کردند و در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی منتشر کردند، فیلم گرفتند. از آن زمان این ویدئوها حذف شدند، اما از آنجایی که چهره پورسیفول در دوربین قرار داشت، پلیس توانست او را پیدا کند.

با توجه به صفحات یوتیوب و تیک تاک پرسیفول، او با ویدیوهای شوخی مختلف سعی در افزایش مخاطبان خود دارد. بیوگرافی TikTok او «جاده به 10 هزار مشترک» را می‌خواند و کانال یوتیوب او Jupa6 عناوین ویدیویی مانند «به من حمله شد!» دارد. و “HE ALMOST DIED…” در مجموع، او کمتر از 8000 دنبال کننده دارد.

فیلم‌های ویدئویی تماشاگران نشان می‌داد که جمعیت حاضر در آن زمان به پیورسیفول صدا زدند تا از محوطه خارج شوند، زیرا خطرناک بود. در یک نقطه، پرسیفول به جمعیت اشاره می کند و با لهجه جعلی استرالیایی به شوخی می گوید: «یک کارن وحشی دیگر، کریک!»

او چیزی نیست که کسی باید به آن نگاه کند [and say]ورنون یتس، بنیانگذار مرکز نجات حیات وحش و توانبخشی، به یک رسانه محلی فاکس 13 نیوز گفت: “وای، عالی بود،” زیرا اینطور نبود. “این احمقانه بود.”

پیورسیفول از آن زمان به سرقت، سرقت خدمات و غیر قانونی متهم شده است. او در حال حاضر با قرار وثیقه ۸۵۰۰ دلاری در زندان Orient Road در تامپا نگهداری می شود.

یتس خاطرنشان کرد که بخشی از مشکل این است که اگر پرسیفول توسط یکی از تمساح ها مورد حمله قرار می گرفت، تمساح باید کشته می شد. طبق گزارش‌ها، دروازه‌های داخل محوطه تا 15 فوت طول و حدود 1000 پوند وزن دارند.

باغ‌های بوش گفت که پورسیفول خط‌مشی پارک را نقض می‌کند و برای ورود به داخل زیستگاه باید از روی دو حصار پریده باشد و از چندین علامت که صریحاً نشان می‌دهد منطقه دسترسی محدود است، عبور کرده است. پارک موضوعی همچنین به این رسانه گفت که تیم های امنیتی و مراقبت از حیوانات بلافاصله پاسخ دادند و در این روند به هیچ رهگذر یا حیوانی آسیبی نرسید.

سخنگوی باغ بوش گفت: “ما از شنیدن اینکه افرادی که اخیراً به طور غیرقانونی وارد یکی از زیستگاه های حیوانات ما شده اند، دستگیر شده اند و به دلیل اقدامات خطرناک خود با اتهاماتی روبرو هستند، خوشحالیم.” “ایمنی و رفاه مهمانان، سفرا و حیوانات ما اولویت اصلی است و ما از مجریان قانون، به ویژه اداره پلیس تامپا و شرکای اجرای قانون آنها برای اقدام سریع آنها بسیار سپاسگزاریم.”

نظر دهندگان ویدیوهای بازنشر شده از Pursiful نیز تحت تأثیر “شوخی” او قرار نگرفتند. برخی خاطرنشان کردند که او می‌تواند «به معنای واقعی کلمه نزدیک هر کانالی در فلوریدا برود و یک دروازه‌بان ببیند و اگر بخواهد این کار را انجام دهد» بدون اینکه امنیت دیگران را به خطر بیندازد.

فرهنگ شوخی دهه‌هاست که وجود داشته و باعث ایجاد حرفه برخی از بزرگترین سازندگان TikTok و YouTube شده است. Vlog Squad دیوید دوبریک و تیم 10 جیک پل میلیون ها بازدید برای ویدیوهای شوخی خود و مجموعه های “بهترین” شوخی های بعدی به دست آورده اند.

در حالی که برخی از شوخی‌ها کمتر توهین‌آمیز هستند – مانند آن‌هایی که مردی انجام می‌دهد که وانمود می‌کند در مکان‌های عمومی فوق‌العاده به همسرش خواستگاری می‌کند تا او را خجالت بکشد – برخی دیگر می‌توانند قانون را زیر پا بگذارند یا به سادگی پست هستند – مانند زمانی که یک دوست دختر فکر می‌کرد گفتن آن خنده‌دار است. “نه” به خواستگاری دوست پسرش در حضور دوستان نزدیک و خانواده آنها.

حتی سازندگان نام‌های بزرگی که فالوورهای خود را با ویدیوهای شوخی ایجاد کرده‌اند، از بررسی عمومی آزاد نیستند. در فوریه 2021، Joseth “Seth” Francois یکی از اعضای سابق Vlog Squad، دوبریک را متهم کرد که عمداً او را فریب داده و بدون رضایت آنها برای یک ویدیوی شوخی سال ها قبل، کسی را ببوسد.

در سال 2017، زمانی که پل در خانه جمعی تیم 10 در محله بورلی گروو در لس آنجلس زندگی می‌کرد، همسایگانش شکایت کردند که ویدئوهای شوخی و شیرین کاری‌های پل باعث نگرانی‌های ایمنی شده است، از جمله آتش‌سوزی گسترده در حیاط خلوت او.

In The Know by Yahoo اکنون در Apple News در دسترس است — ما را در اینجا دنبال کنید!

نوشته اینفلوئنسر مشتاق 20 ساله پس از پریدن به نمایشگاه تمساح برای یک ویدیو دستگیر شد اولین بار در In The Know ظاهر شد.

بیشتر از In The Know:

زمان آن است که انرژی جوندگان را در آغوش بگیریم: سازنده محتوا تابستان دختر موش صحرایی 2023 را اعلام کرد

ستاره Drag Rify Royalty از سرپیچی از انتظارات نمی ترسد – و کمی پوست نشان می دهد!

این گل کلم Po’ Boy یک ترکیب گیاهی در یک ساندویچ کلاسیک نیواورلئان است

کمک خلبان در یک زیردریایی در هاوایی یک روز از زندگی خود را به اشتراک می‌گذارد: “شغل عالی نمی‌خواهد… اوه صبر کنید”



منبع