انتقاد کاخ سفید از سخنان “فوق العاده زشت” جمهوری خواه درباره پسر فقید بایدن

به جای اینکه جمهوری‌خواهان مجلس بر حمله به رئیس‌جمهور و خانواده‌اش تمرکز کنند، چرا آنها در واقع روی کارهایی که مردم آمریکا آنها را بر سر کار می‌گذارند تمرکز نمی‌کنند، یعنی ارائه خدمات به آنها، یعنی در واقع همکاری با همکارانشان… ژان پیر ادامه داد.

در طول اپیزود دوشنبه پادکست جناح راست «نمایش بزرگ آمریکا با لو دابز»، کامر انتقاد کرد دیوید وایس، دادستان ایالات متحده، که در حال حاضر بر این امر نظارت دارد تحقیقات فدرال در مورد هانتر بایدن، به دلیل متهم نکردن بو بایدن در جریان تحقیقات در مورد مشارکت غیرقانونی در کمپین پدرش بیش از یک دهه پیش.

اما کومر در پادکست ادعا کرد که بو بایدن، که بر اثر سرطان مغز درگذشت در سال 2015 در سن 46 سالگی درگیر شد.

او ادامه داد: «اما، می دانید، هیچ اتفاقی نیفتاده است. بنابراین من چیز زیادی در مورد این وکیل آمریکایی نمی دانم [Weiss] غیر از اینکه او قبلاً فرصتی برای تحقیق در مورد بایدن ها داشته است و ترجیح داد این کار را نکند. همه ما می دانیم که او مدت زیادی است که سکوت کرده است.»

او افزود: “گفتن اظهاراتی که او انجام داد فوق العاده زشت و نامناسب است.”

کاخ سفید نماینده جیمز کومر (رئیس کای) را به دلیل اظهارات “فوق العاده زشت و نامناسب” او که نشان می داد پسر فقید رئیس جمهور جو بایدن، بو بایدن، باید زمانی که او زنده بود متهم می شد، محکوم کرد.

در سال 2012، ویس تحت پیگرد قانونی قرار گرفت کریستوفر تیگانی، اهداکننده بایدن که «به طور غیرقانونی 72700 دلار به آن کمک کرده است [Biden’s presidential] کمپین در سال 2007، و به کارمندان خود بازپرداخت کرد برای کمک های مالی به نام آنها

هنگامی که در جریان کنفرانس مطبوعاتی روز چهارشنبه از سخنگوی کاخ سفید پرسیده شد کارین ژان پیر گفت،“این چیزهای زیادی در مورد رئیس می گوید، که اتفاقا خوب نیست.”

این وکیل ایالات متحده… سال ها پیش فرصتی داشت که به دنبال بایدن ها برود. در واقع، این بو بایدن، پسر دیگر رئیس‌جمهور بود که در برخی کمک‌های تبلیغاتی از سوی فردی که متهم نیز متهم شده بود، شرکت داشت.

جو بایدن دارد بارها و بارها بیو را مطرح کرد در تمام دوران ریاست جمهوری او اخیراً، نماینده لورن بوبرت (R-Colo.) بایدن در جریان سخنرانی خود در مورد وضعیت اتحادیه به شدت انتقاد کرد سال گذشته پس از آن که وی ضمن اشاره به سلامت جانبازان به مرگ پسرش اشاره کرد.

مربوط…





منبع

بو بایدن که در آن زمان دادستان کل دلاور بود، خود را از تحقیقات کنار کشید و به گزارش واشنگتن پست، هیچ مدرک معتبری یافت نشد که نشان دهد بایدن ها از تقلب در مبارزات انتخاباتی تیگانی اطلاع قبلی داشتند.